Minua ja ystävää luullaan LESBOKSI
Eli saamme kuulla ystäväni kanssa todella usein kysymyksiä siitä,että olemmeko lesboja. Sinänsä se ei haittaa, mutta kummastuttaa.
Asumme siis yhdessä, nukumme samassa sängyssä, meillä on yhteisiä vaatteita jne. tämän kuultua monet ihmiset ihmettelevät ja kyseenalaistaa seksuaalisuuttamme! Olemme vain läheisiä ystäviä!
Olemme saaneet kuulla myös miespuolisilta ystäviltä typerää lesbo läppää, että sormitellaanko toisiamme ja muuta vastaavaa, hohhoijjaa!
Onko muut kokeneet vastaavaa?
Kommentit (23)
Minäkin olin kuulemma homo, kun kävin mieskaverin kanssa kahdestaan baarissa. Siis kun eihän siellä saa käydä kuin naisen kanssa tai yksin hakemassa naisseuraa ilmiselvästikin.
Nuorilla opiskelijoilla kimppa-asuminen on melko tavallista, mutta jos keski-ikäisenäkin elää mainitsemissasi asumisjärjestelyissä, kyllä ensimmäisenä tulee mieleen pariskunta. Minä en edes vihjailisi tai vitsailisi teidän lesboudestanne, vaan pitäisin asiaa varmana tietona. Ehkä luulisin, että kaikki muutkin tietävät, joten siksi ette ole erikseen kertoneet minulle tästä. Harva muutenkaan missään kuuluttaa omaa seksuaalisuuttaan, joten miksi tekään tekisitte suhteestanne isoa numeroa?
Myös täällä nukuin yhden kesän yhden mun likkakaverin kanssa joskus parikymppisenä mun sängyssä aina ku oltii yö oltu rilluttelemassa. Oltii samassa työssäkin. Lesboja ei oltu. Itsellä nyt mies, kamulla ollut satoja miehiä.