Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen biologinen äiti ja tyttäreni (15-v.)on kirurgisella osastolla,

Vierailija
08.05.2017 |

soittivat sieltä ensin minulle,kun heillä ei kasvattivanhempien yhteystietoja.Nyt on kysymys,miksi ei ollut noita yhteystietoja,olisivatko he kertoneet sairaalasta,jos tilanne on/olisi vakava? Minulla psykoosi sairastettuna joskus aikoja sitten ja jos nyt on vakava tilanne,niin haluaisin heti totuuden asioista ja hoitaa senjälkeen kaikki osapuolet hyvissäajoin hoitoon.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Puhelinnumeron muuttuminen on itse ilmoitettava noihin sairaalan tietoihin, osoiteen muutoksen näkevät suoraan.

Vierailija
2/6 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei kyllä ymmärtänyt yhtään mitään. Miten oma psykoosisi liittyy siihen että pois antamasi/huostaanotettu tytär on kirurgisella osastolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti lapsen virallinen huoltaja. Lapsen virallinen huoltaja on se taho, johon esim. Lääkäri / sairaala on yhteydessä.

Vierailija
4/6 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin jo sairaalassa tyttäreni vierellä enkä kirjoittelisi av:lle asiasta :(

Vierailija
5/6 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisen sekava juttu.. Ei kai kirurgiselle yleensä päädy mielenterveysongelmien takia? Ellei sitten ole jotenkin satuttanut itseään. Mutta aloituksesta ei kyllä tolkkua saa.

Vierailija
6/6 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä meininki! Kerro lisää, ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä