Pyöräilytrikoot & alushousut
Millaisia pyöräilytrikoita käytätte vapaa-aika pyöräilyssä ja kuntoilupyöräilyssä? Pidättekö pitkiä trikoita vai capri-mallisia? Onko pyöräilytrikoissanne pehmuste Peffassa vai ilman? Mitä alushousumallia suositte pyöräilytrikoiden alla ettei paikat hinkkaa? Onko tavalliset alushousut hyvät vai stringit tai boxerit?? Kokemuksia kiitos....
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Pehmustettujen pyöräilytrikoiden alle ei laiteta alushousuja. Housujen pituus riippuu tietysti lämpötilasta.
Kai nyt sinne alle pitää alkkarit laittaa??? En itse ainakaan pyöräile ilman alkkareita vaikka on pehmustetut pyöräilytrikoot....Kaikki bakteerit pääsee valloilleen???
Huh! Aloin jo pelkäämään, ettei tätä kyselyä tule tänään laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pehmustettujen pyöräilytrikoiden alle ei laiteta alushousuja. Housujen pituus riippuu tietysti lämpötilasta.
Kai nyt sinne alle pitää alkkarit laittaa??? En itse ainakaan pyöräile ilman alkkareita vaikka on pehmustetut pyöräilytrikoot....Kaikki bakteerit pääsee valloilleen???
Niitä trikoita voi pestä.
Joko stringit tai ei ollenkaan. Alushousujen rajat näyttää rumilta
Porvoon Akilles kirjoitti:
Huh! Aloin jo pelkäämään, ettei tätä kyselyä tule tänään laisinkaan.
Hei mä tein jo yhden! Nähdäkseni kuinka moni nainen taas innoissaan vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Stringit
Miksi juuri Stringit? Eikö ne ole todella inhottavat pyöräilytrikoiden alla?? Vähän nyt selitystä!
Vierailija kirjoitti:
Joko stringit tai ei ollenkaan. Alushousujen rajat näyttää rumilta
Ei mulla ainakaan näy alushousujen rajat kun pidän pitkää pyöräilypaitaa joka peittää pepun :)
Ei saa käyttää alkkareita trikoiden kanssa että jok ikinen häpäreiden finnikin erottuisi trikoiden läpi!
(Kuten monella käy. Yritä siinä sitten katsoa silmiin ja olla lunkisti)
M
Mä käytän stringejä. Ovat todella hyvät pyöräilytrikoiden alle. Kun on oikean kokoiset ja malliset niin niitä ei edes tunne kovassakaan pyöräilyssä T: pyöräilevä sporttinainen
Miten saisin 21-vuotiaan tyttäreni luopumaan Stringeistä, kun hänen 35-vuotias miesystävänsä vaatii niitä?!?
Vierailija kirjoitti:
Miten saisin 21-vuotiaan tyttäreni luopumaan Stringeistä, kun hänen 35-vuotias miesystävänsä vaatii niitä?!?
Sano tyttäresi miesystävälle että käyttää itsekkin STRINGEJÄ viikon ajan, niin huomaa että ne ei olekkaan mitkään kivat alushousut. Muuttuu hänelläkin käsitys näistä "persvako" alushousuissa :D
Kokemuksia nyt trikoista ja alushousuista :)
Ap
Kyllä tämä pyöräilijä käyttää pyöräilytrikoiden alla boxer tai hipstet malleja. Ei tulisi mieleenkään jättää alushousuja pois trikoiden alta. Yök Yök :)
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksia nyt trikoista ja alushousuista :)
Ap
Yleensä pidän pitkiä kalsareita ja capripituisia tai lyhyempiä pyöräilyhousuja.