Milloin niitä muihin ihastumisia alkaa tulla pitkässä parisuhteessa?
En ole vielä ihastunut kehenkään toiseen ja olemme olleet yhdessä nyt viisi vuotta. Pitääkö olla yhdessä vähintään kymmenen vuotta, että oman kumppanin ohella alkaa katsella muitakin sillä silmällä tai ihastuu tahattomasti esim. työkaveriin? Kertokaa kokemuksia. Tuntuisi tällä hetkellä oudolta ihastua kehenkään toiseen, mutta en kyllä aktiivisesti ole hakeutunutkaan muiden miesten seuraan.
Kommentit (12)
Pari vuotta vielä, niin tulee pahin aika. Silloin viimeistään erotaan kun " onkin ansannut parempaa"
Ei kai niitä muihin ihastumisia muihin välttämättä tule ollenkaan, varsinkaan jos ei ole helposti ihastuvaa tyyppiä.
No miten tiuhaan sinulla vaihtui ihastukset ennen tätä suhdettasi. Toiset ihastuvat helpommin kuin toiset, ei siinä mitään kaavaa ole. Eikä ihastumisessakaan ole mitään pahaa, jos vain osaat käsitellä asian.
En tiedä. Meillä on nyt 10 vuotta takana, enkä ole viime vuosina edes ehtinyt/pystynyt ajattelemaan mitään ihastumisia. Arki, lapset, koti, työ, harrastukset kyllä täyttää elämän ja ajatukset. Siinä sivussa pitäis tätä nykyistäkin parisuhdetta hoitaa aina silloin tällöin. Ehkä sitten, kun lapset on vähän isompia ja tulee lisää aikaa. Ehtii silmäillä ympäristöä myös sillä silmällä.
Olen sitä tyyppiä, joka ihastuu yhteen ihmiseen vuosikausiksi kerrallaan. Parisuhteiden aikana ihastumisia (ainakaan mitään kunnollisia) ei ole ollut, paitsi kerran ihastuin erääseen ihmiseen juurikin 7 vuoden parisuhteen jälkeen ja päätin erota. Olin kyllä miettinyt eroa jo ennen ihastumista. Ap
Itse en ole herkästi ihastuvaa lajia. Kuitenkin ihastuin toiseen 26 avioliittovuoden jälkeen.
Tunne oli voimakas ja meinasi viedä mukanaan. Mietin paljon syitä, muitakin kuin pitkän liiton "väsymys"
Kiitos rakkaalle miehelleni, joka kyllä tajusi ja näki mun tilanteen ja silti sinnikkäästi "rakasti" minut läpi 50-villityksen!!
"Milloin niitä muihin ihastumisia alkaa tulla pitkässä parisuhteessa?"
Itsellä ainakin heti ensimmäisen työstön jälkeisenä päivänä.
-M52-
Riippuu varmaan parisuhteesta. Mulle tuli 4,5 vuoden kohdalla. Mutta se oli seuraus siitä, että mies oli haukkunut mua rumaksi ja itsetuntoni laskenut, joten alitajuisesti hain vahvistusta itsetunnolle muualta ihastumalla.
Mulla meni 20v ja sekin hyvin nopeasti meni ohi.
Ei niitä tule kuin heikoille yksilöille. Ja niitä on valitettavan paljon. AP:lle toivon pitkää ja antoisaa parisuhdetta.
Ei kaikki ihastu helposti. Itse olen näktä jotka ihastuu joka toinen päivä mutta toisaalta se menee yleensä yhtä nopeasti pois. Varsinkin keväisin tulee katseltua vähän kaikkien perään, olin suhteessa tai en. Mieheni on samanlainen joten hyviä keskusteluja näistä tulee.
Ennemmin olisin huolissani jos olisin "ihastun vuosiksi vain yhteen henkilöön" -tyyppiä. Koska jos se ihastuminen tapahtuu joskus parisuhteen aikana (ei välttämättä tapahdu mutta jos) niin miten siitä pääsee muka yli??
Mä oon ihastunut yhteen exään uudelleen. Neljä vuotta olen ollut suhteessa nykyisen kans. Mut eiköhän tää mee pian ohi. :)