Eevi Teittinen ja Teemu Packalen
No nyt on oikean kokoinen mies rinnalla. 👍🏼
Kommentit (66)
Teemu kuvaa lastaan instaan, kun lapsi haukkuu ruokarobottia laiskaksi, banaanipääksi yms. Keneltä oppinut? Onko iskä itse huutanut noin lapsen äidille? Eihän lapsi tyhjästä tuollaista keksi
Lapsi on ihana, mutta selvästi käytöskasvatus jäänyt tekemättä. Vanhemmat kovapäisiä ja varmaankin kotona sanansäilä lentää, niin siitähän lapsi oppii. Rakastettu lapsi vaikuttaa levan.
Miten Eevi kestää Teemua?
Vierailija kirjoitti:
Teemu kuvaa lastaan instaan, kun lapsi haukkuu ruokarobottia laiskaksi, banaanipääksi yms. Keneltä oppinut? Onko iskä itse huutanut noin lapsen äidille? Eihän lapsi tyhjästä tuollaista keksi
Lapsi on ihana, mutta selvästi käytöskasvatus jäänyt tekemättä. Vanhemmat kovapäisiä ja varmaankin kotona sanansäilä lentää, niin siitähän lapsi oppii. Rakastettu lapsi vaikuttaa levan.
Ei Eevi kestäkään!
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaistaa ja miesvihamielistä.#ällöäitimyytti
Ennen Packalénin tapaamista Eevi oli miltei vuoden sinkkuna, kun hän ja rap-artisti Uniikki erosivat yllättäen viime kesäkuussa. Vuosia yhdessä ollut pariskunta solmi kihlat.
--
Eikö ne eronnut jo 10v sitten kun Uniikkihan meni naimisiin vuosi sitten?
kumpikin samoihin aikoihin samantyyppisessä leikkauksessa,
aika moista.