Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko r.testeihin aina kuivuttuaan toinenkin viiva näkyviin?!

Vierailija
26.03.2006 |

Juu, tyhmää mennä kattomaan testiä jonka testiaika on kulunut umpeen tunteja sitten.... Ja vielä tyhmempää on tehdä testi ennen kuin vuoto on edes myöhässä ;) Mutta onko kenelläkään kokemuksia tämmöisistä jutuista. Että testiin onkin ilmestynyt se toinen viiva testausajan jälkeen?! Käytin Aconin testiä ja sellasta kasettimallista (apteekista hain). Kiitos vastanneille!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viimeksi viiva tuli nimenomaan vasta sitten kun oli kuivunut koko testi. Olin heittämässä roskiin, kun huomasin sittenkin siinä viivan.

Vierailija
2/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli 30-60 min testinteon jälkeen parilla testillä, yhdellä ei tullut. Olin kuitenkin raskaana rv 3. Pari päivää myöhemmin tuli kunnon viiva. Mutta en tiedä oliko noilla " roskishaamuilla" mitään tekemistä sen raskauden kanssa, koska tosiaan 2x tuli ja 1x ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten sitä miettii että jospa olisi pienikin mahdollisuus että olisi raskaana..... Yritystä kun on takana jo niin kauan aikaa....

ap

Vierailija
4/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla tein testin, nega, laitoin sen roskiin ja lähdin kauppaan. Tulin sieltä reilun tunnin päästä, hölmönä aukaisin roskiksen ja näin selvääkin selvän viian testipaikallakin. Seuraavana aamuna tein uuden testin, taas eka nega ja jätin siihen lavuaarin reunalle. Iltapäivällä töistä tullessa vieläkin selvempi viiva kuin edellisenä päivänä. Sitten pidin 2 päivää taukoa ja tein " oikean" plussatestin. Mulla nuo testiajan jälkeiset viivat siis meinasi raskautta.

Vierailija
5/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nuo testiajan jälkeiset viivat siis meinasi raskautta.

[/quote]

Vierailija
6/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niihin joissa on ns. viivan paikka, ja sit jos olet raskaana niin voi tulla myöhemminki vasta se viiva.

Vierailija
7/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ollut raskaana. Kerroin tästä apteekiin ja pyysivät seuraavan kerran, jos näin tapahtuu, ottamaan jonkun nron ylös siitä testikuoresta ja he ilmoittavat sitten tehtaalle.

Joskus tapahtuu näitä...

Vierailija
8/8 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan yrittää pitää " jalat maassa" jos vaikka jokusen päivän päästä tulisi heti 2 viivaa! Onneksi tuhru ei ole alkanut vaikka nyt niitä aikoja normaalissa kierrossa eleltäisiinkin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä