Eevi Teittinen ja Teemu Packalen
No nyt on oikean kokoinen mies rinnalla. đđŒ
Kommentit (66)
Teemu kuvaa lastaan instaan, kun lapsi haukkuu ruokarobottia laiskaksi, banaanipÀÀksi yms. KeneltÀ oppinut? Onko iskÀ itse huutanut noin lapsen Àidille? EihÀn lapsi tyhjÀstÀ tuollaista keksi
Lapsi on ihana, mutta selvÀsti kÀytöskasvatus jÀÀnyt tekemÀttÀ. Vanhemmat kovapÀisiÀ ja varmaankin kotona sanansÀilÀ lentÀÀ, niin siitÀhÀn lapsi oppii. Rakastettu lapsi vaikuttaa levan.
Miten Eevi kestÀÀ Teemua?
Vierailija kirjoitti:
Teemu kuvaa lastaan instaan, kun lapsi haukkuu ruokarobottia laiskaksi, banaanipÀÀksi yms. KeneltÀ oppinut? Onko iskÀ itse huutanut noin lapsen Àidille? EihÀn lapsi tyhjÀstÀ tuollaista keksi
Lapsi on ihana, mutta selvÀsti kÀytöskasvatus jÀÀnyt tekemÀttÀ. Vanhemmat kovapÀisiÀ ja varmaankin kotona sanansÀilÀ lentÀÀ, niin siitÀhÀn lapsi oppii. Rakastettu lapsi vaikuttaa levan.
Ei Eevi kestÀkÀÀn!
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaistaa ja miesvihamielistÀ.#ÀllöÀitimyytti
Ennen Packalénin tapaamista Eevi oli miltei vuoden sinkkuna, kun hÀn ja rap-artisti Uniikki erosivat yllÀttÀen viime kesÀkuussa. Vuosia yhdessÀ ollut pariskunta solmi kihlat.
--
Eikö ne eronnut jo 10v sitten kun Uniikkihan meni naimisiin vuosi sitten?
kumpikin samoihin aikoihin samantyyppisessÀ leikkauksessa,
aika moista.