Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatuksia herää jos ihastuksenne eroaa?

Vierailija
11.05.2017 |

Kuvitellaan tilanne että olette ihastunut varattuun toiseen ihmiseen vaikka olet naimisissa. Sitten saat kuulla että tämä mies/nainen on eronnut.

a. Harmittelet kun et itse voi erota.

b. Menetät mielenkiintosi koska hän onkin nyt sinkku.

c. Pelkäät että hän löytää uuden.

d. Alat miettiä omaa avioliittoasi ja ehkä eroa.

e. Kerrot hänelle tunteistasi.

Kertokaa kokemuksia tai miten reagoisitte.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitellaan tilanne että olette ihastunut varattuun toiseen ihmiseen vaikka olet naimisissa. Sitten saat kuulla että tämä mies/nainen on eronnut.

Ei mikään sinun antamistasi vaihtoehdoista. Olisin onnellinen omasta parisuhteestani ja siitä, että en moisen rysän kanssa koskaan mennyt yhteen! Päätäni pudistellen katselisin, kuinka kiertopalkinto lähtee uudelle kierrokselle, ja olisin hyvin onnellinen että uusi kierros ei koskaan tapahdu minun kanssani!!

Minkälainen ihminen puhuu toisesta ihmisestä noin rumasti, ja varsinkin ihastuksestaan?

Sellainen ihminen joka on jo parisuhteessa, ja jolla on voimaa sekä ymmärrystä kiertää tuollainen rysä kaukaa!

Mikä on rysä? Jos tarkoittaa, että on paljon petpuuhia eri jamppojen kanssa, niin taidat olla yksi niistä. Mistä muuten tietäisit varatun puuhat? Taisit tulla hylätyksi ja nyt tyydyt vain oloosi. Kyllä se helpottaa...

Vierailija
2/2 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies77 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään sinun antamistasi vaihtoehdoista. Olisin onnellinen omasta parisuhteestani ja siitä, että en moisen rysän kanssa koskaan mennyt yhteen! Päätäni pudistellen katselisin, kuinka kiertopalkinto lähtee uudelle kierrokselle, ja olisin hyvin onnellinen että uusi kierros ei koskaan tapahdu minun kanssani!!

Minkälainen ihminen puhuu toisesta ihmisestä noin rumasti, ja varsinkin ihastuksestaan?

Sellainen ihminen joka on jo parisuhteessa, ja jolla on voimaa sekä ymmärrystä kiertää tuollainen rysä kaukaa!

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla