Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijaako mieheni minua

Vierailija
10.05.2017 |

Mieheni hoitaa automme kaikki asiat, mutta maksamme ne puoliksi. Joka kevät ja syksy olen maksanut hänelle puolet uusien renkaiden hinnan (400 euroa), koska jaamme kulut. Nyt kuulinkin ystävältäni että samoja renkaita voi käyttää useamman kesän/talven. Pistääkö mieheni rahat omaan taskuunsa, vai ostaako tosiaan uudet renkaat aina?
Olen kyllä kysynyt tästä vuosia sitten, kun muutimme yhteen, ja hän sanoi että ajomäärällämme (10000km vuodessa) renkaat kuluvat aika paljon, ja turvallisuuden vuoksi pitää ostaa uudet. Nyt en voi kysyä kun mieheni on työmatkalla, ja siellä maassa on vielä yö. Aion kyllä kysyä kun soitamme hänen työpäivänsä päätyttyä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja unohtui kysyä maksatko kuitenkin huolloista jne erikseen ettei sisälly tohon 2x400 vuodessa?

Vierailija
22/34 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, uusi aihe eikä kirjoittaja yrittänyt liikaa.

Silti maistuu vahvasti provolle: 3/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää pois provottelijat. Multakin pyydettiin renkaista järjetön summa kerran vuodessa, autotiedoton kun olen, eikun olin. Tuskin kaikki miehet on perillä e-pillereiden tai hormonihoitojen hinnoista, niillähän nainen voisi lypsää kuukausittain miehen tyhjäksi. En luota vieläkään ukkoon, kun on valehdellut muutakin. Valehtelija on valehtelija. Se kotikasvatus!

Vierailija
24/34 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennevakuutus laski tänä vuonna joten luulen, että huijaa niissäkin.

Vierailija
25/34 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla trolli, en usko että noin tyhmiä naisia on.

Vierailija
26/34 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpas kummallista. Kiitos vastauksistanne. Ja kyllä, kymmenentuhatta kilometriä, ja oli nollat oikein. Luulin että se on paljon? Laitoin viestiä miehelleni, ja hän on lukenut viestin (whatsapissa näkee onko lukenut), mutta ei ole vastannut mitään. Mitähän tässä nyt pitäisi miettiä. Onko tässä mennyt nyt tuhansia euroja johonkin hukkaan? Minä en autoista mitään ymmärrä, kunhan se kulkee niin hyvä.

Mitä tässä pitäisi nyt ajatella? Jos vuodessa olen laittanut 800 euroa, niin viidessä vuodessa tekee jo neljä tonnia.

ap

Ihan hävettää että joku nainen on näin pöljä autojen suhteen! Kai sinä nyt sen verran näet että onko siinä koslassa samat renkaat alla kun viime vuonna vai uudet!?

Itselle tulee ajoa 30 000-40 000km vuodessa ja kyllä ne samat renkaat on alla kolmisen vuotta suunnilleen olleet ainakin. 

N27

Vierailija
27/34 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nyt tyhmä olo kaiken tän jälkeen. :( Mies ei ole vieläkään vastannut, ja me kyllä sovittiin että soitellaan vasta kun hänellä loppuu työpäivä. Kyllä me huollotkin maksetaan puoliksi, auto on aika uusi, joskus muutama vuosi sitten ostettu. Citymaasturi, eli aika iso, niin siitä ymmärsin kyllä rengaskulujenkin olevan suuret. Ajan aika vähän, mutta aina kun tarvitsen, saan luvan kyllä ajaa. Mies osti auton, ja on hänen nimissään, minä kun en niistä mitään oikein ymmärrä, mutta ajaa toki osaan. Ja meillä on ihan erilliset tilit, mutta säilytetään kyllä kuitit. Voisinkohan pyytää niitä huoltokuitteja ja muita nähtäväksi? Voi tietysti sanoa että ei säilytä tuollaisten ostosten kuitteja.

ap

Vierailija
28/34 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitteja ei ole, tai tiliotteita maksuista ei esitetä, mies on varas. Jos mies on varastanut, tee rikosilmoitus. Itse en varkaan kanssa jatkaisi.

Jos kuitit tai tiliote näytetään, säästätte renkaiden verran vuosittain rahaa jatkossa ja voitte mennä kivemmille matkoille tms. Noloa ukollesi toki, jos on vaikka rengasmyyjän höynäyttämä.

Vierailija
29/34 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli halata apta <3 mies nyhtänyt rahaa ja nauranut partaansa kun hölmö nainen on kaiken uskonut :---( tsemppiä asian selvitykseen!

Vierailija
30/34 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, kun renkaisiin vaihtaa ilmat kerran vuodessa.

Vierailija
31/34 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin jälleen kerran puoliso on matkalla...

Vierailija
32/34 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelimme miehen kanssa, ja hän kivenkovaa väitti että renkaat on todellakin uusittu joka kaudeksi, ja sanoo näyttävänsä kuitit kun tulee kotiin viikonloppuna. Jos asia tosiaan on niin kuin täällä moni sanoo, että ei niitä aina tarvitsisi uusia, niin miksi ihmeessä mieheni on ne sitten aina uusinut, jos kuititkin on näyttää? Meillähän on palanut rahaa ihan hukkaan. :(

ap

Vierailija
33/34 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai hän on vanhat myynyt ja näin saanut myös yhteisiä tuloja ?

Vierailija
34/34 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelimme miehen kanssa, ja hän kivenkovaa väitti että renkaat on todellakin uusittu joka kaudeksi, ja sanoo näyttävänsä kuitit kun tulee kotiin viikonloppuna. Jos asia tosiaan on niin kuin täällä moni sanoo, että ei niitä aina tarvitsisi uusia, niin miksi ihmeessä mieheni on ne sitten aina uusinut, jos kuititkin on näyttää? Meillähän on palanut rahaa ihan hukkaan. :(

ap

Veikkaanpa että ne "kuitit ei löytynytkään" ja mies lupaa etsiä ne myöhemmin, ja sitten asia unohtuu. Googlaa nyt ainakin niitä rengashintoja, auton oletusrengaskoko löytyy valmistajan sivuilta. Tai yrittää väärentää kuitit.

Olen 95% varma että mies on huijannut sinua - loppu 5% sille, että mies on jumalattoman tyhmä. Sulla sentään ei ole autoa joten jotenkin ymmärtää ettet tiedä miten pitkään rengassarja kestää, mutta kyllä tuon pitäisi autonomistajalla olla tiedossa!

Ps. Olisi kiva kuulla löytyikö ne kuitit viikonlopuksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän