Matalatfarkut
Vieläkö monet käyttävät näitä mataliafarkkuja? Itse pidän todella paljon niistä ja tulee palutettakin välillä, sillä housuni valuvat välillä niin alas, että pyllyvako vilkkuu. En itse häpeä tätä mutten kyllä tahallakaan sitä esittele. Farkut ovat todella kivat päällä ja korkeavyötäröiset tuntuvat mielestäni aivan kamalilta.
Kommentit (12)
Pitäiskö sun keskittyä johonkin tärkeämpään kuin persvakoos? Vaikka ottaa pari tukituntia yhdyssanoihin?
En todellakaan, vieläkin on traumat 2000-luvun taitteesta. Tuolloin persvako tosin peitettiin vyötärölle saakka venytetyillä stringeillä. Kai nuokin kohta palaavat muotiin, mutta ei kiitos enää.
Vartuin ja eli teini-iän matalien farkkujen aikaan, onneksi muoti muuttui! Niitä sai kokoajan olla kiskomassa ja pitkäselkäisenä oli vaikea löytää tarpeeksi pitkiä paitoja... aluksi kun sovitin korkeita, ne tuntui mummohousuilta mutta ostin. Sitä autuasta tunnetta, kun ei tarvinnut olla kokoaikaa kiskomassa ja pelkäämässä vaon näkymistä! Nyt voisin ostaa vieläkin korkeammat, sillä nuo "mummotkin" tuntuu liian matalilta!
Mä tykkään aika matalista. Istuu mulle nätisti, ei kuitenkaan persvako vilku. Korkeista sai riittämiin jo 80- ja 90-luvuilla.
Itsekkin pidän matalista. Vako ei tosiaan vilku. Nuorilla naisilla kyllä välillä näkyy tuo vako joskus. Hirvittävän näköistä kyllä.
Täytyy käyttää lyhyenpaidan ja matalienfarkkujen kanssa lämmintätakkia, että isomaha ei palele. Voi muuten tulla pahamieli ja huono-olo!
Niin on. Mutta ei ne liian matalatkaan niin erityisen hienoja oo
Tykkäsin matalista, ei painanu napakorua. Nyt tykkään korkeista, pitää mukavasti pömpän hallinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy käyttää lyhyenpaidan ja matalienfarkkujen kanssa lämmintätakkia, että isomaha ei palele. Voi muuten tulla pahamieli ja huono-olo!
Kiitos tästä:D Minun suurin ärsytykseni on juuri tuo. Väärä sanojenyhdistäminen on vieläkin pahempi, kuin yhdys sanojen kirjoittaminen erikseen. En ymmärrä, mistä tuo villitys on saanut alkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä:D Minun suurin ärsytykseni on juuri tuo. Väärä sanojenyhdistäminen on vieläkin pahempi, kuin yhdys sanojen kirjoittaminen erikseen. En ymmärrä, mistä tuo villitys on saanut alkunsa.
Tulipa mieleen, että olisiko niistä häshtägeistä alkanut ja kun joidenkin kirjoitustaidot ovat somesta peräisin, näin siinä sitten käy.
Ite tykkään naisten pyllyistä, ne navan yläpuolelle ulettuvat housut nykyään on ihan junttimaiset.
No hyi. Mahtaa olla mukavat päällä kun persvako tuulettuu.