nuori tai nuorehko nainen, onko sinulla isomaha?
Kommentit (33)
Ei iso, mutta pehmeä ja olen siihen ihan tyytyväinen. Kilpauintia harrastan 5 kertaa viikossa
Onko kaikilla isomahaisilla naisilla isot tissit, vai löytyykö sellaisiakin, joilla on iso pömppis ja pienet rinnat?
Ei naiset liho mahasta kuten miehet vaan tasaisesti joka puolelta,hormoonit nääs...
AAmuisin litteä, mutta turpoaa herkästi. Iltapäivällä ympärys on helposti 10-15 senttiä aamua isompi. Minulla on myös notkoselkä, joka korostaa sitä.
Olen hoikka ja liikun säännöllisesti, mutta valitettavasti turpoiluun taipuvainen.
Iso maha = itsellä iso maha ja "isomaha" viittaa selkeästi puolisoon? : )
fatadmirerboi kirjoitti:
En ole ap mutta onko kellään mahamakkaroita?
Mulla on isot mahamakkarat ja iso vatsa(ylipainoa vähän).
Ei ole. Olen 163cm/50kg.
Urheilen 5 kertaa viikossa ja syön herkkuja vain harvoin.
N27
Iso maha on ja isot tissit.
Maha on hyvä tuki tisseille.
On isomaha-Make naapurissa. Se on hankkinut mahansa kaljaa litkimällä.
No on vähän mahaa... olen mahalihava. 158 cm/62 kg. Pitäis vähän laihduttaa, nyt mässytän suklaata paljon...
Äidilläni oli isomaha, kuulemma hänen äidilläänkin ja tädilläänkin jonkinverran mahaa... sukuominaisuus, että lihoo vatsasta. Muuten lihavuus ei niin tunnu, mutta housujen vyötärö jää pieneksi. Vyötärönympärys 86 cm.
Ja paljon puhutaan siitä, että mahalihavuus on vaarallista.
Aamuisin näyttää ihan peruslitteältä mutta jo aamupalan jälkeen on kuin 5 kuulla raskaana. Vatsalihakset on tiukat, että ei johdu siitä vaan navan kohdalle tules sellainen makkara joka tuntuu imevän päivän aikana kaiken nesteen ja hiilarin itseensä. Liikaa rasvaa alavatsan seudulla, kovasti yritän laihduttaa mutta sitkeässä on.