Ymmärrätkö miten ikävöin sinua
Lasken päiviä
Minuutteja
Sekunteja
On kuin haavekuva
Utopia
Uskomattomuus
Kuitenkin käy toteen
Pian olet täällä
Kommentit (50)
Pidit minusta kiinni
ehkä tietämättäsi
olin turvassa
ei tämä ole sivusuhde
ei tämä ole pettäminen
ei tämä ole mitään rumaa
tämä on rakkaus
rakkaus elää vapaana kuin höyhen
te jotka yritätte omistaa
älkää edes yrittäkö
vielä sarastaa aamu
ja tulee pimeys, hiljaisuus, ikuisuus
ja silloin olette täysin yksin
silloin voitte kyllä tarttua muistoihin
mutta yksin, aivan yksin
muistakaa se
te ette voi omistaa
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän yhden samanlaisen tarinan, joka vain jatkuu vaikkei sitä ole. Silti se jatkuu ja jatkuu ehkä ikuisuuteen. Siinä on sen tarinan kauneus ja sen ainutlaatuisuus. Siinä tarinassa olet sinä ja minä, kytkettyinä toisiimme, vaikkei meitä oikeasti ole, mutta silti me olemme me, aina ja ikuisesti.
Keskitypä nyt mieheesi niin ei tule lisää heittopusseja tähän heitteillejättöiseen maahan.
Ei v***u mitä p*skaa taas ketju täynnä:D
Ymmärrättekö ihmiset, että elämä on valintoja?
No, ehkä se on helpompaa yksilölle romantisoida faktat ja lillua jossain "sielumme kuitenkin kohtasivat ja ehkä ens elämäs hih"-keijupölyssä.
Mun on vaikea edes lukea tollasta älyllistä epärehellisyyttä, niin vähän sitä arvostan. Ja mitään kaunista siinä en näe.
Vierailija kirjoitti:
ei tämä ole sivusuhde
ei tämä ole pettäminen
ei tämä ole mitään rumaa
tämä on rakkaus
rakkaus elää vapaana kuin höyhen
te jotka yritätte omistaa
älkää edes yrittäkö
vielä sarastaa aamu
ja tulee pimeys, hiljaisuus, ikuisuus
ja silloin olette täysin yksin
silloin voitte kyllä tarttua muistoihin
mutta yksin, aivan yksin
muistakaa se
te ette voi omistaa
Vaikuttaa kyllä täydellisen vapaalta rakkaudelta, kun täytyy vauvapalstalla kaivata :D
Miten kätevää, ei tarvitse olla edes oikeasti tekemisissä kun on vapaa höyhen-rakkaus!
Vierailija kirjoitti:
Pidit minusta kiinni
ehkä tietämättäsi
olin turvassa
- -
Niinhän olit, mutta minä en, joten jäi vain leijuva höyhen, joka repi viiltävän haavan. Haava on parantunut, mutta arpi muistuttaa siitä, miten henkäys voi olla tappava.
Sinä ja minä
Ei ikuisesti
Mutta nyt
Vain tämän hetken
Oooh nyt on witun diippii shittii, hermanni
Mutta me ollaan aina me vaikka ei oltaisi yhdessä. Elämä heitteli meidät kovin tarkoituksellisesti ihan eri suuntiin. Niinkuin siulle aiemmin sanoin, ollaan kiitollisia siitä mitä meillä on ja oli, millainen yhteys, millaiset tunteet. Niitä ei voi kukaan eikä mikään meiltä viedä pois. Kuitenkin meillä molemmilla on omat kuviot nykyään ja me ollaan liian herkästi syttyviä olemaan yhdessä, tulee vaan eeppinen paskamyrsky. Muistat varmaan, sen kaiken kirkkaan ainutkertaisen rakkauden keskellä myös sen pelon, ahdistuksen ja tuskan mitä se yhdessä olon yrittäminen loi. Ehkä seuraavassa elämässä. Rakastan sinnuu, poika.