Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa kokemuksia suhteesta narsistin kanssa!

Vierailija
09.05.2017 |

Paljon puhuttu aihe, mutta koskaan ei varoitella liikaa.

Eniten kiinnostaa se miten narsisti osaa suhteen alkuvaiheessa näytellä täydellistä puolisoa.
Kertokaa kokemuksianne!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voisin kirjoittaa vaikka kuinka pitkästi, mutta laitan nyt vain jotain.

Suhteen alkuvaiheessa kehui paljon, sanoi mm että ei voisi ikinä kuvitella että saisi minun kaltaiseni naisen. Halusi edetä suhteessa nopeasti, äkkiä kihloihin, naimisiin, oma koti, lapsia. Ei ollut edes voinut kuvitella rakastavansa jotain niin paljon. Jaksoi ylistää minua, kunnes olin "loukussa". Olin uskomattoman onnellinen, rakastunut ja kyllä, koukussa.

Kun mies oli saanut minut pisteeseen josta ei ole enää helppo lähteä, puheet muuttui. Olinkin kamala nainen. Eikä minua kukaan enää huoli jos lähden suhteesta. Jään yksin loppuelämäkseni. Sanoi että tekee kaikkensa, että minä en ikinä enää näe lapsiamme. Sanoi että tekee perättömiä lastensuojeluilmoituksia, että lapset joutuu huostaan otetuiksi. Uhkasi sanoa kaikille että olen hullu ja hoitaa minut mielisairaalaan. Sanoi että haluaa vaan että minä kärsin, vaikka lapset kärsisi siinä sivussa.

Petti myös koko suhteemme ajan minua, mikä selvisi minulle vasta myöhemmin.

Miehellä oli aina "varalla" tyttöystävä. Mies käänsi asian kaikille tutuillemme niin että minä olin pettänyt häntä. Mies muutenkin näytteli täydellistä isää ja miestä muiden nähden. Kotona oli aivan toisin.

Kerran mennessäni suihkuun pyysin miestä katsomaan taaperon perään sen aikaa. Avasin suihkun jälkeen kylppärin oven, että peileistä lähtee huuru pois. Kuivasin itseäni ja taapero oli juossut selkäni takaa kylpyhuoneeseen ja liukastui lattiaan. Sen sijaan että isä olisi huolestunut lapsesta, hän sanoi lapselle "Sinuun sattui koska äiti ei katsonut perääsi. Äitisi ei yhtään vahtinut sinua ja siksi kaaduit."

Jos olin töissä ja miehellä vapaapäivä ja lapsi sairastui, mies soitti että minun on lähdettävä töistä, koska hän ei aio olla kotona sairaan lapsen kanssa. Sanoi että joko minä lähden töistä tai hän vie lapsen päiväkotiin.

Uhkasi muutenkin usein jättävänsä lapset yksin kotiin, jos en tule heti kotiin itse.

Mies ei juuri osallistunut lasten hoitoon. Mies meni ja tuli kuten halusi. Vahti kuitenkin minua, hallitsi ketä saan nähdä tai kenelle puhua. Luki viestejäni ja lähetti nimissäni viestejä miespuolisille tutuilleni, etten halua olla enää missään tekemisissä.

Samaan aikaan mustamaalasi minua yhteisille tutuillemme. Käänsi kaikki pahat tekonsa minun tekemiksi.

Kun lopulta sain voimaa lähteä, mies yritti jatkuvasti kääntää lapsia minua vastaan. Sanoi mm että minä haluan hajottaa meidän perheen koska en välitä lapsista. Sanoi tuon siis lapsille! Puhui minusta pahaa lapsille. Uhkaili yhä, jopa että vie lapset maasta salaa, vain jotta minä kärsisin.

Ja yht'äkkiä kaikki loppui.

Mies lakkasi täysin näkemästä lapsiaan tai pitämästä heihin yhteyttä. Sain yksinhuoltajuuden, koska mies ei halunnut enää olla huoltaja.

Kaikki loppui koska miehellä oli uusi nainen, uusi avioliitto ja uusi lapsi, yhtä kiireesti kuin minun kanssani.

Uusi nainen on nyt samassa tilanteessa kuin minä... :(

Vierailija
2/6 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt paljon sitä, kuinka paljon ihmiset uskovat pahanpuhumista. Onko ihmisillä kyky kyseenalaistaa kuulemaansa? Vai onko niin, että jos on taitava kertoja, ihmiset eivät osaa kyseenalaistaa mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen miettinyt paljon sitä, kuinka paljon ihmiset uskovat pahanpuhumista. Onko ihmisillä kyky kyseenalaistaa kuulemaansa? Vai onko niin, että jos on taitava kertoja, ihmiset eivät osaa kyseenalaistaa mitään?

Olen miettinyt tätä samaa itse viime aikoina. Tietyllä tavalla itsekin uskoin alussa nämä tarinat muista ihmisistä ja kuinka he ovat kaltoinkohdelleet häntä. Mutta en kuitenkaan ikinä ollut manipuloitavissa siinä mielessä, että oma mielipide näistä henkilöistä olisi muuttunut näiden juttujen myötä. Uskon siis, että ihmiset, jotka ovat itse kokeneet vastaavaa niin hieman varauksella suhtautuvat narsistin juttuihin, vaikka nyt ei tiedostaisikaan tätä narsistiki. Itse ainakin jos tutustun uuteen ihmiseen ja tämä kertoo vaikkapa kamalasta exästään ja muista hirveistä ihmisestä elämästään niin osaan nykyään suhtautua varauksella tällaisiin ihmisiin. Normaalin ihmisen ei ole tarvetta haukkua jatkuvasti omia menneisyyden ihmisiä henkilölle, joka ei edes tunne näitä.

Mutta uskon valitettavasti, että ainakin tällaiset ihmiset, jotka eivät pääse läheisiin väleihin narsistin kanssa niin ehkäpä uskovat sinisilmäisesit näitä juttuja.

Vierailija
4/6 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo ensimmäinen kommentoija.

Minun ex-mieheni oli juurikin taitava kertoja ja valehtelija. Joskus kun hän valehteli, hän vaikutti uskovan ihan oikeasti itsekin valheensa. Silloin on varmana helpompi valehdella jos uskoo kertomansa olevan totta.

Hän siis ihan päin naamani yritti kääntää tekojansa minun teoiksi, jotta asetelma kääntyisi niin että minä olen tehnyt väärin. Silloin varsinkin sain nähdä itse miten hyvin hän valehtelee.

Vierailija
5/6 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo ensimmäinen kommentoija.

Minun ex-mieheni oli juurikin taitava kertoja ja valehtelija. Joskus kun hän valehteli, hän vaikutti uskovan ihan oikeasti itsekin valheensa. Silloin on varmana helpompi valehdella jos uskoo kertomansa olevan totta.

Hän siis ihan päin naamani yritti kääntää tekojansa minun teoiksi, jotta asetelma kääntyisi niin että minä olen tehnyt väärin. Silloin varsinkin sain nähdä itse miten hyvin hän valehtelee.

Jatkan vielä.

Suhteen alkuaikoihin hän puhui minulle entisestä tyttöystävästään samaan tapaan, kuin puhui myöhemmin minusta uudelle vaimolleen meidän eron jälkeen.

Tapasin tämän hänen entisensä myöhemmin ja juteltiin. Hänellekin oli samanlainen kokemus tästä miehestä. Ilman lapsia ja avioliittoa tosin, mutta muuten kovin paljon samaa.

Vierailija
6/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän