Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakavasti sairaana ja puolison salasuhde selvisi

Liika liikaa
08.05.2017 |

Sain tietää pari kuukautta sitten sairastavani laajasti levinnyttä rintasyöpää. Eilen elämältä meni lopullinen pohja, miehellä on toinen nainen. Hänelle kiitos siitä, että on jaksanut hoitaa minua ja toimittaa asioitani. Pyyteettömästi hän ei yleensä tee mitään, eli on varmasti saanut sääliä rankassa elämäntilanteessa. Mikä huvittavinta, myötätunnon antaja on minua välillä hoitanut sairaanhoitaja. No sillä ei niin väliä, mutta tällä hetkellä tuntuu, etten jaksa, en tätä...miksi..,

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika liikaa kirjoitti:

Sain tietää pari kuukautta sitten sairastavani laajasti levinnyttä rintasyöpää. Eilen elämältä meni lopullinen pohja, miehellä on toinen nainen. Hänelle kiitos siitä, että on jaksanut hoitaa minua ja toimittaa asioitani. Pyyteettömästi hän ei yleensä tee mitään, eli on varmasti saanut sääliä rankassa elämäntilanteessa. Mikä huvittavinta, myötätunnon antaja on minua välillä hoitanut sairaanhoitaja. No sillä ei niin väliä, mutta tällä hetkellä tuntuu, etten jaksa, en tätä...miksi..,

Kammottavaa, miten elämä voi olla julma, voimia sinulle hirvittävässä tilanteessa ❤️

En osaa lohduttaa sanoin kuin vain todeta miehesi olevan ääliö ja samoin hoitajsn

Vierailija
2/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos teillä on lapsia niin miehet ei halua jäädä lastan kanssa yksin. He haluavat aina ns taloudenhoitajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti voimia.

Vierailija
4/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kahta ilman kolmatta.

Vierailija
5/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kutsutaan elämäksi.

Vierailija
6/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäeettistä toimintaa hoitajalta. Ja miehesi, että kehtaakin!

Vierailija
7/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika liikaa kirjoitti:

Lähimmät on pahimmat kyyt ilman säälin häivää

Vierailija
8/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap teillä lapsia? Minkä ikäisiä?

Vierailija
9/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, 14 ja 17

Vierailija
10/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meinaat tehdä? Ukko haluaa varmaan rusinat pullista? Mikä tunne, miten jaksat eron ja muuton nyt? Jumsnksuta, mitrn ääliö mie, mikä ajoitus

Vierailija
11/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ääliö mies

Samoin hoitaja, hemmetti, on kuin kauhukirjasta. Joutuu jo hoidoissa pelkäämään, ette mikään mene "vikaan"

Vierailija
12/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ääliö. Ja sinulle toivon kovasti jaksamista!!

Vierailija
13/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ehkä tuossa kohtaa nostaisi meteliä, ihan lasten takia. Laajasti levinnyt rintasyöpä on parantumaton, ja olisi lapsille liikaa äidin kuoleman lisäksi jäädä vihaamaan isäänsä tämän loppuiäksi.

Kahden kesken kyllä saattais kertoa mitä tuosta ihmissaastasta haudallatanssijasta olen mieltä, muuten en.

Ja hoitajasta ilmoitusta, saa parhaassa tapauksessa potkut, ainakin varoituksen

Vierailija
14/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta.. mulla on tuttu, joka siis työskenteli syöpäpotilaiden parissa. Meni sitten muutamaa vuotta myöhemmin naimisiin miehen kanssa, jonka vaimoa oli syövillä hoitanut. Jotenkin epäeettistä. Mutta monille miehille tuntuu olevan vaikeata kestää vaimon sairautta.

Voimia sinulle ap.

Vierailija
15/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin sairaalassa, että en halua, että xxx hoitaa minua. Jos syytä kysytään, niin kertoisin totuuden.

Vierailija
16/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ap:n ajatella järkevästi ja pitää mölyt mahassaan ja kuunnella miten miestä kehutaan, kun on jaksanut hoitaa vaimoaan.

Itse haukkuisin moisen käärmeen kaikille, olisin raivon partaalla! Marttyyri menetyäisi asemansa, viimeinen tahtoni. Varmaan kuolisin moisen tunnereagtion tskis nopeammin, toisaalta, parempi niin.

Vierailija
17/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ap:n ajatella järkevästi ja pitää mölyt mahassaan ja kuunnella miten miestä kehutaan, kun on jaksanut hoitaa vaimoaan.

Itse haukkuisin moisen käärmeen kaikille, olisin raivon partaalla! Marttyyri menetyäisi asemansa, viimeinen tahtoni. Varmaan kuolisin moisen tunnereagtion tskis nopeammin, toisaalta, parempi niin.

Vierailija
18/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tilanne. Miehesi ja se hoitaja ovat ihmissaastaa.

Vierailija
20/21 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisaastaa hyvin. Tilanteeni on sellainen, etten tahdo kestää.

Olen juuri hoidosta tullut ja pahoinvointi on melkoinen. Uskon, että tilanne pahentaa todi paljon.

Joku kysyi miyä teen. Kumpa tietäisin. Jos olisin ihan rauhassa ja antaisin ukon olla kotona rauhallisessa mielessä. Helpoin, jos vain kestän. Tuo viha ja petoksen kokeminen saa pahoinvoinnin yltymään huippuunsa..

Koen nyt todellakin olevani yksin, niin yksin 😢

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi