Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kummallinen suhde ex-puolisoonsa

Vierailija
10.05.2017 |

Ovat hyvää pataa mikä mielestäni on tarpeellista koska heillä on yhteinen lapsi. Heidän erostaan on n.6kk aikaa ja minä olen tapaillut miestä 4kk. Ymmärrän täysin hyvät välit lapsen edun vuoksi mutta heidän välisensä suhde kummastuttaa minua. Ei ole ihan yksi tai kaksi kertaa kun olen jäänyt kuin nalli kalliolle kun ex on tarvinnut jotain, kerran mies jopa vastasi puhelimeen kesken seksin kun ex soitti ja mies lähtikin sitten viemään eksää jonnekkin. Aika usein mies myös jää eksän luokse yöksi, kuulema kätevää lapsen takia. Nyt sunnuntaina haluaa muistaa lapsensa äitiä, sekin on ihan okei mutta on ostanut 250€ käsilaukun lahjaksi ja menee sinne jo lauantaina yöksi.

Onko tämä ihan okei, olenko ihan vainoharhainen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole mitään merkitystä minkälainen tämä exä on, vaikka olisikin kuinka ihana ja mukava.

Ongelma on miehesi joka edelleenkin laukkaa hänen luonaan (lastenhoidot ok, mutta yöpymiset exän ollessa myös siellä sekä kallis laukku hänelle äitienpäiväksi wtf! eihän exä ole sun miehesi äiti).

Neuvoisinkin että ilmoitat miehellesi tarvitsevan omaa tilaa ja aikaa ja seuraat hänen reaktiotaan. Jos sama tahti jatkuu, eroat. Jos käytös sinua kohtaan muuttuu (arvostus, kiinnostus, enempi yhdessäolo), jatkat suhdetta. Exät kuuluu menneisyyteen

Vierailija
22/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se exän vika ole, jos mies käyttäytyy noin? Olettepa naisvihaajia jokainen, aina naisen syy kun viettelee viattomat miehet.......huoh.

Sinuna jättäisin miehen rauhaan ja pyytäisin ottamaan yhteyttä parin kuukauden päästä jos oikeasti haluaa olla kanssasi. Selkeästi kiinni exässään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde ei ole ohi vielä ohi. Opit kantapään kautta miksi ei kannata alkaa seurustelemaan vasta eronneen kanssa.

Samaa olin tulossa kirjoittamaan. Suhde ei ole ohi, ei tosiaankaan.

Vierailija
24/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisinta tuossa kuviossa olet sinä, joka suorastaan tsemppaa tuota ex-paria yhteen uudestaan - pitää ex-vaimoa ihanana ja löytää miehen viestejä, jotka luettuaan ei ole oikein moksiskaan, vaikka sanoma on selvä.

Et tietenkään ole rakastunut, koska rakastunut tuntisi tuskaa.

Anna miehelle vapautensa - ja itsellesi myös - ja erotkaa. Toivota hänelle onnea exänsä takaisin saamisessa.

Ja jatka elämääsi. Voit tehdä sen varmaan sydämesi värähtämättäkään.

Vierailija
26/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän ukko nautiskelee kahdesta naisesta vuorotellen sängyssä :D Jos tämä on ok sinulle, niin siitä vaan.

Vierailija
27/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinulle voi jäädä epäselväksi tuo yökyläilyjen tarkoitus?

Vierailija
28/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero oli eksänsä päätös, ei ollut mitään draamaa ja eksä on aina todella ystävällinen minulle. Ei ole koskaan kiristänyt miestä lapsella tai ollut muutenkaan kurja. Miksi te nyt häntä panettelette kun hän ei ole mitään väärää tehnyt. Uskon ihan vilpittömästi hänen olevan kiva ihminen.

Olen joskus (joo väärin, tiedän) lukenut heidän välisiään viestejä ja pari siellä käymiskertaa "kun eksä pyysi" onkin mennyt niin päin että mies kusui josko voisivat nähdä. Toisella kerralla lapsi ei ollut edes kotona.

Olenko siis vainoharhainen kun ajattelen miehen yrittävän saada eksäänsä takaisin?

Mies haikailee vielä takaisin. Exä on sinulle mukava koska ei tietenkään ole sinulle mustasukkainen, näkee että saisi miehen takaisin koska vaan. Ei varmaan käytäkään sinuun valtaa koska ei tarvi.

Ei myöskään välttämättä halua miestä takaisin. Näyttäisi mies vaan roikkuvan ja elättävän toivoa.

En tiedä miksi haluat olla heikko korvike. Älä sure, tossa vaiheessa kuka vaan olisi laastari. Mies vaan ei ole vielä prosessoinut eroaan. Aika hukassa mies parka.

Vierailija
29/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Olet varalla, eikä aselma hevillä muutu.

Vierailija
30/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökyläily ei olisi tarpeen jos ei väliä yli 300 km.

Tarkoittaa vaan, että mies toivoo pääsevänsä vielä exän sänkyyn ja sitä tietä takaisin suhteeseen takaisin.

Ehkä exä on myöntyvä, ehkä ei. Olennaista on että mies haluaisi.

En pitäisi tuollaista miestä jolle olen varapatja. (Olen ollut tuon exän asemassa, tuttu kuvio)

39

Vierailija
31/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin kyllä aika varauksella kumppaniin joka vastaa puhelimeen kesken seksi. Toiseksi haluaisin kyllä kunnollisen selityksen miksi äitienpäivä lahjan viemiseen tarvitaan yöpyminen.

Vierailija
32/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-/5

Vierailija
33/33 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi