Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä joit ensimmäisen kerran alkoholia?

Vierailija
10.05.2017 |

Ja kuinka paljon?

Minä join 14-vuotiaana. Ja määrä oli 3 lonkeroa. Tuli pienet humalat, mutta ehti hyvin selvitä kotiintuloaikaan mennessä. Siitä se nousi sitten viiteen pulloon, sitten seitsemään. Sitten kun pääsi baareihin, niin määrät vähenivät. Ei tarvinnut ostaa varmuuden vuoksi ylimääräisiä juomia, kun tiesi halutessaan saavansa lisää. Mutta pussikalja-aikoina tuli tosiaan hankittua enemmänkin illan varalle.

Enää en muuten juo ollenkaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin urani alkoi jo nuorena.

Varmaankin viisitoista vuotiaana, tätini kutsui mut aikuisten seuraan ja tätini ja täysi-ikäisen serkuni kanssa nautimme muutamat lasilliset.

Todennäköisesti jo seuraavana vuonna, luokkakaveri yhytti matkalla jonnekin ja kutsui mut illanviettoon, joissa muistaakseni seitsemän hengen voimin tuhottiin käsittämättömät kaksi viinipulloa.

Rapajuoppo kun ilmeisesti olin jo silloin, niin taas seuraavana kesänä, eli 17- v:nä tilasin Siwan kassana työskennelleeltä luokkatoverilta huikeet neljä kaljaa, ja yöntohinoiden jälkeen tajusin ehkä seurustelevani.

Ja tästähän se tahti tiheni. Kun syyskuussa meillä meni poikki, niin kauheet kaljasäkit piti saada jo joulukuussa kotibileisiin. Luokkakaveri toimitti tälläkin kertaa, vaikka kauppa oli vaihtunut automarketiksi. Huikeet bileet, joista muistan erään tyypin hommanneen pöytäviinaa, ja nuokkuneen käytännössä läpi bileiden joko sohvalla tai pää WC-pytyssä.

Omat 18-v synttärit meni ihan selvinpäin, eikä minua pyydetty edes hakijaksi, ennenkuin vappuna räväytin taas kaverin painostuksesta ja hain hänelle viiniä.

Vasta yheksäntoista veenä tuli sitten käytyä baarissa useammin, vaikkakin useimmiten olin juoppokuskina - siis selvinpäin ja autolla.

Vierailija
22/26 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-v. kun menin ekan kerran baariin. Join kaksi lonkeroa.

Voi niitä viattomuuden aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v isän 50 kymppisillä. Oksensin roskikseen.

Vierailija
24/26 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella kasiluokalla. En jaksa laskea niin kauas minkä ikäinen olin.

Vierailija
25/26 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt satu muistamaan milloin ekaa kertaa vanhemmilta maistoin mutta eka kokonainen olut oli varmaan 15-16-vuotiaana. Ekaa kertaa join kunnolla kavereiden kanssa jotain pari viikkoa ennen 18-vuotissynttäriä:D

Vierailija
26/26 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi