Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eron jälkeen; mikä oli parasta kun muutit omaan asuntoon?

Vierailija
09.05.2017 |

Itse en ole koskaan asunut yksin, siksi utelen :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinut enää pelätä, vapaus, omat rahat.

Vierailija
2/12 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vapaus. Ei tarvinnut enää hiipiä seiniä pitkin niinsanotusti. Kukaan ei ollut rähjämässä ja sai mennä minne halusi (vaikka ystävän kanssa ulos kahville). Loppui se joka päiväinen stressi etten vain tee mitään mistä ukko voisi ärsyyntyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Hirveä läävä entiseen verrattuna, mutta muuhunkaan ei ole varaa.

Vierailija
4/12 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumarauha (ex oli levoton nukkuja ja joskus äänekäskin), se että saan päättää itse millaisen kodin haluan (ei tarvitse huomioida esim. exän isoa levykokoelmaa), ei tarvitse tehdä kompromisseja vaikka ruuan, leffavalinnan tai siivouspäivän ajankohdan kanssa eikä ottaa huomioon exän aikatauluja.

Vierailija
5/12 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai syödä itse vanukkaat jääkaapista. Olivat siellä vielä seuraavana aamuna.

Muita : saatoin ottaa päiväunet. Nukahtaa illalla sohvalle eikä tullut motkotusta siitä että parisuhteen kulmakiviä on yhteinen nukkumaanmenoaika.

Vierailija
6/12 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olo ja hiljaisuus

Vierailija
7/12 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei tarvinnut enää olla sisällä nelinkertaisissa vaatteissa ja tumput käsissä, vaan sai pitää inhimillistä lämpötilaa, eikä kukaan alkanut jo +19 asteen kohdalla riisua teatraalisesti paitaa ja huokailla miten hiki valuu täällä "saunassa".

Vierailija
8/12 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ex.n kanssa lapset viikko-viikko sopimuksella. Erosta on vuosia. Mutta se kun tulet kotiin ja koti on saman näköinen kuin lähtiessään, ihmetyttää välillä vieläkin.

Meillä kodin vaihto tapahtuu aina perjantaisin suoraan koulusta ja eskarista, perjantaina kun tulen kotiin, vaihdan lasten petivaatteet, siivoan huoneet, jos on jotain siivoamista, tuuletan peitot, tyynyt ja päiväpeiton , puetaan sängyt ja laitan ovet kiinni,

Usein sitten seuraavana perjantaina, kun vien omat petivaatteet tuulettumaan, vien myös lasten petivaatteet ja petaan sängyt ennen töihin lähtöä.

On kivempi lasten mennä yöllä nukkumaan.

Joskus, harvoin, ex käy hakemassa jotain mitä lapset ovat unohtaneet. Ei ikinä tarvi ajatella tuliko siivottua, miltä näyttää, kun aina on siistiä kun ei kukaan sotke.

Vierailija
9/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta? Ei siinä ollut mitään hyvää. Olin menettänyt parhaan asia elämässäni koskaan.

Vierailija
10/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pitää oman kodin.. exä muutti pois.. Sain; sisustaa uusiksi, porsas ei syö joka ilta jääkaappia tyhjäksi, haise, valtaa tv+sohva, valita kun puhun puhelimessa, mulkoile, vaatii hiljaisuutta, valittaa sotkusta/ruuasta itse ei tee mtn. saan kutsua ystäviä (ennen ei onnistunut-inhosi kaikkia), hankin lemmikin (ex allerginen), saan tuplasti omaa vapaa aikaa , lapsi iso jo ja pääsen ulos juhlimaan ja näkemäänystäviä ilmam helv*** moista kyräilyä.. ainut - talous tiukempi, mut mukavuuksia voidaan tehdä silti.. ihana uusi elämä, enää 1 lapsi huolettava😊

Vierailija
11/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sain tulla kotiin töiden jälkeen mihin aikaan hyvänsä. Jos töissä meni myöhään, tai jos poikkesin työkavereiden kanssa baarissa, niin kukaan saatanan ämmä ei soitellut kärttyisenä perään ja kysellyt missä olen. Sain myös poistua omasta kodistani lupaa kysymättä ja perustelematta.

Taivas.

Vierailija
12/12 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂 olen kateellinen