Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pekka Poudan "hepuli", niin tehtyä

Vierailija
10.05.2017 |

Olenko ainoa, jonka mielestä vaan ärsyttävää suunniteltua yritystä ja tekonaurua?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli tekonaurua ja feikkihepuli. Ärsytti! T. Ei ap

Vierailija
22/28 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnex on kesikset alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että olen väärässä. Kaikki on vaan nyt sopuleina että hyvä sää-Pekka, siinä on kyllä hauska mies. Pekka pelastit päiväni, tätä lisää.

Katsotaan niin kohta tulee uusi vastaava "repeäminen".

Ei ihme, että mulla on välillä yksinäinen olo maailmassa.

Muistan 20v takaa kun Pekan piti olla lukemassa säätä niin kamerat kuvaa sitä naureskelemassa jonkun kanssa sohvalla ja Martikaisen Urpo totesi siihen, että Pekka, jota myös Rento-Pekaksi sanotaan :D.

Vierailija
24/28 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka olis näyttelijöiden eliittiä jos osaisi näytellä naurun noin.

Ihana persoona, ammattilainen työssään ja kaiken kruunaa metalmusiikin fanitus. Pekka on ihana❤

Vierailija
25/28 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä, mikä vitsiniekka-Poudassa on ylipäätään hauskaa? Kaikki säätiedotukset on hirveetä jaarittelua, nuin ja näin.

Voisi jäädä jo eläkkeelle ja antaa työpaikkansa nuoremmille. Mut ehkä hän on vanhempien ihmisten mielestä rento ja hauska.

Vierailija
26/28 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestetty niin että ohjaaja tai käsikirjoittaja on sanonut että naureskelepas Pekka vähän niin saadaan tunnelmaa studioon.

Ja ei tarvi ryhtyä aggressiiviseksi vaikka olen tätä mieltä. Ei ole autismidiagnoosia.

Oletteko tästä repeilleet myös Sami Minkkisen blogin ystäviä ja uskoitteko Enkeli-Elisaan?

Vierailija
27/28 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä? En usko, ennenkuin itse näen.

Vierailija
28/28 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestetty niin että ohjaaja tai käsikirjoittaja on sanonut että naureskelepas Pekka vähän niin saadaan tunnelmaa studioon.

Ja ei tarvi ryhtyä aggressiiviseksi vaikka olen tätä mieltä. Ei ole autismidiagnoosia.

Oletteko tästä repeilleet myös Sami Minkkisen blogin ystäviä ja uskoitteko Enkeli-Elisaan?

Senkin porvo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä