Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko kelleen ollu vyöhyketerapiasta apua migreeniin???

26.03.2006 |

imetän ja täsmälääkkeet ei käy,panacod yms..ei auta.Kertokaa miten ootte selvinny arjesta kun migreeni iskee?

äippä ja lapset 2kk & 2v

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Minä olen saanut apua migreeniin akupunktiosta. Akupunktio auttaa myös lihaskipuihin. Kannattaa kokeilla!

Toisinaan on Panadol Zapp auttanut, kun ottaa 2 tablettia yhtäaikaa ohjeen mukaan.

Vierailija
2/4 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä neurologilla jos mahdollista, yksityiselle ainakin pääset nopeasti. Itse syön nyt estolääkitystä, jonka avulla migreeni on pysynyt lähes kokonaan poissa. Vauvani oli kyllä vanhempi kuin aloitin estolääkityksen, mutta imetän siis edelleen. Minullekaan ei Panadol auttanut yhtään ja vauvan hoitaminen kovassa migreenissä on aivan kamalaa :( Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tiedän tunteen. Minulla vyöhyketerapia tai akupunktio ei auttanut, mutta tiedän kyllä joillakin auttaneen. Itse jouduin imetysaikana ottamaan migreenikohtaukseen täsmälääkkeen, kun kohtaukset saattoivat kestää useamman päivänkin. Pumppailin sitten aina vuorokauden lavuaariin ja vauveli sai pulloa... Jatkoi silti tyytyväisenä imemistä vuorokauden pullottelun jälkeenkin. Mutta aika turhauttavaahan se oli heittää maitoa hukkaan.

Vierailija
4/4 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenin estolääkkeitä voi käyttää imetyksen aikana (ainakin Propral ja Triptyl). Imigranissa imetystauko on nykyisin 6 tuntia eikä vuorokausi kuten vielä muutama vuosi sitten oli. Minulla on migreeni molempien synnytysten jälkeen pahentunut. Hermoratahieronta auttoi ehkä hiukan, vyöhyketerapiaa mietin mutta kun käytin vauvaa koliikin takia vyöhyketerapiassa ja asiasta samalla kyselin niin hän sanoi migreeniin olevan hankala hoidettava vyöhyketarapialla muttei mahdoton. AJattelin kyllä itse sitä kokeilla jos tämä pää ei ala tästä selkenemään.