Kannattaako työkaverin kanssa mennä treffeille?
Työpaikallani on mies, jonka kanssa minulla on ollut silmäpeliä ja kevyttä flirttiä koko kevään. Olen siis jossain määrin kiinnostunut hänestä ja ilahduin kun hän tänään sitten pyysi lähtemään joskus ulos hänen kanssaan.
Nyt mua kuitenkin jo epäröittää... Pelkään, että homma ei toimikaan ja mies ei ota mahdollisia pakkeja hyvin :I Samassa työpaikassa ollessa välttelykään ei onnistu, enkä tahtoisi itselleni mitään takertujaa, joka ei usko kerrasta. Niitäkin kun on nähty.
Olisiko paha idea ottaa asia miehen kanssa puheeksi ennen treffejä? Tai esim. sopia miten homma etenee jos kipinää ei synny :p
Onko pomon mahdollista ottaa yhteyttä, jos mies heittäytyy hankalaksi?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kannata mennä, jos nyt jo pelottaa.
Tätäkin oon ajatellut.... Mut houkuttaisi mennä :/ - ap
Sua kiinnostaa ja silti pelottaa, että mies ei ota pakkeja hyvin... Sua ei kiinnosta oikeasti, vain ehkä jokin ulkoinen tekijä, ei se ihminen.
Älä mene, äläkä sotke pomoa tähän.
OT, kuormasta ei syödä, on ihan fiksua. T. btdt, tosin sain pari ihanaa muksua!
Ei varmaan sinällään kannata, mutta voit: ethän kuitenkaan sikaile :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätäkin oon ajatellut.... Mut houkuttaisi mennä :/ - ap
Jos et mene niin sitten se harmittaa ja mietityttää sinua vielä pitkään. Minä menisin!
Vierailija kirjoitti:
Sua kiinnostaa ja silti pelottaa, että mies ei ota pakkeja hyvin... Sua ei kiinnosta oikeasti, vain ehkä jokin ulkoinen tekijä, ei se ihminen.
Älä mene, äläkä sotke pomoa tähän.
Mulla on vaan huonoja kokemuksia miehistä, jotka ei ymmärrä sanaa ei. Ihan oikeudessa on tullut käytyä sen takia ja siksi olen tosi varautunut kaikkien uusien miestuttavuuksien kanssa. Työpaikassa on vaan se, että sit tosissaan ei pysty halutessaan blokkaamaan ja ignooraamaan.
Tahtoisin mennä ja kuten tossa sanottiin niin luulen, että katuisin myöhemmin jos en mene. Oon vaan huolissani ja en tietenkään tahdo pomoa sotkea mun ihmissuhteisiin, ellei ole ihan pakko. Ajattelin siis vain että jos mies osoittautuu joksikin sekopääksi, niin onko pomon puoleen mahdollista kääntyä vai onko se sitten vaan sellainen klassinen "oma vika" tyyppinen juttu :p - ap
Pomon puoleen siinä vaiheessa jos tapahtuu ahdistelua ja jankkailua työaikana. Työaikana tehdään töitä eikä flirttailla tai jauheta paskaa saati uhkailla tai takerrella.
Sinällään ymmärrän hyvin koska ihminenkin on vain eläin joka tosin kuvittelee egonsa kautta että kykenee hillitsemään halujaan. Ihminen ei oikeastaan kykene mutta osaa valehdella itselleen. Voit oikeastaan vain vältellä kyseistä hyypiötä mutta ennenpitkään te vielä nussitte niin että eritteet roiskuu :(
En menisi. Hankaloittaa helposti asioita työpaikalla. Mitä jos meneekin jopa niin hyvin, että teille kehkeytyy suhde. Se voi johtaa vakavempaankin sitoutumiseen, mutta voi käydä myös niin, että päättyy (ikävissä tunnelmissa) jomman kumman aloitteesta. Tiedossa olisi mahdollisesti kiusallisia tilanteita, juoruilua yms. muuta työpaikalle kuulumatonta.
Itse flirttailin työkaverin kanssa. Tutustuttiin ajan kanssa. Nähtiin muutaman kerran iltaisin "kaverimallilla". Sitten mies pyysi viettämään juhannusta yhdessä. Siellä juteltiin ja sovittiin että edetään rauhallisesti niin että voidaan tarvittaessa olla jatkossakin samassa työpaikassa vaikka päädyttäisiin eroon. Treffailtiin varmaan kuukausi tai kaksi ennenkuin päädyttiin sänkyyn. No nyt on oltu naimisissakin jo yli 15v. Ja hyvin pyyhkii. Onneksi uskallettiin. Mutta suosittelen kunnon tutustumista rauhallisella tahdilla.
Jos vähänkään epäröit älä mene. Nainen jää aina alakynteen, jos romanssi työpaikalla menee pieleen. Maineesi on mennyttä. Naistyökaverit inhoaa sinua ja miehet pitää helppona. Jos menet, niin ymmärrä että hintana voi olla työpaikkasi.
Miehelle asia on eri, hän saa vaan sulan hattuun sinusta kävi miten kävi.
Ota nyt edes miehestä selvää enemmän, sen voi tehdä treffaamattakin.
Jos se mies on susta oikeastikin kiinnostunut, niin kyllä odottaa.
Mutta jos haluaa vain pesää, niin sulla ei ole mitään hyvää odotettavissa tästä jutusta.
Älä anna munasarjojen viedä itseäsi, nainen!
Omat vanhempani ovat tällainen työpaikkaromanssi olleet aikanaan ja ehkä siitäkin johtuen olen itse herkempi uskomaan, että hommasta voisi parhaimmillaan tulla jotain :/
Kyllä me nyt sovittiin alustavasti, että mennään lauantaina käymään jossain. Mutta sanoin myös, että haluan puhua tilanteen läpi ja edetä hitaasti sikäli jos mitään etenemistä tapahtuu. Ei mua mikään juoruilu haittaa, mutta se miehen mahdollinen negatiivinen käytös hermostuttaa. Mitään sellaisia taipumuksia mies siis ei todellakaan ole osoittanut, mutta tuntuisi tyhmältä olla huolehtimatta siitä vaihtoehdosta.