Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kaverin puheet ex-miehestään ja omasta ajasta.

Vierailija
10.05.2017 |

Heillä siis yhteishuoltajuus ja hyvät välit jotka ei jää kyllä kenellekään epäselväksi
. Mies tekee jotain reissutyötä ja on aina talvet pois, tai kesän lopusta johonkin vappuun. Näin kesällä isä on lasten kanssa melkein koko ajan ja tää mamma jaksaa hehkuttaa omaa aikaansa. Saa lenkkeillä, ei tee ruokaa, nukkuu kun huvittaa jne. Kyllä ärsyttää kun ite on lapsissa koko ajan kiinni! Kyllä minäkin mielellään makaisin sohvalla ja eläisin jollain susheilla. Nyt saa olla onnellinen jos mies on lasten kanssa kun käyn kaupassa. Melkein tekis mieli itsekin erota kun kerran se noin hienoa on!! Mietityttää myös, että jos noin paljon tarvitsee omaa aikaa niin miksi on pitänyt lapset tehdä? Ja miten ristiriitaisen kuvan antaa lapsille kun vanhemmat on hyvissä väleissä eikä kuitenkaan yhdessä? Kuulin juuri, että äiti on välillä lasten kanssa isän asunnossakin kun se on tyhjillään. Miksi erota jos ollaan yhdessä paljon?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen asia on se, että kummallakaan näillä vanhemmalla ei ole uutta puolisoa. Eikä ole ihme kun tuota menoa katselee. Eikai kukaan täysijärkinen katselisi tuota touhua kun nyhjätään yhdessä vaikka erosta on vuosia.ap

Miksi eronneella pitäisi olla uusi puoliso? Ei parisuhteessa oleminen ole mikään pakko.

Vierailija
22/27 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä juttu että isä hoitaa lapsia ja että eronneet voivat olla ystäviä.Jos se parisuhde ei vaan toiminut niin parempi erota ystävinä.Miksei eronneet saisi olla tekemisissä keskenään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että joku väittää provoksi, kerron, ettei ole. Tilanne on vaan niin älytön että varmaan itsekin epäilksin valheeksi. Me saadaan miehen kanssa juosta töissä ja ollaan lapsissa koko ajan kiinni, sentään hoidetaan ne itse eikä sysätä muille hoidettavaksi.ap

Teidän lapsia hoitaa: äiti tai isä.

Kaverin lapsia hoitaa: äiti tai isä.

Mitenkäs ollaan silti sinun mielestäsi sellaisessa tilanteessa, että kaverin lapset on sysätty muiden hoitoon, mutta teidän ei?

Vierailija
24/27 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että joku väittää provoksi, kerron, ettei ole. Tilanne on vaan niin älytön että varmaan itsekin epäilksin valheeksi. Me saadaan miehen kanssa juosta töissä ja ollaan lapsissa koko ajan kiinni, sentään hoidetaan ne itse eikä sysätä muille hoidettavaksi.ap

Mitenkäs ollaan silti sinun mielestäsi sellaisessa tilanteessa, että kaverin lapset on sysätty muiden hoitoon, mutta teidän ei?

Se tässä minua ihmetyttää, että on tehty lapsia ja sitten hurrataan omalla vapaa-ajalla. Jos on tehty, niin sitten niistä myös huolehditaan eikä mässäillä muille kun ei tarvitse itse tikkua ristiin laittaa. Eikä voi vaan olla lapsille hyväksi että ovat heittopusseina itsekkäiden aikuisten välissä joista kumpikaan ei jaksa olla vastuussa 24/7 kuten muut normaalit vanhemmat on vastuussa lapsistaan.

Vierailija
25/27 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tässä minua ihmetyttää, että on tehty lapsia ja sitten hurrataan omalla vapaa-ajalla. Jos on tehty, niin sitten niistä myös huolehditaan eikä mässäillä muille kun ei tarvitse itse tikkua ristiin laittaa. Eikä voi vaan olla lapsille hyväksi että ovat heittopusseina itsekkäiden aikuisten välissä joista kumpikaan ei jaksa olla vastuussa 24/7 kuten muut normaalit vanhemmat on vastuussa lapsistaan.

Miten tämä nyt yhtään eroaa muiden eronneiden ihmisten tilateesta? Silloinkin lapset on usein puolet ajasta toisella ja puolet toisella, eli kumpikaan ei ole vastuussa 24/7

Vierailija
26/27 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ajatuksella tuo aloituksesi, siinä ei ole mitään järkeä. Kaverisi ei saisi nauttia omasta ajasta, mutta samalla sanot että voisi itsekin erota kerta viettää niin hienoa elämää? Sitten syyllistät vanhempina heitä siitä että ovat hyvissä väleissä. Vaikutat ongelmaiselta ihmiseltä.

Vierailija
27/27 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinunkaan miehesi ole vastuussa 24/7, jos lasten kanssa oleminen kauppareissun ajan on ponnistus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä