Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko sanoa näin amputoidulle?

Vierailija
08.05.2017 |

Olen ihastunut erääseen naiseen joka menetti jalkansa luusyövälle 8-vuotiaana ja oon itekkin nainen. Olemme bi-seksuaaleja. Meillä on ollut säätöä, mutta ei kuitenkaan vielä seksiä, luultavasti seksinkin aika koittaa pian. Nainen on hieman epävarma kropastaan juurikin amputoidun jalan takia, mutta mun mielestä hänen ei tarviis yhtään olla epävarma, hän on nätti, hoikka ja monella tapaa lahjakas... eikä ees se amputoitu jalka oo minun mielestä ruma! Ajattelin jos saunotaan yhdessä, niin kysyä, voinko minä koskettaa siihen ja sitten hän näkisi ettei se minusta tunnu yhtään pahalle, mun mielestä hänen tynkänsä on myös pieni ja siro.. aattelin sen kans kertoa hänelle, teenkö väärin?

Haluaisin että hän vaan tuntis ettei hänen tarvii hävetä kroppaansa mun kanssa ja pystyy olemaan täysin oma itsensä.

Mun mielestä se tynkä on jopa jollain tavalla kiihottavan näköinen, mutta tämän ajattelin pitää omana tietonani jotta hän ei pidä mua liian outona ja tietää että tykkään hänestä kaikin puolin ja tiedostan myös sen että jalan menettämiseen ja syöpään liittyy paljon henkisesti kipeitä tunteita, joten kaikkea ei oo ehkä soveliasta sanoa ääneen, ymmärrän kyllä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tekisit juuri päinvastoin, eli koskettaisit häntä johonkin muualle.

Vierailija
2/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa tekisit juuri päinvastoin, eli koskettaisit häntä johonkin muualle.

Niin oon koskettanutkin, ollaan pussailtu ja halailtu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö proteesia? Hyvin uskallat, parempi ottaa puheeksi.

Vierailija
4/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö proteesia? Hyvin uskallat, parempi ottaa puheeksi.

Käyttää, mutta ei tietenkään aina. Tunnetaan jo aika hyvin ja ollaan juteltu paljon kaikesta, arvostan avoimuutta ja tuntuu ainakin siltä että myös hän on avoin. Siksi ehkä uskaltaisin noin toimia niin kun aloituksessa kirjoitin. Ajattelin että kun tulevana viikonloppuna vietetään rauhassa toistemme kanssa aikaa ja voitaisiin käydä myös saunomassa, niin jos saisin koskettaa hänen tynkää, ehkä silloin häneltä tippuisi viimeinenkin epävarmuus itsestä pois ja kun ollaan jo valmiiks alasti, asiat vois helposti johtaa rakasteluun... ;)

Jos hän ei kuitenkaan halua, että kosken tynkäänsä, en tietenkään sitä tee tai muutakaan mitä toinen ihminen ei halua, mutta kun jostain ihmisestä välittää paljon ja huomaa että se ihminen kärsii epävarmuudesta, tekisi mieli näyttää miten paljon hänestä oikeesti tykkään ja ettei hänellä oo mitään syytä olla epävarma! :)

Vierailija
5/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika lapselliselta. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
6/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ihanalta ja ajattelevaiselta. Sinuna koskisin, kohtelisin häntä kuin ketä tahansa, oli jalka amputoitu tai ei. Kyllä hän sanoo, jos se tuntuu epämukavalta.

Vierailija
7/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaa tunnelman kun se alkaa miettiä miksi sä just sitä jalkaa koskettelet.

Vierailija
8/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat ihanalta ja ajattelevaiselta. Sinuna koskisin, kohtelisin häntä kuin ketä tahansa, oli jalka amputoitu tai ei. Kyllä hän sanoo, jos se tuntuu epämukavalta.

Näin itekkin ajattelen, oletan hänen puhuvan mulle suoraan jos joku mättää niin kuin mä myös puhun hälle.

Vierailija
9/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit myös sen takia hänen ois hyvä tietää se, etten pidä hänen amputoitua jalkaa kamalana, jotta seksissäkin uskaltaa olla täysin vapautunut, ei tarvitse pelätä koittaa eri asentoja ja nolostella sitten jos ei onnistukkaan...

Vierailija
10/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten jos päästään joskus tarpeeksi syvälliselle tasolle, uskallan jopa kertoa että pidän hänen tynkäänsä kiihottavana ja ettei hän pahastu siitä.

Vierailija
11/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tälläiset on vaikea neuvoa.. sinuna odottaisin, että hän ottaa itse puheeksi jalkansa tai jossain kohtaa ilmaisee sanoin tai elein että toivoo sinun koskettavan sitä.

Sellaistakin kun on, että jotkut ihan erikseen kiihottuvat erinäisistä vammoista. Et varmaan halua leimautua näihin, koska sinulle kuitenkin on tärkeämpää hän omana itsenään.

Vierailija
12/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä tälläiset on vaikea neuvoa.. sinuna odottaisin, että hän ottaa itse puheeksi jalkansa tai jossain kohtaa ilmaisee sanoin tai elein että toivoo sinun koskettavan sitä.

Sellaistakin kun on, että jotkut ihan erikseen kiihottuvat erinäisistä vammoista. Et varmaan halua leimautua näihin, koska sinulle kuitenkin on tärkeämpää hän omana itsenään.

En tietenkään! mielestäni ois sairasta kiinostua toisesta pelkän vamman takia, tulee sellanen kuva että ihan kun toivois ihmisille vammautumista. Mä tiedostan kuitenkin että vammautuminen aina satuttaa ja en toivo sellasta kellekkään, mutta en voi sille mitään että pidän joidenkin amputoituja jalkoja kiihottavan näköisinä. Kai se joku fetissi on. Joskus yritin kieltää itseltäni tämän fetissin, mutta ei siitä mitään tullut, en tiedä mikä niissä kiihottaa mutta se vain kiihottaa mua...

Uskallanko kertoo hänelle ollenkaan omista haluistani, esimerkiks seksin suhteen vai täytyykö mun oottaa että hän ottaa senkin ite puheeks? kun ei sekään mun mielestä oikein ole, että en pystyis vapaasti puhumaan omista haluistani ja toiveistani...

Vierailija
13/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallanko kertoo hänelle ollenkaan omista haluistani, esimerkiks seksin suhteen vai täytyykö mun oottaa että hän ottaa senkin ite puheeks? kun ei sekään mun mielestä oikein ole, että en pystyis vapaasti puhumaan omista haluistani ja toiveistani...

Riippuen siitä, tuleeko siitä molemmin puolin juttua luontevasti? Kuulostat nyt tosi ihastuneelta, ja joka on tosi ihanaa! Samalla silti, voisiko olla että mietit hieman liikaa? Koita malttaa, ja anna asioiden mennä omalla painollaan

Kyllähän meillä jokaisella on yleensä omat epävarmuutensa kroppansa suhteen. Itse mm. huolinut, onko omat rinnat tarpeeksi isot. Siinä sitten ajan myötä kumppanin reaktioiden myötä intiimissä tilanteessa ilmennyt ihan kysymättäkin, että ilmeisen sopivat ovat.

Näissä tälläisissä kannattaa mielestäni olla vielä enemmän hienotunteinen. Toki oli vain yksittäinen ihminen ja siten yksittäinen mielipide, mutta lueskelin taannoin yhden cp-vammaisen naisen blogia. Hän siellä painotti sitä hienotunteisuutta, ja miten ärsyyntyi kun me ns. ehjät haluttiin jotenkin aina liiankin nopeasti toitottaa sitä, että hänen vammansa ok. Eli että siis tavallaan ensin hänestä nähdään aina se vamma, ja sitten vasta se ihminen. Vaikka hän on ihan tavallinen ihminen siinä kuin muutkin, hänellä nyt vaan on muutakin. Ymmärsin kannan kyllä ja siksi ainakin itse vastaavassa tilanteessa ottaisin hieman vaikka varman päälle. Kyllähän naisesi jo varmaan väkisin on nyt jo tietoinen siitä, ettei sinua se tynkä häiritse. En usko että noin suurta ihastusta pystyisi peittelemään :)

Vierailija
14/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuen siitä, tuleeko siitä molemmin puolin juttua luontevasti? Kuulostat nyt tosi ihastuneelta, ja joka on tosi ihanaa! Samalla silti, voisiko olla että mietit hieman liikaa? Koita malttaa, ja anna asioiden mennä omalla painollaan <3

Kyllähän meillä jokaisella on yleensä omat epävarmuutensa kroppansa suhteen. Itse mm. huolinut, onko omat rinnat tarpeeksi isot. Siinä sitten ajan myötä kumppanin reaktioiden myötä intiimissä tilanteessa ilmennyt ihan kysymättäkin, että ilmeisen sopivat ovat.

Näissä tälläisissä kannattaa mielestäni olla vielä enemmän hienotunteinen. Toki oli vain yksittäinen ihminen ja siten yksittäinen mielipide, mutta lueskelin taannoin yhden cp-vammaisen naisen blogia. Hän siellä painotti sitä hienotunteisuutta, ja miten ärsyyntyi kun me ns. ehjät haluttiin jotenkin aina liiankin nopeasti toitottaa sitä, että hänen vammansa ok. Eli että siis tavallaan ensin hänestä nähdään aina se vamma, ja sitten vasta se ihminen. Vaikka hän on ihan tavallinen ihminen siinä kuin muutkin, hänellä nyt vaan on muutakin. Ymmärsin kannan kyllä ja siksi ainakin itse vastaavassa tilanteessa ottaisin hieman vaikka varman päälle. Kyllähän naisesi jo varmaan väkisin on nyt jo tietoinen siitä, ettei sinua se tynkä häiritse. En usko että noin suurta ihastusta pystyisi peittelemään :)

Totta. Varmasti on tietoinen siitä ettei mua hänen vamma häiritse, koska jos häiritsisi niin emmä pystyis niin luontevasti viettämään hänen kanssaan aikaa.

Oon vaan pyrkinyt hänelle tarjoamaan sitä mitä luulisin hänen haluavan, joten luulen että hän haluaa että häntä kohdellaan samalla tavalla kuin kahdella tavallisellakin jalalla kulkevaa ihmistä, niin tälleen mä toimisin kahdella tavallisellakin jalalla kulkevan ihmisen kanssa, kertoisin aika nopeesti mun tunteista ja kävisin kuumana. Mä oon tulinen persoona. :)

Vierailija
15/15 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ajatellu että mun fetissi amputoituihin jalkoihin liittyy jotenkin sitomis ja käsirauta fetisseihin jotka mulla myös on. Eli kun ei oo toista jalkaa, niin se vaikeuttaa liikkumista, samoin sidottuna olo vaikeuttaa liikkumista. Sitten pienet tyngät on siroja ja varsinkin jos niissä on siististi tehty leikkausarpi ja tyngät on muodoltaan pyöreitä, joten oletan niiden olevan myös pehmeän tuntuisia ja siksi tekee mieli koskettaa. Sitten kun nainen hyppii yhdellä jalalla, sen rinnat myös hölskyy, varsinkin jos ilman rintsikoita, se on kans kiihottavan näköstä. ;)

Mä luulen että suurimmalla osalla ihmisistä on joku fetissi, ne ei vaan kehtaa puhua siitä ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän