Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia rakkaussuhteesta varattuun?

Vierailija
08.05.2017 |

Mitä tapahtui, päädyittekö yhteen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta olen tapaillut pitkään naimisissa ollutta henkilöä. En halua häntä omaksi puolisokseni koska olen jo ollut naimisissa enkä enää halua uusia liittoja. Edes tavallista parisuhdetta.

Toinen osapuoli on liitossaan tympääntynyt yltiötylsään seksiin ja lähti hakemaan siihen kiinnijäämisen uhallakin muutosta vuosikymmenien kärvistelyn jälkeen. Tapasimme, rakastuimme ja olemme olleet parhaat ystävät pari vuotta. Yhteyttä pidetään päivittäin. Kovin usein ei nähdä koska asumme eri paikkakunnilla. Joskus nähdään vain kahvilla ja mutta välillä hän tekee harrastusreissuillaan pienen lenkin kotini kautta ja nautimme toisistamme.

Vierailija
2/7 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi niin että fyysinen suhde muuttui myös henkiseksi. Kolahti ja tuntui että hän on se oikea. Punnittiin elämää monesta näkökulmasta. Vilpittömästi voin sanoa että nyt ollaan kaikki onnellisempia,kuin kuusi vuotta sitten. Päädyimme yhteen, myös meidän exillä uudet suhteet. Ollaan kaikki ihan asiallisissa väleissä. Väitän että emme olisi koskaan päätyneet yhteen, jos meidän parisuhteet eivät olisi olleet lähes kuolleet. Kumpikin oli pohtinut eroa jo ennen kun tavattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastumassa varattuun. Hän onnsanonut ettei voi erota. Pitäisikö vain unohtaa... Jos hän eroaisi niin en tiedä uskaltaisinko alkaa vakavaan suhteeseen kun pettää nykyistäänkin. Tavallaan pidän tilanteesta näin.

Vierailija
4/7 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useamman vuoden kiinni varatussa tyypissä nuorena. Oli ihan hirveää ja lopulta kun sain itseni irti, kesti monta, monta vuotta toipua kunnolla. En enää lähtisi moiseen, todellakaan. Siinä hajottaa vain itsensä lopulta ja aiheuttaa pahaa myös muille osapuolille. Ko. suhde romutti itsetuntoni täysin.

Aina tasaisin väliajoin tyyppi kehtaa edelleenkin ottaa yhteyttä ja ehdottaa näkemistä, vaikka ollaan "selvitetty" välimme jo kerran monta vuotta sitten ja olen kertonut, ettei kiinnosta olla väleissä. Edelleen seurustelee ja nykyään myös minä. Ihmisiä ei vaan kohdella niin kuin hän kohteli minua JA silloista seurustelukumppaniaan. Ja siis ilmeisesti miten haluaisi edelleen kohdella nykyistä seurustelukumppaniaan.

Vierailija
5/7 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut useamman vuoden kiinni varatussa tyypissä nuorena. Oli ihan hirveää ja lopulta kun sain itseni irti, kesti monta, monta vuotta toipua kunnolla. En enää lähtisi moiseen, todellakaan. Siinä hajottaa vain itsensä lopulta ja aiheuttaa pahaa myös muille osapuolille. Ko. suhde romutti itsetuntoni täysin.

Aina tasaisin väliajoin tyyppi kehtaa edelleenkin ottaa yhteyttä ja ehdottaa näkemistä, vaikka ollaan "selvitetty" välimme jo kerran monta vuotta sitten ja olen kertonut, ettei kiinnosta olla väleissä. Edelleen seurustelee ja nykyään myös minä. Ihmisiä ei vaan kohdella niin kuin hän kohteli minua JA silloista seurustelukumppaniaan. Ja siis ilmeisesti miten haluaisi edelleen kohdella nykyistä seurustelukumppaniaan.

Rakkaussuhde molemminpuolisena on eri asia kuin panosuhde.

Vierailija
6/7 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä mitään tullut. Olen korviani myöten rakastunut mutta hän ei ilmeisestikään. Molemmat kuitenkin puhuivat rakkaudesta ja ei ole sen luonteinen että puhuisi lämmitystarkoituksessa. Nykyään ollaan vain hyvän päivän tuttuja. :(

Vierailija
7/7 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosissasi sinun kaltaiseen rillipöllöön rakastuisi joku palavasti? Hellurei. Nou vei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan