Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisille kyssäri dildon tarpeesta?

Patukkaako?
10.05.2017 |

Eli kysymys oikeastaan naisille, että minkälainen tarve on saada dildoa sisään, jos on pienempiä leluja (kiihottimia ja piiskaa yms) ja miehellä värkki ja halut toimii? Onko tarvetta saada muutakin isoa patukkaa sisään kuin miehen kulli?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä minkäänlaista tarvetta saada dildoa, ei yksin eikä varsinkaan miehen kanssa. Miehen kanssa voin, jos se häntä kiihottaa, mutta yksin en koskaan leiki sillä. Ei se muovinen, eloton, viileä möntti korvaa omakohtaisesti millään tavoin kuumaa penistä, joka kuumassa miehessä kiinni.

Vierailija
2/9 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se. Jos mies haluaa antaa isoa vibraa kun oma kalu on pieni, meinaan kokemusta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä tykkään leluista - sekä yksin että yhdessä käytettynä. Mun miehellä on ihan keskiverto penis, mutta joskus on ihanaa saada täytettä joka todella täyttää minut. Ja mun mies tietää sen, eikä siitä synny mitään itsetunto ongelmia. Olen siis ison tekopeniksen ystävä. Eikä se tietenkään korvaa oikeaa, täydentää vain seksielämäämme sopivasti.

Vierailija
4/9 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän dildoa usein, jos en ihan päivittäin, ainakin viikottain

Vierailija
5/9 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, koska miehen normaalikokoinen vehje sattuu, jos sen laittaa ekaksi sisälle.

Vierailija
6/9 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, miksi pitää olla yhtä paljon mielipiteitä kuin naisiakin ;). Kiitos hyvistä ja asiallisista vastauksista.

Välistä 'vaivaa' tuo että laatikosta puuttuu semmonen kunnon mela, mutta kaippa sen sinne vois hankkia. Itse tykkään laittaa naisen nauttimaan apuvälineiden kanssa tai ilman. Useasti puoliso haluaakin jotain käyttää, että miksipäs ei siis hommais tuommoista kunnon patukkaa. 

Te jotka tykkäätte dildosta miehen kanssa / ilman, niin onko dildon kokoluokka sama kuin miehen penis vai onko selkeästi paksumpi / pitempi, mikä ominaisuus viehättää?  

Kiltti tappi joka on kyltymätön ja jaksaa tehdä toimituksen loppuun, eikä sotke(?) =)

Vierailija
7/9 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iässä mulla oli lauantaiaamuisin tapana masturboida toista tuntia ennen sängystä nousemista. Silloin käytin myös dildoa ja se oli taivaallista: ei kiirettä, tyydytystä ja fantasioita. Nykyään kun herään monesti poikaystävän vierestä niin ei siinä mitään dildoa tarvita. Hidas aamuseksi kyllä voittaa hitaan aamumasturboinnin. Mutta joskus kun on sellainen aamu ilman poikaystävää niin on dildo mukava yhä kaivaa kaapin pohjalta.

Kun nyt kysytään niin miehen saaminen on vähentynyt dildon käyttöä enemmän kuin sormien käyttöä. Dildo kun on aina ollut sellainen special case, niin kuin poikaystäväkin. Ehkä jos joskus muutetaan yhtään niin katoaa sormetuskin.

Vierailija
8/9 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildotan , vaikka mies onkin. On ihanaa saada ja tuntea se orgasmi. en kestä, useampaa pvää ilman.

Vierailija
9/9 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, viestejä taas deletoitu. Sana dildo on varmaan liian rankka? Vai kulliko se oli?

Kulli on kiva ja otan sen (parisuhteen) ennen dildoa, mutta sitä on harvoin tarjolla. Joten dildo on pitkäaikaisin parisuhteeni.