Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttö, joka yritti rikkoa avoliittoni, aloittaa meillä huomenna kesätyöt

Vierailija
08.05.2017 |

Ja minä olen hänen pomonsa!

Ensimmäinen ajatukseni oli, että jes, nyt pääsen kostamaan ja haukkumaan hänet. Sitten tajusin (nousin takaisin aikuisen tasolle).. Aion kohdella häntä kuin ketä tahansa muuta työntekijää. Esitän etten edes tiedä kuka hän on ja olen ystävällinen.

En edes mainitse siitä, että eikös työpaikkani ollut "nolo", kun viestittelit avomiehelleni ja yritit saada hänet tajuamaan miten "surkea" olen.

Tuntuu jotenkin.. Vapautuneelta? Tuo ihminen oli pitkään pahin pelkoni ja hän sai itsetuntoni murenemaan. Jaiks!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaiks?

Vierailija
2/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen tilanne. Toivottavasti ei käy huonosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tosiaan pysyä asialinjalla pomona

Vierailija
4/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta salille, jalkapäivä. Eilen kävin lenkillä. Äsken olin paskalla, hyvin lähti sekin.

Vierailija
5/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Tottakai kohtelet häntä vähintään hyljeksivästi. Teet hänen elämästään epämiellyttävää työpaikallasi. Niinhän hänkin teki sinulle. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
6/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot mustasukkainen jollekin keskenkasvuiselle teinitytölle. Ei hyvää päivää.

Vierailija
7/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs, kun vittuilet minkä ehdit.

Opastuksessa mainitset että tässä on Sanna sinun työvälineet, sinä käytät näitä omia välineitä etkä ota esim. Tiinan nitojaa, vaikka se olisi mielestäsi kivemman näköinen ja haluaisit sen.

Ja sairaslomakäytäntöhän meillä on että ensimmäisestä  poissaolopäivästä lähtien tulee välittömästi toimittaa työterveydestä sairauslomatodistus sinulle. Huomioi että satiaiset eivät pätevä poissaolon syy, mutta tippuri on.

Vierailija
8/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kallis kosto jos "tyttö" tuntee oikeutensa. Mutta tämähän on vain provo joten se siitä.

Vierailija
9/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä sillä ikävät hommelit.

Pidä huoli että se nart*u katuu syntymäänsä.

Vierailija
10/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan välillä edes tuijottelematta häntä hymyillen tyytyväisen arvoituksellisesti. Mutta ilmeisesti ap on kypsempi ihminen kuin minä...

Vierailija
11/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan uudestaan, koska viestini poistettiin. :(

Mitä sä oikein puuhaat, nainen! Nyt heität sen *nainen, joka ottaa rahaa seksistä* ulos sieltä välittömästi!

Vierailija
12/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko tähän henkilöön esimiesasemassa? Et ilmeisesti itse ole häntä palkannut, jos asia sinulle nyt vasta valkeni.

Vierailija
13/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskasti taas tässäkin tapauksessa on paha paha "tyttö", ei edes nainen, viekoitellut ilmeisen viatonta miesparkaa. Ainakaan miehen osuus tapahtumiin ei ole edes mainitsemisen arvoinen.

Me ihmisethän olemme vain mustia tai valkoisia.

Vierailija
14/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskasti taas tässäkin tapauksessa on paha paha "tyttö", ei edes nainen, viekoitellut ilmeisen viatonta miesparkaa. Ainakaan miehen osuus tapahtumiin ei ole edes mainitsemisen arvoinen.

Me ihmisethän olemme vain mustia tai valkoisia.

No ei me nyt voida tässä koko ap:n elämää käsitellä, mä en ainakaan jaksa ap:n ja sen miehen välejä nyt selvittämään, ei kiinnosta.

Tämä tyttö on "paha" kun tietoisesti yrittää varattua miestä ja vielä haukkuu hänen vaimoaan. No, ei ehkä paha mutta ilkeä, itsekäs ja huono ihminen.

Vierailija
15/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on provo...

Vierailija
16/18 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ap oikea kultakimpale miehenä, kun muut naiset noin kovin sen perään ovat. Ja ihan yksipuolisesti juu.

Vierailija
17/18 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko ap kertomaan, kuinka on lähtenyt sujumaan?

Vierailija
18/18 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olen hänen pomonsa!

Ensimmäinen ajatukseni oli, että jes, nyt pääsen kostamaan ja haukkumaan hänet. Sitten tajusin (nousin takaisin aikuisen tasolle).. Aion kohdella häntä kuin ketä tahansa muuta työntekijää. Esitän etten edes tiedä kuka hän on ja olen ystävällinen.

En edes mainitse siitä, että eikös työpaikkani ollut "nolo", kun viestittelit avomiehelleni ja yritit saada hänet tajuamaan miten "surkea" olen.

Tuntuu jotenkin.. Vapautuneelta? Tuo ihminen oli pitkään pahin pelkoni ja hän sai itsetuntoni murenemaan. Jaiks!

Ps. Kenenkään avioliittoa ei rikota ulkopuolisen voimin. Se rikotaan sisältä - jos rikkoontuakseen on.

Ukkos olisi olisi siinä tapauksessa syyllinen ja sitä sä tässä palvot ja syytät muita.

Jaksaa ihmetyttää nämä muissa ihmisissä syitä näkevät eikä omassa suhteessa ja/tai puolisossa 😩