Olen niin läski, etten kehtaa mennä salille. Auttakaa ihravuorta!
En voi käsittää, miten olen lihonut parissa vuodessa näin hirveästi!!!!!!!! Olin vähän ylipainoinen ennenkin, mutta nyt painan 83kg ja pituutta on vain 166cm! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArrrgh! Minulla on jäsenyys tosi kivalle salille, mutta en hemmetti kehtaa mennä sinne. Tekisi mieli mennä kuntosaliohjaukseen missä saisi laiteohjelman, mutta kaikki ohjaajat on miehiä. Ryhmäliikunnassa kehtaan joten kuten olla jos pääsen takariviin jytäämään. Olen hirveä luuseri ja vihaan näitä läskejä! Apua!!!
Kertokaa kaikki laihdutusvinkkinne ja antakaa linkit kaikkeen mikä teillä on toiminut. Kiitos kiitos kiitos!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ihris kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kiva nähdä salilla ylipainoisia jotka tulevat oikeasti treenaamaan. Ennemmin minä heidän kanssaan treenaan kuin näiden kännykkä kädessä persettään kuvaavien pikkulikkojen.
M38
Miksi pitää kuitenkin dissata jotain ihmisryhmää, ja vielä noin ilkeästi? Etenkin jos on kyse tosi nuorista tytöistä, niin he jos ketkä saavat kärsiä ulkonäköpaineista, joten ymmärrän heitä sataprosenttisesti. Sellainen tyttö minäkin olen joskus ollut ja sieltä ne paineet kantautuu mukaan aikuisuuteen. Tässä jos missä asiassa maailma ei ole sama tytöille ja pojille, vieläkään.
Sali on treenaamista varten. Persettään voi kuvata muuallakin niin että ei häiritse toisia. Jos se perseen kuvaaminen hoidettaisiin muualla niin ehkäpä joku ylipainoinen uskaltaisi helpommin tulla oikeasti treenaamaan kun nämä bimbot ovat poissa tieltä.
M38
Tosi ikävää että puhut muista ihmisistä noin. Sanoisin että ongelma ovat kaltaisesi miehet, eivät ne tytöt.
Sali on treenaamista varten. Persettään voi kuvata muuallakin niin että ei häiritse toisia. Jos se perseen kuvaaminen hoidettaisiin muualla niin ehkäpä joku ylipainoinen uskaltaisi helpommin tulla oikeasti treenaamaan kun nämä bimbot ovat poissa tieltä.
M38