Menisitkö homohäihin?
Pian saattaa tulla kutsuja sellaisiin kun hekin saa mennä naimisiin. Itse en menisi
Kommentit (43)
Voin sanoa että ei onneksi tule kutsuja yksiinkään :D Kysymystä ei tarvitse siis edes puntaroida :D
Menisin jos olisi ystävien häät. Kenekään ventovieraan häihin en. Yksi parhaista kavereistani on homo, joten ei ollenkaan mahdoton ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta. Kämppiksenäkin ollut. Tunnen useita.
Ootko itse sellainen?
Olen mennyt ja tulen menemään, jos aikatauluun sopii. En mä kaikissa heterohäissäkään pääse käymään.
Vähän turha kysymys, koska tähän on pakko vastata "totta kai, mielelläni" eikä muu ole korrektia. Vähän sama, jos työpaikan kahvipöydässä joku kysyisi, että mitä mieltä olet homohäistä. Kaikki nyökyttelisivät innoissaan ja kertoisivat kuinka tärkeää tasa-arvo on ja FB:ssakin pidetään sateenkaaribanneria. Sitten töiden jälkeen lähdetään porukalla oluelle tai keilaamaan... paitsi se työpaikan homo, joka ainoana unohdettiin kutsua mukaan.
Täällä voi kertoa totuuden, kukaan ei paheksu. En menisi, veli on homo ja jos joskus menee naimisiin niin sattumalta hääpäivänä mulla on muuta menoa
Jos tulisi kutsu, eikä pääsisi paikalle, pidettäisiinkö sitä automaattisesti homovastaisena kannanottona?
Ilman muuta. Kämppiksenäkin ollut. Tunnen useita.