Oletteko muistaneet jotenkin hoitohenkilökuntaa, kun lapsi on kotiutunut osastolta?
Kommentit (14)
No ei oikeasti tarvitse "muistaa" ihan joka ihmistä jonka on tavannut....
Hoitohenkilökunta tekee työtään ja heille maksetaan siitä palkka. Ei siinä mitään suklaarasioita kaipaa, normaali sanallinen kiitos riittää, jos on ollut tyytyväinen hoitoon. Lapsia tulee ja menee osastoilla, ei se teidän kullanmuru ollut mikään erityistapaus.
Työ työnä.
Tekisi mieli muistaa tekemällä valitus Valviraan tai johonkin... En vain ole vielä ehtinyt.
Olen itse hoitaja ja on usein hieman kiusallista jos joku tuo jotain. En vain oikein koe sitä luontevaksi. Olen kuitenkin töissä ja työni on se että hoidan ihmisiä. Parempi että kiitetään sanomalla kiitos.
Vein kukkia ja suklaarasian kahvihuoneeseen. Oli paha tilanne ja yli viikon oli lapsi sairaalassa. Selvittiin. 😊
Synnytyksestä kiitän vilauttamalla paikkoja synnytyksessä
Vierailija kirjoitti:
Vein kukkia ja suklaarasian kahvihuoneeseen. Oli paha tilanne ja yli viikon oli lapsi sairaalassa. Selvittiin. 😊
Mutta olisitko vienyt jos ette olisi selvinneet? Tuskin. Yhtä lailla hoitajat silloinkin olisivat tehneet työnsä.
Onhan se kiva kuitenkin saada kortti ja suklaarasia sinne kahvihuoneeseen vaikka meille hoitamisesta palkka maksetaankin.
Mielikuvituslapseni ei toistaiseksi ole ollut sairaana. Mutta eihän sitä tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Oli niin monta henkilöä ettei pysynyt laskuissa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kiva kuitenkin saada kortti ja suklaarasia sinne kahvihuoneeseen vaikka meille hoitamisesta palkka maksetaankin.
Haluatko korttiin kuvan lapsesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko korttiin kuvan lapsesta?
Oikeasta lapsesta kenties valokuva, mielikuvituslapsesta kenties piirroskuva?
Olen,osallistun heidän palkanmaksuunsa