Miksei työttömät tee keksintöjä?
Esim. Rakettireppu, telepatiakypärä, siirtyminen aineettomasti paikasta toiseen, auto joka kulkee vedellä, pilleri joka parantaa kaikki sairaudet jne jne.
Mitä ne työttömät lorvii? Töitä olisi noidenkin keksimisessä ja toteuttamisessa hyvin! Lopettakaa se valitus!
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Esim. Rakettireppu, telepatiakypärä, siirtyminen aineettomasti paikasta toiseen, auto joka kulkee vedellä, pilleri joka parantaa kaikki sairaudet jne jne.
Mitä ne työttömät lorvii? Töitä olisi noidenkin keksimisessä ja toteuttamisessa hyvin! Lopettakaa se valitus!
Justhan sä tossa keksit noi.
Minä olen tehnyt monta keksintöä miten näyttää virallisesti että olen toiminut TE-keskuksen sääntöjen mukaan.
Onhan siellä Nokian inssejä ja muutama kymmen tuhatta korkeakoulutettua työttömänä. Nekö tyhmiä? TaitaA muutenkin työttömien halveksujia pelottaa oma tulevaisuus työttömänä; sitä halveksitaa, mitä itsessä pelätään.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä Nokian inssejä ja muutama kymmen tuhatta korkeakoulutettua työttömänä. Nekö tyhmiä? TaitaA muutenkin työttömien halveksujia pelottaa oma tulevaisuus työttömänä; sitä halveksitaa, mitä itsessä pelätään.
Tuo on totta. Mutta eihän tuollainen trolli kuin ap, loppuun asti ajattele jos ajattelee ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuule.. työttömät on alinta sosiaalikastia! Eihän niiden raukkojen äly riitä, ku niiden työttömyyskorvaus hakemusten täyttämiseen.
Haha, sinun älysi ei edes riitä sanan "työttömyyskorvaushakemus" yhteenkirjoittamiseen.
t. työtön
Itse kekkasin juuri kolmikulmaisen nenäliinan ja ikiliikkujaperiaatteella toimivan hömppiksen. Voi vitsi, ei olis pitäny kertoo, ku joku voi varastaa nuo ideat.
Vierailija kirjoitti:
Uuvatti, mallien tekemiseen(koneet, raaka-aineet) ja patentointiin yms juttuihin tarvitaan rahaa jota työttömällä ei ole ole. Ap on hyvä ja kokeilee itse ensin!
Kunhan keksivät vehkeenkasvatuspillerin, niin se riittää.
Miksei työttömät voi palstailla palkkaa vastaan niin kuin ap?
Minä olen tässä työttömänä kirjoittanut useamman kirjankin. En ole vielä lähettänyt kustantamoon, koska hylkäys murskaa unelmani julkaisusta.
Ei ole varaa patentoida keksintöjä
Höyrykone on kyllä keksitty jo kauan sitten, tuskin sillä enää työttömyyttä pystyisi poistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justhan sä tossa keksit noi.
Joo, nyt keksin miksi sä olet työtön.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuvatti, mallien tekemiseen(koneet, raaka-aineet) ja patentointiin yms juttuihin tarvitaan rahaa jota työttömällä ei ole ole. Ap on hyvä ja kokeilee itse ensin!
Aj jaa :O, oho, enpäs ajatellutkaan tuota. Kiitos!
ap
Pilleri joka parantaa kaikki sairaudet; Eutanasia nappi
Joo joku void kans keksii sen näkymättömyys viitan
Naistenhan niitä keksintöjä pitäisi tehdä, patentteja hakea, startuppeja perustaa ja suuryrityksiä johtaa. Missä kaikki lassukkaiset ovat? Onko heillä markkina-arvomessut jossain? Moneen päivään ei ole ollut edes lompakkoloisviestejä. Onko uliopiston väki ulkoistettu veneiden alle näin kevään tullen?
Vierailija kirjoitti:
Pilleri joka parantaa kaikki sairaudet; Eutanasia nappi
:D, tuossa on (ehkä) negatiivinen sivuvaikutus, että se rajoittaa normaalia elämää jonkin verran.
ap
Teepä keksintösi ihan ite!
Työttömät eivät yleensäkään ole mikään yhtenäinen ryhmä, jossa kaikki voidaan niputtaa samaan työttömien kastiin, vaan jokainen tapaus on erilainen (koulutukseltaan, mahdolliselta työhistorialtaan, iältään, työttömyyden kestoltaan, innovatiivisuudeltaan, ahkeruudeltaan/laiskuudeltaan jne.)
Kuule.. työttömät on alinta sosiaalikastia! Eihän niiden raukkojen äly riitä, ku niiden työttömyyskorvaus hakemusten täyttämiseen.