Tiedän erään bloggaajan joka on koirien myrkyttäjä
Nähty kyseinen heppu heittelemässä koiranmyrkkyjä kaduille. Hulluinta tässä on vielä se,että kyseinen heppu omistaa kissan :( voitteko kuvitella?? Ihan sairasta!!!
Kommentit (8)
Sitä mä oon ihmetelly, miten tietää niinkin tarkkaan vauvan kehitysvaiheista jne ikään kuuluvista asioista (esim kiinteät ruuat, hampaat jne) jos ei koskaan muka ole vauvaa hoitanut. Itselläni on samanikäinen vauva kuin ceellä, ja aika prikulleen hän osaa kertoa vauvan ikätasoisista hommista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole jo ilmoittanut poliisille?
Kuhan tässä kerkiäisi. Liikaa kiirettä ollut. Ei sillä,kuulin tämän vasta viikonloppuna..
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä oon ihmetelly, miten tietää niinkin tarkkaan vauvan kehitysvaiheista jne ikään kuuluvista asioista (esim kiinteät ruuat, hampaat jne) jos ei koskaan muka ole vauvaa hoitanut. Itselläni on samanikäinen vauva kuin ceellä, ja aika prikulleen hän osaa kertoa vauvan ikätasoisista hommista.
Mitä helvettii selität?? Ei tää oo mikää c mistä puhun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettii selität?? Ei tää oo mikää c mistä puhun!
Sorisori älä hiilly!! Vastasin väärään ketjuuun 😂😂
Pojot koiranmyrkyttäjälle! Hyvä, hyvä!