Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisillla pitää olla aina hieno kahvikeitin?

ApostoliKingKong
11.05.2017 |

itselleni kelpaa aina usein roskiskestakin löytynyt ehkä kahvinkeitin, viimeksi ei ollut edes ikivanha mutta ilmeisesti joku neiti halusi uuden ja modernin

miehille kelpaa vanha rämä likainen kahvinkeitin joka keittää IHAN SAMANLAISTA kahvia kuin se 200 euron neitikeitin

miksi kukaan sijoittaa kahvinkeittimeen enempi kuin 5 e, ne rahat voi sijoittaa vaikka kalastusvehkeisiin

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua hienoa kahvinkeitintintä. Halpa kahvinkeitin ollut yli 10 v. Meillä mies haluaa enemmän uusia "vempeleitä"...

Vierailija
22/34 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla hieno kunhan keittää hyvän makuista kahvia ja mieluummin säädyllisessä ajassa. Itse asiassa mies heitti mökiltä pa*kan keittimen roskiin viimeksi. Koska aikamoista myrkkyä keitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli joku kympin kahvinkeitin 2v kunnes hajosi, sitten mies osti  nelisenkymppiä maksavan ja se on nyt käytössä viidettä vuotta...

Vierailija
24/34 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toimiva Moccamaster vuodelta miekka ja kilpi enkä  ole ihan heti vaihtamassa sitä uudempaan.

Minä väitän että ap on tässä asiassa väärässä. Meillä se on mies joka haikailee monen tonnin kahvinkeittimen perään. Ja saanee sellaisen jossain vaiheessa..

Sama täällä! Moccamaster on ostettu joskus 2010 ja mulle kelpaa, kotona en juo kahvia kuin viikonloppuisin ja vapailla kun muuten sitten aamukahvinkin keitän töissä. Mies haluaisi uuden, semmoisen jonkun kahvikeskuksen mikä maksaa maltaita, kävipä vissiin sellaista jo katsomassakin.

Vierailija
25/34 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miesparka osti viime äitienpäivänä keltaisen mokkamasterin, kun kuvitteli että halusin keittimen sopivan leivänpaahtimen väriin :D !

no, olihan se aikakin uusia keitin, mutta suoraan sanoen 

olisin arvostanut mielummin hyvää kirjaa ja käsintehtyä, laadukasta suklaata...

Vierailija
26/34 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on AEG:n espressokeitin, maksoi kirpputorilla  kymmenen vuotta sitten 75 euroo. Oli vielä tehdaspakkauksessa. Syy, miksi sijoitin tuonkin summan, on yksinkertaisesti se, että vaan tykkään hyvästä kahvista.

Vierailija
27/34 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kahvia, vieraille keitän pannukahvit.

Vierailija
28/34 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellinen keitin oli kavereiden vanha halpiskeitin, jonka antoivat mulle 20 v. synttärilahjaksi, koska olivat saaneet jostain perkulaattorin itselleen. 7 vuotta se vielä kesti mun käytössä, kunnes viime kesänä yhtäkkiä vaan lakkasi toimimasta.

Onneksi olin muuttanut kohtalaisen vasta uuteen vuokrakämppään, ja yhdestä keittiön yläkaapista sattui löytymään edellisen asukkaan hylkäämä, mikälie-merkkinen keittimenreppana... Kannun kansi on vähän risa, mutta tekee se ihan jees kahvia :)

Mutta joo, näin hienoja kahvinkeittimiä tällä naisella :D

Vierailija
29/34 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on toimiva Moccamaster vuodelta miekka ja kilpi enkä  ole ihan heti vaihtamassa sitä uudempaan.

Minä väitän että ap on tässä asiassa väärässä. Meillä se on mies joka haikailee monen tonnin kahvinkeittimen perään. Ja saanee sellaisen jossain vaiheessa..

Sama homma, siltä osin, että mies osti kalliimman. Mulla oli joku tarjouksesta ostettu perusmalli aikoinaan.

Vierailija
30/34 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselyikäsi ei ole vieläkään helpottanut? Tuleeko mieleesi aina, kun teet jotain, jokin naisvihasävyinen miksi-kysymys? Eli kun menet keittämään kahvia niin keksit, että miksi naisilla pitää aina olla hieno kahvinkeitin, ja kun menet paskalle niin riennät kysymään, että miksi naisilla pitää olla tietyn merkkistä paskapaperia? Yhtäkään naista et tunne, mutta kaiken heistä luulet tietäväsi.

Lepäisit välillä. Ja otettu lääkekin voisi auttaa.

Vierailija
31/34 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin ensimmäisen Nespressokoneeni silloin, kun ne tulivat Euroopan markkinoille, lähes parikymmentä vuotta sitten. Sen jälkeen en muuta konetta ole huolinut. Ensimmäinen toimii yhä (!), lisäksi olen ostanut yhden kesäasunnolle ja toisen vierastaloomme.

Kahvi on aina vahvaa ja tuoretta kunnon cremalla, koska kone valmistaa sen 19 barin paineella. Käytän vain alkuperäisiä Nespressokapseleita. Kallista, mutta elämä on. Toisaalta koskaan ei jää kahvia yli. Käytetyt kapselit kierrätän Nespressoputiikin kierrätyspisteessä.

Vierailija
32/34 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mulla on joku ikivanha, jonka sain käytettynä isältäni, kun en jaksanut uutta ostaa. Juon kuitenkin joka päivä kahvia. Hienoja stereotypioita taas. N34

Vierailija
33/34 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mun ostama peruskeitin, tais maksaa jonkun 40-50€. Roskiksia en viittinyt lähtee kaivelemaan. Ajattelin, että voin ton verran tuhlata uuteen keittimeen kun sellaisen ostan. Edellinen keitin kesti reilun 10v. joten turhan usein en uutta keitintä ostele.

t: Nainen

Vierailija
34/34 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ApostoliKingKong kirjoitti:

itselleni kelpaa aina roskiskestakin löytynyt vanha rämä likainen kahvinkeitin --- viimeksi ei ollut edes ikivanha

Siihen on syynsä, miksi uudehko ja toimiva kahvinkeitin on roskiksessa, eikä se syy ole se että "joku neiti" halusi ostaa ökykeittimen. 

nimim olen vienyt roskakatokseen leivänpaahtimen ja blenderin, toinen niistä oli ottanut osumaa oksennustaudin oksennuksesta ja toinen lemmikin pissasta, olivat oikeasti käyttökelvottomia vaikka saattoivatkin äkkiseltään näyttää kelvollisilta

Ei kyllä kumpikaan noista tee laitteesta käyttökelvotonta. Oksennustautivirukset kuolee ihan vaan muutaman viikon odottelulla. Pissa taas on käytännössä steriiliä. Blenderin voi pestä ja leivänpaahdin steriloituu ihan vaan kun lämmittää sen pari kertaa.