Miksi minusta ei pidetä?
Tämö ongelma on ollut koko elämäni. Jo lapsena huomasin, etteivät muut lapset pidä minusta. Kavereita on ollut kyllä jonkin verran, mutta aina on tuntunut että nekin on ollut ns. kamalan vaivan alla ylläpitää. Olen mielestäni ihan mukava ja ystävällinen muita ihmisiä kohtaan, mutta eipä tästäkään ole paljoa apua ollut. Ihmiset esittävät kyllä mukavaa seurassani, mutta saan sitten jälkeenpäin kuulla jotain ikävää itsestäni tai ihan vain aistin sellaisen vihan ja halveksunnan minua kohtaan vaikka mukavaa esitetäänkin. En kertakaikkiaan käsitä mistä tämä johtuu?! Niinkuin jo mainitsin, olen ystävällinen muita kohtaan, en koskaan loukkaa ketään tahallisesti, pukeudun asiallisesti, toki tykkään laittautua sillon tällöin mutta en koe että tämän pitäisi ketään haitata. Ulkonäöstäni vielä sen verran, kun siitä nyt joku varmasti kysyy erikseen, niin olen hoikka, vaaletukkainen perusnätti nainen. Toisaalta kasvoistani on sanottu, että ne ovat "mieleen jäävät, erilaisen näköiset", mitä lie se ikinä tarkoittaakaan. Kuitenkin näkisin, että noilla ulkonäköasioilla ei pitäisi niinkään olla merkitystä, vaan sillä käytöksellä ja luonteella. Onko muilla samoja ongelmia, ja onko selvinnyt mistä tällänen voisi johtua? Kenties jotain, mitä en itse välttämättä tajua?
Yleensä ihmiset kokevat vaikeina ihmiset jotka eivät anna itsestään mitään. En tarkoita että heti pitää kertoa kaikki itsestään uusille ihmisille, outoa sekin olisi mutta jos toinen kertoo, että äitini kuoli juuri syöpään tai sain uuden työpaikan niin jos vastaus on JAA. Eikä kerro itse mitään henkilökohtaista itsestään niin ei sellainen ihmissuhde paljoa anna.