Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei työttömät tee keksintöjä?

Vierailija
12.05.2017 |

Esim. Rakettireppu, telepatiakypärä, siirtyminen aineettomasti paikasta toiseen, auto joka kulkee vedellä, pilleri joka parantaa kaikki sairaudet jne jne.

Mitä ne työttömät lorvii? Töitä olisi noidenkin keksimisessä ja toteuttamisessa hyvin! Lopettakaa se valitus!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule.. työttömät on alinta sosiaalikastia! Eihän niiden raukkojen äly riitä, ku niiden työttömyyskorvaus hakemusten täyttämiseen.

Vierailija
2/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Rakettireppu, telepatiakypärä, siirtyminen aineettomasti paikasta toiseen, auto joka kulkee vedellä, pilleri joka parantaa kaikki sairaudet jne jne.

Mitä ne työttömät lorvii? Töitä olisi noidenkin keksimisessä ja toteuttamisessa hyvin! Lopettakaa se valitus!

Justhan sä tossa keksit noi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt monta keksintöä miten näyttää virallisesti että olen toiminut TE-keskuksen sääntöjen mukaan.

Vierailija
4/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä Nokian inssejä ja muutama kymmen tuhatta korkeakoulutettua työttömänä. Nekö tyhmiä? TaitaA muutenkin työttömien halveksujia pelottaa oma tulevaisuus työttömänä; sitä halveksitaa, mitä itsessä pelätään.

Vierailija
5/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä Nokian inssejä ja muutama kymmen tuhatta korkeakoulutettua työttömänä. Nekö tyhmiä? TaitaA muutenkin työttömien halveksujia pelottaa oma tulevaisuus työttömänä; sitä halveksitaa, mitä itsessä pelätään.

Tuo on totta. Mutta eihän tuollainen trolli kuin ap, loppuun asti ajattele jos ajattelee ollenkaan.

Vierailija
6/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule.. työttömät on alinta sosiaalikastia! Eihän niiden raukkojen äly riitä, ku niiden työttömyyskorvaus hakemusten täyttämiseen.

Haha, sinun älysi ei edes riitä sanan "työttömyyskorvaushakemus" yhteenkirjoittamiseen.

t. työtön

Vierailija
7/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kekkasin juuri kolmikulmaisen nenäliinan ja ikiliikkujaperiaatteella toimivan hömppiksen. Voi vitsi, ei olis pitäny kertoo, ku joku voi varastaa nuo ideat.

Vierailija
8/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuvatti, mallien tekemiseen(koneet, raaka-aineet) ja patentointiin yms juttuihin tarvitaan rahaa jota työttömällä ei ole ole. Ap on hyvä ja kokeilee itse ensin!

Vierailija
9/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan keksivät vehkeenkasvatuspillerin, niin se riittää.

Vierailija
10/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei työttömät voi palstailla palkkaa vastaan niin kuin ap?

Vierailija
11/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tässä työttömänä kirjoittanut useamman kirjankin. En ole vielä lähettänyt kustantamoon, koska hylkäys murskaa unelmani julkaisusta.

Vierailija
12/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa patentoida keksintöjä

Vierailija
13/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrykone on kyllä keksitty jo kauan sitten, tuskin sillä enää työttömyyttä pystyisi poistamaan.

Vierailija
14/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justhan sä tossa keksit noi.

Joo, nyt keksin miksi sä olet työtön.

ap

Vierailija
15/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuvatti, mallien tekemiseen(koneet, raaka-aineet) ja patentointiin yms juttuihin tarvitaan rahaa jota työttömällä ei ole ole. Ap on hyvä ja kokeilee itse ensin!

Aj jaa :O, oho, enpäs ajatellutkaan tuota. Kiitos!

ap

Vierailija
16/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilleri joka parantaa kaikki sairaudet;  Eutanasia nappi

Vierailija
17/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joku void kans keksii sen näkymättömyys viitan

Vierailija
18/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenhan niitä keksintöjä pitäisi tehdä, patentteja hakea, startuppeja perustaa ja suuryrityksiä  johtaa. Missä kaikki lassukkaiset ovat? Onko heillä markkina-arvomessut jossain? Moneen päivään ei ole ollut edes lompakkoloisviestejä. Onko uliopiston väki ulkoistettu veneiden alle näin kevään tullen?

Vierailija
19/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilleri joka parantaa kaikki sairaudet;  Eutanasia nappi

:D, tuossa on (ehkä) negatiivinen sivuvaikutus, että se rajoittaa normaalia elämää jonkin verran.

ap

Vierailija
20/24 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä keksintösi ihan ite!

Työttömät eivät yleensäkään ole mikään yhtenäinen ryhmä, jossa kaikki voidaan niputtaa samaan työttömien kastiin, vaan jokainen tapaus on erilainen (koulutukseltaan, mahdolliselta työhistorialtaan, iältään, työttömyyden kestoltaan, innovatiivisuudeltaan, ahkeruudeltaan/laiskuudeltaan jne.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan