Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä saa koon 30 vaatteita?

Vierailija
09.05.2017 |

Ei tarvitse tulla haukkumaan, olen ihan normaalikokoinen nainen. Housut jotka olen ostanut ennen raskautta eivät vielä mene jalkaan mutta sen verran laihtunut että olisi kiva pukea nättejä vaatteita päälle ja unohtaa verkkarit kaappiin. Ongelma on että edes se liike mistä ennen ostin kokoa 32 olevia vaatetta on nyt myös kasvattanut koot niin että ne on liian isoja.
Eli mistä vielä saisi sopivia vaatteita? En halua netistä tilata koska sovitus-palautusrumba vaan on rasittavaa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten osastolta.

Vierailija
2/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten osastolta.

Ovat lapset nykyään niin muodokkaita että f-koon rinnat mahtuu niihin vaatteisiin? Kuinka tuo lantion seutu? Ja mikä liike sitten myy lastenosastolla aikuiselle naiselle tyylikkäitä vaatteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitääää??

Vierailija
4/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten osastolta.

Ovat lapset nykyään niin muodokkaita että f-koon rinnat mahtuu niihin vaatteisiin? Kuinka tuo lantion seutu? Ja mikä liike sitten myy lastenosastolla aikuiselle naiselle tyylikkäitä vaatteita?

Sun f-koolle esim h&m:n divided malliston 32 on iso koko? Mun 60C pikkutisseille on tiukka, ei jää juuri venymävaraa.

Vierailija
5/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten osastolta.

En kyllä osaa kuvitella, miten ne f-koon rinnat mahtuisivat myöskään kokoon 30, vaikka nainen olisi keskivertoa piempi/lyhyempi.

Vierailija
6/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten osastolta.

Olet joku lapsellinen läski? Itse ostin ennen mangosta koska olen myös hieman normaalia lyhyempi mutta nyt siellä on ainakin housuissa koot kasvanut.

Vierailija
7/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalikokoinen. Ööh, itse painan juuri ja juuri 50 kiloa ja käytän kokoa 36. Normaali koko on suhteellista?

Vierailija
8/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten osastolta.

Mulla on koon 65A-tissit, ja koko 32 on napakka.

Vierailija
9/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalikokoinen. Ööh, itse painan juuri ja juuri 50 kiloa ja käytän kokoa 36. Normaali koko on suhteellista?

Näyttää joo olevan. 30 ei ole terve koko.

Vierailija
10/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten osastolta.

En kyllä osaa kuvitella, miten ne f-koon rinnat mahtuisivat myöskään kokoon 30, vaikka nainen olisi keskivertoa piempi/lyhyempi.

Hartiat taitaa enemmän olla ongelma. Etenkin takeissa jää hirveät teltat. Ja siis koosta xs/32 koska vielä en ole muita löytänyt.

Pari vuotta sitten siis ostanut suunnilleen kokoa 34 jotka eivät vielä ihan sovi kun oli aika hyvin kiloja raskaana ja nyt kun koittanut kaupoista etsiä uusia niin kaikki onkin siellä sitten liian isoa.

Vierailija
11/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten osastolta.

Sun f-koolle esim h&m:n divided malliston 32 on iso koko? Mun 60C pikkutisseille on tiukka, ei jää juuri venymävaraa.

Lähinnä tarkoitin sitä että lastenvaatteet on tasapaksuja. Onko lapset nykyään niin muodokkaita että ne voisi sopia myös minulle.

Vierailija
12/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää paino ottaa esille niin painan sinua enemmän. Mistä ostat esim housuja?

Vierailija
13/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan ehta imeytymishäiriöinen ruipelo (162cm/43kg), ja kokoa 32/34. Ei kyllä tosiaan ole f-kupin tissejäkään. En tiedä, miten kokoa 30 kaipaava voi olla "normaalikokoinen".

Vierailija
14/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on vinoutunut suhtautuminen kokoihin.

Vierailija
15/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten osastolta.

Olet joku lapsellinen läski? Itse ostin ennen mangosta koska olen myös hieman normaalia lyhyempi mutta nyt siellä on ainakin housuissa koot kasvanut.

Yhdet niistä kaapissa olevista, ei vielä jalkaan menevistä, housuista on juuri mangosta. Nyt kävin siellä kokeilemassa niin se pienin koko tippui päältä.

Vierailija
16/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on mahdollista, ettei aikuinen ihminen tiedä, mistä voi ostaa itselleen vaatteita? Taitaa olla vain erikoisen outo provo.

Miksi koet tarpeelliseksi tulla kettuilemaan jos et lue edes aloitusta? Ei kovin aikuiseksi sinua ainakaan voi sanoa.

Vierailija
17/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten osastolta.

Haluaisin myös näihin vastauksen kun joku aina olee huutamaan erää osta lastenosastolta. Eli mikä liike myy aikuiselle naiselle sopivia vaatteita siellä? Kertokaa nyt kun sitä aina hoetaan että sieltä saa?

Niin ja kuten ap en ole mikään anorektikko vaan painan myös ihan yli sen 50kg.

Vierailija
18/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Stadissa oli Piccolina-niminen liike pienikokoisille naisille: laatuvaatteita. Kannattaa suunnata ranskalaisia, italialaisia ja espanjalaisia vaatteita myyviin liikkeisiin. Jopa Zaran kuteet, jos vain tyyli käy, ovat täkäläisittäin nafteja, eli jos löydät sieltä kokoa 32, voi olla passeli. Japanista ja Thaimaasta löytyy myös.

Vierailija
19/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten osastolta.

Hartiat taitaa enemmän olla ongelma. Etenkin takeissa jää hirveät teltat. Ja siis koosta xs/32 koska vielä en ole muita löytänyt.

Pari vuotta sitten siis ostanut suunnilleen kokoa 34 jotka eivät vielä ihan sovi kun oli aika hyvin kiloja raskaana ja nyt kun koittanut kaupoista etsiä uusia niin kaikki onkin siellä sitten liian isoa.

Ja kysyt muka koon 30 vaatteita. Päätä jo, provoilija.

Vierailija
20/44 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten osastolta.

Ja kysyt muka koon 30 vaatteita. Päätä jo, provoilija.

Jos sinulla on ongelmia luetunymmärtämisessä niin ennen raskautta käytin kokoa 34 ja nyt ne on lähes kaikilla liian isoja, siksi kysyn mistä saa pienempiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi