Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HOAS yhteiskeittiö

Vierailija
10.05.2017 |

Tuo on näköjään aika monessa HOASin yksiössä. Onko kenelläkään kokemusta? Miten toimii käytännössä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä (siisti, ei syödä toisten ruokia, sosiaalinen eli kokoontumispaikka ym. ym. ) kauhuskenaariion Belgiassa jossa yhteiskeittiöstä varastettiin kaikki, mille selkänsä käänsi.

Riippu keitä siellä on/asuu.

Olen itse asunut paljon kimpassa - myös mm. töissä ollessani. Minusta ok.

Vierailija
2/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ovat melkoisen sotkuisia, mutta muuten toimineet ok. Ehdin jakamaan opiskeluaikana 3 eri solua ja keittiötä ennestään tuntemattomien ihmisten kanssa ja pääosin meni hyvin. Ruokia ei varasteltu tai astioita lainailtu. Pahimmat tapaukset taisi olla kämppiksen puoli vuotta ämpärissä viihtyneet tiskit ja toisen sienisaalis kuivumassa syysaikaan jokaikisellä vaakapinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemukseni keittiön jakamisesta usean ihmisen kanssa on sellaiset, että en enää siihen lähtisi. Keittiön allas on aina täynnä porukan laiskimman likaisia tiskejä. Joku tykkää superhaisevista ruuista, joten varsinkin jääkaappi tuoksuu sitten kivasti niiltä. Keittiö on aina varattu, koska vuoronperään kukakin on pitämässä siellä parin tunnin kokkaussession. Sitä tulee illalla kotiin ja kaipaa ruokaa, mutta pitää odottaa että joku saa kakkunsa ja keksinsä leivottua. Yhteinen keittiö toimii perheelle, joka syö yhdessä samaa ruokaa, mutta ei usealle eri ihmiselle.

Vierailija
4/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyhyy... herätit juuri kamalat muistot mieleeni...

Vierailija
5/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemukseni keittiön jakamisesta usean ihmisen kanssa on sellaiset, että en enää siihen lähtisi. Keittiön allas on aina täynnä porukan laiskimman likaisia tiskejä. Joku tykkää superhaisevista ruuista, joten varsinkin jääkaappi tuoksuu sitten kivasti niiltä. Keittiö on aina varattu, koska vuoronperään kukakin on pitämässä siellä parin tunnin kokkaussession. Sitä tulee illalla kotiin ja kaipaa ruokaa, mutta pitää odottaa että joku saa kakkunsa ja keksinsä leivottua. Yhteinen keittiö toimii perheelle, joka syö yhdessä samaa ruokaa, mutta ei usealle eri ihmiselle.

Vähän ohis, mutta miksi ne tiskit muuten pitää laittaa aina sinne altaaseen lojumaan? Jos kämppiksellä ei ole aikomustakaan tiskata viikkoon, niin eikö ollenkaan käy mielessä, että muut kuitenkin haluavat käyttää allasta ja pestä omia astioitaan? Se likaisiin kippoihin ja kupeihin kertyvä vesi alkaa vieläpä haista.

Vierailija
6/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kaverin yhteiskeittiön ja sitten ymmärsin, miksi kaveri suosi viherpirtelöitä ja mikroruokia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi