G: Oletko ikäisesi näköinen?
- Ite oon 26v. ja mielestäni näytän ihan ikäiseltäni mut joistakin muista varmaan nuoremmalta..ravintolaan kysytään silloin tällöin paperit:)
Kommentit (41)
Olen 31, ja olikohan se viime kesänä kun kysyttiin ravintolan ovella papereita! Olin aivan haltioissani! =)
Sitä edellisenä vuonna kävin Alkossa, ja n. keski-ikäinen myyjätär kysyi papereita. Annoin ne, ja nainen naureskeli kun huomasi ikäni, sanoipa vielä että olen hyvin säilynyt. =D Päivä oli pelastettu!! =)
EI VAISKAAN , heh-heh ; eihän kukaan nyt halua ajatella, että näyttäisi muiden mielestä selvästi vanhemmalta kuin on . Ja kuten tästä ketjusta huomataan, suurin osa kuvittelee/arvelee näyttävänsä ikäistään nuoremmalta .
Aikoinaan minua usein luultiin paljon nuoremmaksi . Esim . baaritiskillä kysyttiin vielä 26-vuotiaana papereita ja täysi-ikäisenä ravintolaan pyrkiessäni epäiltiin , ettei minulla ole omia henkkareita mukana. Kaupungin busseilla matkustelin lastenlipulla vielä yli 20-vuotiaana .
Mielestäni kolmen lapseni syntymän jälkeen en ole enää niin paljon nuoremman näköinen kuin ennen ; huonommin nukutut yöt j .n .e . ovat jättäneet jälkensä .
Olinkin eilen ilahtunut , kun baareissa ja ravintoloissa kaverini kanssa liikkeellä ollessani arvaukset iästäni olivat kolmella eri kerralla hyvin imartelevia eli 33, 33 ja 34 vuotta . En tiedä, kuinka paljon noissa luvuissa oli miellyttämisenhalulisää ja mainittakoon , etten itse tentannut ikääni, vaan vastapuoli aloitti keskustelun asiasta .
Täytin just 30v ja viime syksynä kysyttiin papereita ku menin baariin.. Juu, välillä kyllä ärsyttää kun on niin penikan näkönen mutta ei varmaa sit vanhempana, jos säilyy yhtä hehkeenä :)
hälle itselleen, en koskaan sano miten oikeasti ajattelen, vaan pudotan tosta todellisesta arviostani muutamia vuosia pois, ihan vaan kohteliaisuussyistä.
itsensä näköistä hahmoa sims2:ssa.
Minä tein mielestäni aivan mieheni näköistä miestä ja kehuin miehelleni kuinka hienon ja yhdennäköisen olin osannut tehdä, kunnes mies sitten ihmetteli miksi olin laittanut hänelle tummat pitkät hiukset vaikka hän on sellainen maantien värinen, ja vähän muitakin kauneusleikkauksia oli kuva saanut.
Eli se miten minä näen mieheni on aivan erilainen kuva miten muut hänet näkevät. Itse olin katsonut tummaa ja tulista ihanaa söpöläistä, mutta todellisuus onkin hiukan toinen.
Itsenikin tein hiukan toisenlaiseksi. En tiennytkään, että minulla oli sellainen nenä, ennekuin kunnolla jouduin katsomaan. :))
missä te käytte ravintoloissa? Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla minulta kysytään JOKA ikinen kerta ja olen 25v. Samoin kysytään 30-vuotiaalta ystävältäni ja molemmat olemme ihan ikäisemme näköisiä. Ravintola voi menettää oikeutensa jos ratsiassa löytyy alaikäisiä. Siksi portsarit ovat tosi tarkkoina ja lähes kaikilta kysytään paperit.
Johan on ihme porukkaa kun kaikki näyttävät ikäistään nuoremmilta ;))))))
Minäkin tunnen näitä itsepetoksessa eläviä tyyppejä, joku on hämärässä valaistuksessa kerran luullut nuoremmaksi!!!
Heh, heh. Jupaa, juu..
Vierailija:
missä te käytte ravintoloissa? Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla minulta kysytään JOKA ikinen kerta ja olen 25v. Samoin kysytään 30-vuotiaalta ystävältäni ja molemmat olemme ihan ikäisemme näköisiä. Ravintola voi menettää oikeutensa jos ratsiassa löytyy alaikäisiä. Siksi portsarit ovat tosi tarkkoina ja lähes kaikilta kysytään paperit.
Mäkin oon 26v. Näytän ihan teiniltä.
En tiedä pitäiskö itkee vai nauraa, kun joku kysyy " milläs luokalla sinä siellä peruskoulussa olet" , " ei taida olla sun lapsia, kun olet vielä niin nuori" tms.
Mutta minkäs sille mahtaa, kun on pienikokoinen ja lapsenkasvoinen.. :)
En kyllä aina tykkää, kun jotenkin loukkaavaa, että luullaan aina koululaiseksi jne.
stella80:
Mäkin oon 26v. Näytän ihan teiniltä.
En tiedä pitäiskö itkee vai nauraa, kun joku kysyy " milläs luokalla sinä siellä peruskoulussa olet" , " ei taida olla sun lapsia, kun olet vielä niin nuori" tms.
Mutta minkäs sille mahtaa, kun on pienikokoinen ja lapsenkasvoinen.. :)
käskin arvaamaan ja arviot heitteli välillä 24-26v, arvioijia oli muutama eri ikäinen mies ja nainen. Oikea ikä on 35v.
Jotenkin sitä pitää itseään niin nuorena ja kypsymättömänä vielä, mutta eihän se mene käsikädessä ulkonäön kanssa. Ulkopuolisten kommentteihin en perusta käsitystäni. Jos minulta joku kysyy minkä ikäiseltä hän näyttää, veikkaan aina tarkoituksella alakanttiin. Kamalaa jos sanoisi parikymppiselle, että " jaa-a, oisko 40v?" . Kohteliaita ihmiset yleensä on.
yks tyttö oli ihmeissään sanonu äidilleen musta jotain tyyliin että: ajattele, niin nuoren näköinen tyttö ja sillä on jo lapsia. :) ja esikoisen sain siis peräti niin nuorena kun 25-vuotiaana. :) työkaverit jostain syystä useesti luulee mua nuoremmaks.
omasta mielestäni ;-) näytän ihan samalta kuin 30-vuotiaana... ainoa, missä ikääntymisen mielestäni parhaiten huomaa on, että yövalvominen näkyy helpommin naamassa. Nuorempana mahdolliset valvomisen jäljet lähtivät jotakuinkin kylmällä vedellä, nyt vaaditaan jo järeämpiä keinoja. Ja kilot kertyvät helpommin ja pysyvät sitkeämmin kuin nuorempana, pöh. Olen aika pienikokoinen ja siro ja ollut aina ikäistäni nuoremman näköinen, mulle yritettiin vielä yli 2-kymppisenä myydä lastenlippua bussissa.
Ehkä mä omista uskomuksistani huolimatta näytän muiden mielestä 50-kymppiseltä mutta he eivät vaan uskalla sitä vaan ääneen sanoa ;-)
joskus nuorempana harmitti kun luultiin täysi-ikäisenäkin ihan kakaraksi,
ravintolaan kysyttiin vielä pari vuotta sitten papereita...
töissä uudessa paikassa kaikki luuli samanikäiseksi kun ne 2-kymppiset siellä... ja yllättyivät kun sanoin ikäni ja että lapsiakin löytyy!
nykyään ei enää haittaa tuo nuoreksi luuleminen, pukeudunkin aika teinisti...
toivottavasti sitten 5-kymppisenäkin olen nuorekas ja rypytön! ;)
Multakin kyllä kysellään papereita alvariinsa, mutta olen tullut siihen tulokseen että sokeita ovat kyselijät, ja eivät vaan oikein osaa erottaa ihmisten ikää, ja jokainen vielä rypytön on mahdollinen alaikäinen.