Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviopuoliso valehtelee

Lilli
12.05.2017 |

Mieheni on salannut minulta 11v yhdessäoloajan siskonsa ja veljensä isyysasian. He ovat kieltäneet miestäni kertomasta asiasta kenellekään. Kyse on siis siitä ettö heillä kaikilla on eri isät. Olin ollut siinä luulossa 11v ajan että heillä on sama isä. Ei siinä mitään mutta kun pariin otteeseen on tullut esiin että veli möläytti humalassa itse asian mutta mieheni valehteli minulle päin naamaa että veli sekoilee.. Siskon isä kuoli ja näin mieheni puhelimessa tekstiviestin vieressä istuessani että isä on kuollut. Kysyin asiasta ja sain taas valheellisen selityksen. Nyt kum palasin näihin asioihin niin mieheni myönsi että on halunnut olla sisaruksilleen lojaali eikä sen takia ole voinut myöntää minulle totuutta vaan lupaukseensa vedoten on valehdellut minulle. Mielestäni avioliitossa ja parisuhteessa ei voi toimia näin vaan on oltava avoin ja rehellinen. Tunnen itseni petetyksi vaikka mieheni on muuten minua arvostava ja hyvä. Kuin matto olisi vedetty altani, olo on huijattu ja loukattu. Mitä mieltä olette?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinulle kuuluu jos hänen sisaruksillaan on eri isä? Niin?

2/15 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla usein kummallinen käsitys rehellisyydestä. Onko mies rehellinen seuraavassa tapauksessa? Kysyt häneltä, että onko käynyt vieraissa. Mies ottaa luettelon taskustaan. Raportoi kaikki seisemän kertaa päivämäärineen, naisten nimineen höystettynä minuutin mittaisella arviolla tapamisen laadusta.

Oliko mies rehellinen? Olettaen tietysti ettei liiotellut kumppaniena määrää tai laatua, koska se olisi vähintään epärehellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veri on vettä sakeampaa. Ei kuulu sulle mitenkään,

Vierailija
4/15 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sopimus on tehty ennen sinun astumista kuvioihin. Ei kai hän voinut silloin sanoa, että "ok, en kerro kellekään, paitsi jos löydän sellaisen vaimon, jonka mielestä kaikki on kerrottava". Hän on pitänyt tästä diilistä kiini ja on sen perusteella minun  mielestäni hyvinkin lojaali ja luotettava mies. Jos asia ei liity sinuun millään, siis ei MILLÄÄN tavoin, niin ei ole velvollisuutta sinulle kertoa.

Vierailija
5/15 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli on siis oikein että hän valehtelee vaimolleen ? En teekään tiedolla mitään mutta pointti oli päin naamaa valehtelemisesta kun asiat tulivat ilmi.

Vierailija
6/15 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai hänen pitää olla rehellinen sinulle, mutta kyse ei ole miehesi salaisuudesta, vaan hänen puolisisarustensa salaisuudesta. Tietenkään miehesi ei voi kertoa sisarustensa salaisuuksia kenellekään, vaan sisarukset saavat itse päättää, kuka tietää heidän asiansa ja kuka ei. Heillä on oltava oikeus itse valita, kenelle kertovat hyvin henkilökohtaiset asiansa. Aivan samoin miehesi ei kerro sinunkaan salaisuuksiasi sisaruksilleen. 

7/15 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa Lilli toki myös minun esittämääni kysymykseen. Oliko hypoteettinen seitsemän kertaa pettänyt mies rehellinen?

Vierailija
8/15 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"näin mieheni puhelimessa tekstiviestin vieressä istuessani"

Jos itse istun mieheni vieressä, kun hän saa tekstiviestin, niin en kyllä näe sitä. Voi tosin johtua siitäkin, etten edes yritä katsoa sitä. Miksi sinä luet muiden tekstiviestejä?

Vierailija
9/15 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jukopliuta.

Se nyt on ihan sattumaa, kuka sillä siittämishetkellä sattuu olemaan paikalla. Äiti tiedetään. Sisaruuskin on enemmän kuin biologiaa.

Miksi tämä sinua hiertää? Olisit halunnut juoruilla ja taivastella asiaa ystäviesi kanssa?

Miehesi on lojaali. Toivottavasti joku päivä olet hänen uskollisuutensa arvoinen.

Vierailija
10/15 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu jos hänen sisaruksillaan on eri isä? Niin?

Olen samaa mieltä tästä. Sen miehen kanssa tässä seurustellaan, ei hänen vanhempiensa tai sisaruksien. Tai edes niiden sisaruksien isäin kanssa.

Koska en tiedä asian taustoja, niin en jaksa enempää kommentoida.

Mitä mieltä ap on siitä, että olen ollut sukusolujen luovuttaja. Missä vaiheessa mun pitäisi kertoa tulevalle miniäehdokkaalle, että hänen miehellään saattaa olla biologisia sisaruksia jossain?

Vierailija
11/15 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole sellainen joka koskisi sinua tai teidän suhdetta, eli miehellä on täysin pätevä syy olla juoruamatta sisarustensa asioista. Itse ainakin loukkaantuisin jos minua syytettäisi valehtelijaksi tuossa tilanteessa.

12/15 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilli. Oletko nyt lojaali ja rehellinen miestäsi kohtaan, kun kerrot totuuden ihan koko maailmalle vauvapalstalla?

Vierailija
13/15 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu ap:lle millään tavoin.

Vierailija
14/15 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ilmeisesti kerrot miehellesi kaikkien ystäviesi pahimmat salaisuudet? Et ole luotettava ystävä siinä tapauksessa.

15/15 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voisitte lukea ajatuksella niin olen saamaa mieltä ettei asia kuulu minulle.

Pointti oli se että vaikka veli itse möläytti tiedon minulle humalassa (että heillä on eri isät) niin mieheni valehteli sekä siinä tilanteessa että myös seuraavana päivänä minulle päin naamaa että veli muka sekoilee.

Vaikka siis kyseinen isäasian olin jo saanut asianosaiselta itseltään tietoon niin mieheni kielsi sen. En vaan ymmärrä miksi hän ei siinä tilanteessa myöntänyt että veli puhui totta. Itse ajattelen että parisuhteeseen ei valehtelu kuulu. Todella ristiriitaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi