Oletko joskus saanut pyramidipasianssin läpi?
Olen nyt pari päivää pelannut pyramidipasianssia ja tämä alkaa olla aika pakkomielteistä. Viime yönä valvoin viiteen, ihan vaan tämän takia. Joka kerta pakkaa sekoittaessa ajattelen, että tämä on nyt viimeinen peli, mutta ei, taas vaan uudestaan. Ajattelen että jos vaan tarpeeksi monta kertaa pelaan, jossain vaiheessa sen on pakko mennä läpi. Kädet jo sattuvat ja tärisevät.
Onko joku joskus saanut tämän perkeleen menemään läpi? Varmaan hieno tunne. Tai toisaalta, enpä tiedä, ehkä kaiken tämän jälkeen mulla tulisi vaan itku... Pahuksen korttipakka.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jokin pakko-oireinen häiriö tai vastaava?
On itse asiassa. Tavallisesti se esiintyy lähinnä symmetrian tarpeena vaikkapa pyykkiä käsitellessä. Tämä pasianssijuttu on jo henkilökohtaista, joko minä nitistän sen tai se minut. Tällä hetkellä vaikuttaa vähän huonolta.
Joo, mutta harvoin. Siksi en enää sitä pelaa, kun jään jumittamaan sen läpimenoa :)
Jos se on se peli, jossa arvon tulee olla 13, niin monesti.
Pakka? Olen saanut, ja aika usein menee.
Vierailija kirjoitti:
Ota ap ne jokerit pakasta pois.
No jokereillahan sen pääsisi helposti läpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota ap ne jokerit pakasta pois.
No jokereillahan sen pääsisi helposti läpi
Mutta eivät kuulu kyseiseen peliin. :)
Saako mielestänne "käsipakkaa" aloittaa uudelleen kun siitä kaikki kortit on käännetty?
Vierailija kirjoitti:
Saako mielestänne "käsipakkaa" aloittaa uudelleen kun siitä kaikki kortit on käännetty?
Tottakai, niin kauan kuin menee läpi tai tyssää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen oppinut että max 3 kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen oppinut että max 3 kertaa.
Ja mulle huomautettiin joskus että ei kertaakaan.
Se meni läpi!
Olen vapaa.
Kannattaa valittaa ääneen niin jutut alkavat toimia.
Onko sinulla jokin pakko-oireinen häiriö tai vastaava?