Menisitkö homohäihin?
Pian saattaa tulla kutsuja sellaisiin kun hekin saa mennä naimisiin. Itse en menisi
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta. Kämppiksenäkin ollut. Tunnen useita.
Ootko itse sellainen?
En. Olen nainen. Kimppakämpissä asunut paljon. A:n kanssa asuttiin yksi kesä Savonlinnassa - olimme töissä siellä.
Homohäät on varmasti paljon fantsumpia kuin tylsät heterohäät siis kuka sellaisia enää jaksaa niinku (ei mitään homoja vastaan).
No tietenkin menisin, mitä väliä sukupuolella on siinä kohtaa, kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan ja haluaa sitoutua? Eihän heidän onnensa ole keltään pois.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulisi kutsu, eikä pääsisi paikalle, pidettäisiinkö sitä automaattisesti homovastaisena kannanottona?
Tämä. Jos ei pääse oikean syyn takia häihin niin varmasti siitä vetää joku herneen nenään
Vierailija kirjoitti:
Täällä voi kertoa totuuden, kukaan ei paheksu. En menisi, veli on homo ja jos joskus menee naimisiin niin sattumalta hääpäivänä mulla on muuta menoa
No täällä vasta paheksutaankin, mutta sillä ei ole mitään vaikutusta oikeaan elämään.
Mielenkiinnosta voisi mennä katsomaan kumpi on "morsian" :D
Vierailija kirjoitti:
Heh "voitte suudella mors.. eiku" 🙂😂
En käsitä termiä homohäät, ei munkaan häät tule olemaan heterohäät. Jos saan kutsun häihin, osallistun jos saan sen järjestymään. Häät ovat ihania! Syödä hyvin ja juoda hyvin ja tanssia kesällä auringonnousuun saakka! Ah menisipä joku tuttu naimisiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh "voitte suudella mors.. eiku" 🙂😂
Kuinkahan monissa heterohäissä pappi sanoo "voitte suudella morsianta"? Paitsi amerikkalaisissa elokuvissa.
Itse kysymykseen vastaan että en tiedä.
Tunnen homo- ja lesbopareja ja arvostan heitä ja pidän heistä ihmisinä (eivät ole mitään fantsuja bilettäjiä) mutta asia on minulle vaikea.
Täytyy toivoa että sellaista kutsua ei tule.
En todellakaan. Onneksi en toisaalta tunne muita homoja.
T. Konservatiivinen homo
Tottakai, jos vaan pääsisin. Miksi ihmeessä jättäisin menemättä?
Jos kyseessä olisi läheinen ihminen (esim. perheenjäsen), niin menisin. Jos kyseessä olisi etäisempi sukulainen, niin en menisi. Jälkimmäinen ei kuitenkaan tarkoita, etten muuten olisi ystävällinen, pitäisi kyseistä ihmistä arvokkaana ja suhtautuisi häneen kunnioittavasti jne.
Näen avioliiton miehen ja naisen välisenä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, jos vaan pääsisin. Miksi ihmeessä jättäisin menemättä?
No eikö kaikki normaalit ihmiset pidä etäisyyttä heikäläisiin?
Menen ystävieni ja sukulaisteni häihin jos kutsu käy ja jos aikataulu napsahtaa kohdilleen.
Muuta kysyttävää?
Tietysti menisin, jos sellaisiin saisin kutsun. Minulle on aidosti aivan sama meneekö joku naimisiin samaa vai eri sukupuolta olevan kanssa. Minulle ihmiset ovat ihmisiä ja ystäviäni ovat ihmiset joista pidän ja joiden seurassa viihdyn. En luokittele heitä seksuaalisen suuntautumisen perusteella.
Kyllä, jos siellä on ilmainen alkoholitarkoilu. Ei siis siksi että en pystyisi selvin päin olemaan homojen kanssa, olen itsekin lesbo. En vaan viihdy juhlissa joissa vieraita ihmisiä. Mutta voisihan siellä näin homona olla vaikka tavallista kivempaa!
..."aivan mahtavaa, loistavaa, ilomielin ainakin meidän perhe lähtee homohäihin, lapsetkin oppivat seksuaalista monimuotoisuutta... kunhan vain emme juuri silloin olisi vatsataudissa"