mies huolimaton lasten kanssa
Voi että suututtaa! Onko muiden miehet välinpitämättömiä lasten kanssa? Minä kun en ole paikalla sattuu kaikkea (onneksi toistaiseksi vain pieniä vahinkoja) tapaturmaa lapsille. Vauva putosi koliikkikiikusta kun mies ei laita vöitä kiinni, vaikka sanoin ettei saa laittaa keinumaan ilman vöitä. Vajaa 2 vuotias putoaa sohvan käsinojalta selälleen/niskoilleen kun itse räplää puhelinta vieressä. Vauvan turvakaukalo on autossa aina väärin asennettu ja esikon vyöt liian löysällä. Kaiken huippu oli kun mies meinasi antaa vauvalle tupla annoksen panadolia!! Onneksi olin paikalla ja ihmettelin miten pipetti oli ihan täynnä lääkettä. Läheltä piti tilanteita on yhtenään, kun jättää vauvan yksin sohvalle tai lapset kahdestaan vahtimatta(lapset 8kk ja 2v4kk). Kaiken tällaisen ohittaa olan kohautuksella tai suuttuu kun minun pitää kuulemma olla joka asiassa tunkemassa väliin. Onko muiden miehet yhtä välinpitämättömiä lasten turvallisuuden kanssa?
Kommentit (27)
Kuulostaa siltä, että kiltiksi kasvanut poika on alkanut aikuistua, ja alitajuisesti vihaa lastensa olemassaoloa koska nämä varastivat hänen villit vuotensa. Siksi heitteillejättäminen kohdistuu juuri lasten turvallisuuteen. Jos siis hoito muissa asioissa on tunnollista.
Laita Nils Holgerssoni pyörimään lapsille! Kannattaa, lapset ovat rauhassa ja itse voit vaikka silittää samalla :)
No jaa ei tosiaan ja tiedän sen ihan ilman, että meillä on edes lapsia vielä. Hän kerran juoksi parkkipaikalla yhen muksun kiinni ja syliin, ilman että tajusin mitä tapahtui - tai lapsen vanhemmatkaan. Meinasi jäädä auton alle tuo lapsi. Pysäyttää auton ja komentaa tietä liian lähellä leikkiviä (viime talvena muutama muksu pulkkaili lumikasasta tielle). Huolehti,että sukulaistytölle ostetut vaatteet pestään ennen ku viedään, ettei tuu myrkkyjä jne.
Kyllä sen miehen mielenlaadun näkee ennen niitä lapsien tekemisiä. Miksi kaiken maailman tampioiden kanssa pitää lisääntyä?
Vierailija kirjoitti:
No jaa ei tosiaan ja tiedän sen ihan ilman, että meillä on edes lapsia vielä. Hän kerran juoksi parkkipaikalla yhen muksun kiinni ja syliin, ilman että tajusin mitä tapahtui - tai lapsen vanhemmatkaan. Meinasi jäädä auton alle tuo lapsi. Pysäyttää auton ja komentaa tietä liian lähellä leikkiviä (viime talvena muutama muksu pulkkaili lumikasasta tielle). Huolehti,että sukulaistytölle ostetut vaatteet pestään ennen ku viedään, ettei tuu myrkkyjä jne.
Kyllä sen miehen mielenlaadun näkee ennen niitä lapsien tekemisiä. Miksi kaiken maailman tampioiden kanssa pitää lisääntyä?
Hyvä sulle. Olet löytänyt miehen, joita on ehkä viisi sadassa. Lainaatko omaasi meille muille, vai pitääkö vain viiden prosentin naisista lisääntyä?
Mulla on mies, joka monessa asiassa on huolehtiva. Silti häneltä jää oleellisia asioita tekemättä, lääkkeet antamatta kokonaan ja lapsi saattaa olla ruokkimatta. Kuitenkin mies pitää itse itseään erittäin velvollisuudentuntoisena ja monissa asioissa onkin sitä. Mutta kun se on reaktiivista laatua eikä aito luonteenpiirre, kolikolla on myös kääntöpuoli. Jossain asiassa ollaankin sitten käsittämättömän slarvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sulle. Olet löytänyt miehen, joita on ehkä viisi sadassa. Lainaatko omaasi meille muille, vai pitääkö vain viiden prosentin naisista lisääntyä?
Mulla on mies, joka monessa asiassa on huolehtiva. Silti häneltä jää oleellisia asioita tekemättä, lääkkeet antamatta kokonaan ja lapsi saattaa olla ruokkimatta. Kuitenkin mies pitää itse itseään erittäin velvollisuudentuntoisena ja monissa asioissa onkin sitä. Mutta kun se on reaktiivista laatua eikä aito luonteenpiirre, kolikolla on myös kääntöpuoli. Jossain asiassa ollaankin sitten käsittämättömän slarvia.
Jos sun mielestäsi lapsen funktio on siinä, että sulla on oikeus lisääntyä, niin sitten ei varmaan kannata pohtia asiaa enempää. Niille, joiden mielestä lapsi tulee ensin, mieleen tulee lähinnä se, että lasta ei sitten jätetä isän kanssa kahestaan. Jos tämä ei ole mahdollista niin ei, ei todellakaan hankita sitten lasta.
Onko jotenkin mullistava ajatus, että lapsen elämä on itsenäinen, arvokas ja sinusta ja haluistasi riippumaton? Jos näet, että miehestä ei ole isäksi, niin sinulla ei ole mitään OIKEUTTA lisääntyä hinnalla millä hyvänsä?
Yök...
Tekisin miehestä lastensuojeluilmoituksen.
Mistä helvetistä löydätte ja miksi ihmeessä te olette tuollaisten miesten kanssa!?