Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta/törkeintä mitä Sinä olet tehnyt ollessasi kylässä?

Vierailija
11.05.2017 |

Inspiroiduin tuosta toisesta keskustelusta.
Lähes 20 vuotta sitten olin bileissä puolituttujen luona. Lähtiessäni poikaystäväni kanssa pois, niin kusetti, ja päätin kusta sitten eteismatolle. Kukaan muu ei nähnyt, kun isäntäväki oli olohuoneessa umpijurrissa. Olimme viimeiset vieraat siinä vaiheessa. En ole sen koommin heidän luonaan käynyt, enkä muistaakseni edes nähnyt heitä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelin nenää odottaessa isäntäväkeä olkkarissa ja pyyhin ne räät istuintyynyjen väliin sohvalla.

Tietenkin olen kaivellut toisten kaappeja.

Vierailija
2/13 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mammat, avautukaas nyt!

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanpas sitä nyt niin täydellisiä vieraita, että...

-ap-

Vierailija
4/13 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kerran anoppilassa (tai silloinhan se oli poikakaverin koti) pyyhin persaukseni käsipyyhkeeseen, kun ei ollut paperia.. tällä järjellä olisin ensin pessyt pimppini ja sitte vaan kuivannu. sentään kävin vaan pissalla. mieheni ei tiedä tästä, ollaan oltu nyt 13v yhdessä :D

Vierailija
5/13 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, piristäkääpäs ap:n aamua tarinoillanne.

Vierailija
6/13 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kylässä poikakaverini kanssa hänen ystävänsä luona. Siellä oli kylässä samaanaikaan muitakin, mm ärsyttävä ex-poikakaverini. Lukittauduimme poikakaverini kanssa makuuhuoneeseen (ei siinä kyllä lukkoa ollut, taidettiin laittaa vaan ovi kiinni) ja otimme pikaiset siinä. Olin 20. En enää kehtaisi :D

Vierailija
7/13 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin ystävän kotona, ja selailin läpi hänen pöydälle jääneen puhelimensa. Hävettää joo.

Luin toisen ystävän päiväkirjan ja etsin kaapeista muutkin kiinnostavat paperit. Tutkin jopa vähän roskistakin. 

Vedin tamponin alas vessanpöntöstä, kun en kehdannut viedä sitä keittiön roskikseen muiden kahvitellessa. 

Rikoin mukin ja piilotin kaikki säröt pikkupussiin jonka vein ulkoroskikseen. 

Vierailija
8/13 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja ystäväni tongimme talon emännän, eli yhteisen ystävämme, laatikot läpi ja luimme kaikki hänen päiväkirjansa ja muut muistionsa, mitä löysimme. Yritimme myös käydä ystävämme tietokoneella, mutta hän oli vaihtanut salasanan (edellisen salasanan hän oli kertonut)

Ja, jos mietitte, emmekö pelänneet kiinnijäämistä, niin teimme tätä vain silloin, kun olimme koiranvahteina ja talo muuten tyhjänä, tai tämä kaverimme sammuneena sohvalla

Vierailija
9/13 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mitä porukkaa olette!

Vierailija
10/13 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana tehdä mitään törkeää kylässä.

Vierailija
11/13 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin kusella käydessä puuteria ja hiuslakkaa kysymättä, olin kyllä kännissäkin. Samalla reissulla söin keksipaketin kun muut olivat tupakalla.

Vierailija
12/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin kaverin kylpyhuoneen matolle. Samainen kaveri oli oksentanut minun luonani tiskialtaaseen, joten eipä tuosta onneksi kaunoja jäänyt puolin tai toisin :D naurattaa vaan.

Vierailija
13/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin mulle tarjotun drinkin, jotain kamalaa likööriä, kukille yksissä bileissä.