Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkä ero tulossa - ihan kamala olotila

Vierailija
10.05.2017 |

Maanantai-iltana kunnon riitaa, huutoa, itkua, syytöksiä, paniikkia, ymmärtämättömyyttä jne.. en avaa asioita tähän sen enempää. Muuta kuin että vissin minun ja minun paniikkihäiriöni vika kaikki.

Olo on ollut ma illasta lähtien kamala. Ruoka ei maistu, oksettaa, vatsaan sattuu, päätä särkee, voimaton ja kuumeinen olo.. ei jaksa mitään.

Miehen kotiutuessa eilen alko sydän hakkaamaan ja hiki virtaamaan. Puhutiin ehkä kaksi, kolme lausetta koko iltana, nekin liittyen televisio-ohjelmaan..

En tiedä missä mennään, ollaanko erottu vai yritetäänkö vielä. En mä halua erota. Puhua pitäisi mutta en uskalla sanoa mitään, ettei se pahin käy. Rakastan ja haluan jatkaa yhdessä.

Tää on ihan kamalaa. Nukun rauhottavien avulla. Nytkin särkee pää ja vatsa ja oksettaa ja väsyttää ja kuumeinen olo.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lopeta ensin se valehtelu. Siitä ei sinulle ole apua, vaan se kyseenalaistaa ihan kaiken muunkin sinun sanomasi asiat ja se, että et ole kertonut miehellesi asioita, vie miehen mielestä kyllä ihan kokonaan suhteelta pohjan pois. Et luota häneen ollenkaan, vaan turvaudut vain siskoosi."

Luotampa. en KEHDANNUT kertoa tästä asiasta. Kaikesta nuusta puhunu totta.

"Mikä mies sinulle on? Onko hän vain ihminen, joka maksaa oleskelusi ja mahdollistaa elämäsi suurinpiirtein mukavana?"

No ei todellakaan ole. Haista paska kun noin puhut hänestä.

" Uskottu ja rakastettu hän ei ainakaan ole sinulle, vaan vain yksi jolle sinun pitää näytellä olevasi jotakin muuta. Vieras ihminen."

Ihminen jota rakastan eikö mikää vieras.

"Ei olisi mukava olla miehen paikalla, ei todellakaan. Ei ole mukavaa katsoa vieraaksi osoittautunutta naista, joka valehtelee, ei kerro mitään, itkee, syö lääkkeitä ja on ihan omassa kuplassaan."

Tämä paniikkihäiriöily alkoi muutama kk sitten, joa ennen oli kaikki hyvin. Ei oo pitkästä ajasts kyse.

"Mitä mies sinulta saa? Jotain kodinhoitoon liittyviä juttuja? Tosi jee, niitä hän varmaan arvostaa... Hoida itsesi kuntoon paremmin tai sitten ihan suosiolla siirryt syrjään miehen elämästä ja annat hänen elää omaa elämäänsä ilman epämääräisyyttä ja epätietoisuutta tulevasta."

Edelleen hoidan kodin ja olen pyrkinyt olemaan enemmän läsnä.

-ap

Vierailija
22/30 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä tähän voi sanoa, kun ei tiedä, että mikä/mitkä ne perusongelmat ovat. Tuskin mies nyt ihan pelkästään sairasta ihmistä kiusaa ja riitelee. Hoida sinä itseäsi ja hopi lekuriin, jos et jo ole apua hakenut. Kaikesta huolimatta, toivottavasti kirkastuu. Jutellahan teidän täytyy, jos voitte asioitanne selvittää johonkin suuntaan.

Niin täytyisikin. Kirjoitin kirjeen. Ajatukset paperille. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole peruskauraa monessa parisuhteessa, näin olen ymmärtänyt!

Vierailija
24/30 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Vierailija
25/30 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

Yleensä lukija ymmärtää lukemansa?!

Vierailija
26/30 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä asiat järjestyy!

Vierailija
27/30 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, onko sinulta tsekattu kilpirauhasen vajaatoiminta? Aiheuttaa monenlaisia vaivoja.

Vierailija
28/30 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, onko sinulta tsekattu kilpirauhasen vajaatoiminta? Aiheuttaa monenlaisia vaivoja.

Ei oo katsottu. Labrakokeita on kyllä määrätty. -ap

Vierailija
29/30 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mulla on ollut lapsesta saakka vajaatoiminta. Aikuisena kun Thyroxin-annos oli liian pieni, niin lihoin ja sitten tuli myös ahdistusta ja sosiaalista jännittämistä. Ruokakauppaan meno oli erityisen vaikeaa, yhtäkkiä iski sellainen kauhun tunne että pitää päästä ulos kaupasta. Selvisin kuitenkin aina kassan kautta ulos vaikka jännitti.

Olo on kohentunut Thyroxin-annosta nostamalla ja myös liikunnalla ja rauta-varastojen täydentämisellä, sekä stressitekijöiden selvittämisellä pois.

Vierailija
30/30 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, mulla on ollut lapsesta saakka vajaatoiminta. Aikuisena kun Thyroxin-annos oli liian pieni, niin lihoin ja sitten tuli myös ahdistusta ja sosiaalista jännittämistä. Ruokakauppaan meno oli erityisen vaikeaa, yhtäkkiä iski sellainen kauhun tunne että pitää päästä ulos kaupasta. Selvisin kuitenkin aina kassan kautta ulos vaikka jännitti.

Olo on kohentunut Thyroxin-annosta nostamalla ja myös liikunnalla ja rauta-varastojen täydentämisellä, sekä stressitekijöiden selvittämisellä pois.

Okei, täytyy siis tsempata itsensä labrakokeisiin, niin selviäisi onko niissä jotain häikkää. On pitänyt mennä, mutta jännitän terveyskeskuksiakin, ja kun labraan pitää mennä juomatta ja syömättä :/

Ehkä se tästä vielä! -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän