Ymmärrätkö miten ikävöin sinua
Lasken päiviä
Minuutteja
Sekunteja
On kuin haavekuva
Utopia
Uskomattomuus
Kuitenkin käy toteen
Pian olet täällä
Kommentit (50)
Mä tiedän yhden samanlaisen tarinan, joka vain jatkuu vaikkei sitä ole. Silti se jatkuu ja jatkuu ehkä ikuisuuteen. Siinä on sen tarinan kauneus ja sen ainutlaatuisuus. Siinä tarinassa olet sinä ja minä, kytkettyinä toisiimme, vaikkei meitä oikeasti ole, mutta silti me olemme me, aina ja ikuisesti.
Emme saa toisiamme koskaan
Illan suussa kohtaamme
Aamuhämärissä hiljaa hiivimme
Sitten tulee kuitenkin lasku auringon
Sitten sinä ja minä
Mutta ei
Omistaminen on rumaa
Vapaus
Se on höyhenen ominaisuus
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän yhden samanlaisen tarinan, joka vain jatkuu vaikkei sitä ole. Silti se jatkuu ja jatkuu ehkä ikuisuuteen. Siinä on sen tarinan kauneus ja sen ainutlaatuisuus. Siinä tarinassa olet sinä ja minä, kytkettyinä toisiimme, vaikkei meitä oikeasti ole, mutta silti me olemme me, aina ja ikuisesti.
Joo näin se menee niin kauan kunnes tulee joku uusi.
Ainaista ikuisuutta ei ole ilman sitoutumista, jossain vaiheessa väkisilläkin väljähtää ja elämä vie.
Minäkin kaipaan sinua. Kun kävin koululla ja näin sut silmänurkastani meinasin yhtä aikaa oksentaa paniikista ja riemusta kiljuen juosta sun syliin. Jos ees kerran vielä voisi. Mutta kyllä tässä pitäis olla jo niin aikuinen että ittensä hillitsee. Ja oot tehny ihan paskoja juttuja. Vaikka ei olla puhuttu nyt pariin vuoteen niin ajattelen sinuu vieläkin joka päivä. Nähdään unimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Illan suussa kohtaamme
Aamuhämärissä hiljaa hiivimmeSitten tulee kuitenkin lasku auringon
Sitten sinä ja minäMutta ei
Emme saa toisiamme koskaanOmistaminen on rumaa
Vapaus
Se on höyhenen ominaisuus
Kuvaat vakkarin luona bordellissa käyntiä? How romantic, vaikka ihmissuhteitahan nekin on eikä saa väheksyä.
kirjoita minulle höyhen nyt
kirjoita, kirjoita
rakas
kaipaan
Vierailija kirjoitti:
Tarina
Mies, nainen
TapaaminenPieni henkäys
Pienen pieniKaikki on oikeastaan pientä, pientä
Pientä
Herkkää
Haurasta
Siinä on suuri suuruusMeille väkivaltaa on
lattialle pudonnut pelinappula
Moottori
Liiallinen puheHiljaa, hiljaa
Kaikki tapahtuu hiljaa
Siinä on suuruusMeidän tarina on pieni, pehmeä höyhen
todella kauniisti kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
kirjoita minulle höyhen nyt
kirjoita, kirjoita
rakas
kaipaan
olet ihana mutta mun on mentävä nukkumaan.
hyviä öitä ja muista kirjoittaa jatkossakin. kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet minä
mutta me ei olla enää me :(
Sie joskus sanoit jotenkin niin että kun me ollaan yhdessä niin se on koti. Olit oikeassa.
Juu ihan tosi kaunista tollanen "hiivin illalla ja hiivin aamulla kun kukaan ei nää"?
Tai sit nää on taas jotkut keski-ikäiset pettämässä puolisoitaan ja kokevat salasuhteensa kovinkin kauniina.
Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Oot rakas
Sinäkin <3
Tai ei tarvitse olla edes keski-ikäinen, kyllä tota harrastaa kaiken ikäiset.
Panen iteki välillä yhtä vanhaa hoitoa joka on nykyään avoliitossa, toiv. se ei nää meidän salapanoissa mitään herkkää ja kaunista.
Kun mitään sellasta siinä ei ole.
Mä kaipaan sua enemmän kuin mitään, koskaan ja ikinä. Usein mietin ajatteletkö sä mua? Ehkäpä sinäkin tunsit sen saman kuin minä. Siihen jäin kiinni.
Höyhen
Höyhen on puhallettu matkaan
Höyhenessä on vahva oksa