Auttakaa! Haluan lopettaa sivusuhteen ja valita mieheni!
Kommentit (18)
Mies tietää ja haluaa jatkaa.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten teen sen?
Muuraa pimppa sementillä umpeen. Tuskin sä miehesi kanssa seksin takia enää olet.
Totta, seksin takia toinen ollut kuvioissa.
T. Ap
Hankala juttu, tiedätkin sen... Sytyttääkö miehesi sinua yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää ja haluaa jatkaa.
T. Ap
Onko miehesi aisuri?
Sytyttää, mutta hän on ollut haluton vuosia ja sehän se ns. ajoi minut tähän.
T. Ap
Piti googlettaa tuo aisuri, mutta ei ole mieheni sellainen.
T. Ap
Yritäkkää seksuaaliterapeutilla käyntejä. Muutenkin ammattiapu on hyvä tuki, sinullekin tukemaan sivusuhteen lopettamisessa - vaikkette seksologille menisikään. Oletteko voineet keskustella kunnolla miehesi haluttomuudesta?
Emme voi keskustella siitä, koska mies loukkaantuu ja kääntyy täysin puolustuskannalle.
No sen kun lopetat. Sanot sille side hoelle että nyt loppu.
Käytännössä kyllä, mutta täytänkö sitten elämäni "käsitöillä" ja muilla harrastuksilla, vai teenkö voodoonuken miehestäni, jotta saisin hänet haluamaan minua, vai mitä teen?
Ilojen kohde haluaisi enemmän kuin vain iloja, ja minä haluan kuitenkin mieheni, johon olen luvannut sitoutua ja jota rakastan.
Minulla ihan sama tilanne..surullista on. Jään seuraamaan jos jollakulla olisi ohjeita?
Pannaan, pannaan, nautitaa ei naama näytä nauriilta
Vierailija kirjoitti:
Emme voi keskustella siitä, koska mies loukkaantuu ja kääntyy täysin puolustuskannalle.
Juuri tässä ja tähän kohtaan tarvitsette terapeutin.
Terapia on kaunis sana, mutta kuvitteletko oikeasti miehen, joka ei halua myöntää edes vaimolleen mitään ongelmaa olevan olemassa, myöntävän sen jollekin tuntemattomalle? Edes harkitsevan lähtevänsä puhumaan ulkopuoliselle?
Anna miehesi päättää, haluaako jatkaa petturin kanssa.