Kuinka feministit iskevät miehiä?
Feminismin ristiriitaisuuksista voisi kai kirjoittaa kirjasarjan, mutta ei puhuta niistä tällä kertaa. Mietin kerran jos toisenkin, mikä on telaketjufeministien lähestymistapa ja valttikortit miesten metsästykseen? Vai ovatko ne kaikki lesboja? Itseäni kun tuskin mikään ärsyttää yhtä paljon, kuin kiilusilmäinen feministiksi julistautuja.
Kommentit (7)
gu kirjoitti:
No - ensiksi vähän tunnustellaan seksuaalisia suuntaumuksia ja yleisellä tasolla vaihdetaan ajatuksia menemättä aroille alueille ja sitten tavataan ja pistetään touhuks. Simple as that.
Ei tuo ole vastaus kysymykseen. - ei ap
Veikkaan, että sieltä mistä löytyy paljon passinsa hukanneita miehiä.
Iskin mieheni taekwondosalilla. ;)
T. Feministi
Mä iskin mieheni töissä. Houkuttelin sen auttamaan mua helpossa hommassa kun tekeydyin vähän avuttomaksi. :D Sitten sanoin tarjoavani kaljan joskus palkaksi. Nyt pian 3 v yhdessä.
Feministi 25
En iske miehiä kun minulla on jo mies. Mutta varmaan niinkuin muutkin naiset?
Ap, elämäsi vaikuttaa todella tyhjältä kun ihan oikeasti pohdiskelet tällaisia asioita. Vaikka tämä onkin 99,95% varmuudella provo, ei se pelasta sinua. Olet nolo.
No - ensiksi vähän tunnustellaan seksuaalisia suuntaumuksia ja yleisellä tasolla vaihdetaan ajatuksia menemättä aroille alueille ja sitten tavataan ja pistetään touhuks. Simple as that.