Oletko rakastunut tänä vuonna?
Miltä nyt tuntuu? Saatko vastarakkautta? :) Minä vain haaveilen kohtaamisista, mutta kiva lukea, jos jotakuta palstalaista on lykästänyt. :)
Kommentit (15)
En ole rakastunut 20 vuoteen. Viimeksi omaan mieheeni.
Katsotaan, mitä kesä tuo tullessaan.
Rakastan yhä edellisvuotista, vaikka juttu on jo päättynyt.
Olen rakastunut. Viime vuonna ihastuin. Nyt tunne molemmin puolinen ja pakko sanoa, että kyllä olen jo rakastunutkin. Aviopuoliso on, mutta hän ei minusta ole kiinnostunut. Avioliitto kuollut täysin. Ero tulossa.
Rakastumisen tunne on ihana. Tätä olen kaivannut vuosikaudet.
En ole, mutta haluaisin olla. Kaipaan sitä ihanaa, kihelmöivää onnellisuuden tunnetta, jonka rakastettu ihminen saa minussa aikaan.
Viime vuonna ihastuin. Olisin varmaan rakastunut, mutta tunne ei ollut molemminpuolinen sittenkään ja vaikka kohtasimme elämän risteyksessä, jatkoimme eri teitä.
En. Rakastuin vuonna 2016 enkä ole vieläkään päässyt tuosta miehestä yli.
Yksipuolinen rakastuminen kyseessä. Ehkä vielä joskus pääsen hänestä yli. N28
Tää vuosi on ollut niin paska, ettei varmasti parane yhtään.
Olen kokenut rakkauden hetkiä. Sellaista kun sanotaan huumassa toiselle, että rakastetaan. Ja voidaan jopa suoraan selvinkinpäin puhua rakkaudesta. Mutta suhdetta ei ole ja kaikki käytännön asiat ovat äärimmäisen vaikeita. Mutta ne pienet hetket ovat olleet ihania.
Rakastunut tänä vuonna ainutlaatuiseen naiseen <3
mutta sydän tässä särkyy...
Mies
Olen. Mutta ei siitä mitään tullut. :(
2018 näin ja ihastuin naiseen. 2019 tutustuin ja rakastuin häneen. Ei valitettavasti ole molemminpuolista, mutta rakastunut olen edelleen. Hyvä näin, ollaan kuitenkin hyvissä väleissä.
Viime vuoden puolella alkanut ihastus/kiintymys lujittunut tämän vuoden puolella rakkaudeksi.
Tunne on molemminpuolinen ja pitkästä välimatkasta huolimatta yhteiset tulevaisuudensuunnitelmat laadittu alkuvuoden pimeinä iltoina.