Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin läski, etten kehtaa mennä salille. Auttakaa ihravuorta!

Ihris
08.05.2017 |

En voi käsittää, miten olen lihonut parissa vuodessa näin hirveästi!!!!!!!! Olin vähän ylipainoinen ennenkin, mutta nyt painan 83kg ja pituutta on vain 166cm! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAArrrgh! Minulla on jäsenyys tosi kivalle salille, mutta en hemmetti kehtaa mennä sinne. Tekisi mieli mennä kuntosaliohjaukseen missä saisi laiteohjelman, mutta kaikki ohjaajat on miehiä. Ryhmäliikunnassa kehtaan joten kuten olla jos pääsen takariviin jytäämään. Olen hirveä luuseri ja vihaan näitä läskejä! Apua!!!

Kertokaa kaikki laihdutusvinkkinne ja antakaa linkit kaikkeen mikä teillä on toiminut. Kiitos kiitos kiitos!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 20kg enemmän ja käyn salilla.

Mee freshfitness salille jos teillä päin on, heillä on virtuaalitunteja missä ei ole opettajaa paikalla.

Vierailija
2/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan saman verran, olen 6 cm lyhyempi ja käyn salilla. Ei ketään minun olemiseni ja tekemiseni siellä kiinnosta. Salin lisäksi käyn uimassa ja pelaan sulkapalloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi ole vielä mitään, itse painan yli 100 ja käyn salilla.

Vierailija
4/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona / ulkona voi tehdä vaikka mitä. On myös naisten saleja.

Mikset kehtaisi. Ajattele vain itseäsi eläkä mitä nuut saattavat ajatella.

Vierailija
5/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siitä salille menosta itsellesi ensimmäinen haaste. Menet vaikket millään kehtaisi. Se on jo puoli voittoa. Ja sitten kerrot ohjaajalle mitkä ovat tavoitteesi ja saat kunnollisen ohjelman jota alat noudattaa. Tsemppiä!

Ne ohjaajat, sukupuolesta riippumattta, ovat siellä asiakkaitaan varten. Hyvä ammattitaitoinen ohjaaja kannustaa kohti päämäärää, eikä todellakaan katso asiakasta muulla kuin ammatillisella silmällä.

Vierailija
6/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kokeile 5-2, toimii hyvin.

Vierailija
7/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 167 /80 ja aloitan salikäynnit juurikin sen takia, että haluan tehdä tälle ulkomuodolle jotain. Olen lihonut monien syiden takia , pitkän ajan kuluessa , ja päättänyt tehdä nyt asialle jotain.

Jos jollakulla on siinä jotain ongelmaa ja syytä katsoa alentavasti, niin se on heidän ongelmansa. En vertaa itseäni muihin.

Lisäksi ostin uudet,kauniit treenivaatteet ja hyvät kengät, niin on mukavampi mennä ja treenata. Rohkeasti vaan, teet sen itseäsi varten. Kuvittele jo mielessäsi uusi sinä.

Syö terveellisesti ja juo paljon vettä niin ihokin kukoistaa.

Vierailija
8/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkua voi ilman saliakin. Alat käymään 2-3 kertaa viikossa noin 60min kävelyillä. Vauhti sellainen että pystyy puhumaan vaikka hengästyttää. Kun ne sujuu, niin kokeile hölkkää. Joka toinen päiviä perus kuntopiiriä kotona: punnerrusta (tarvittaessa polvista), lankkua, selkälihaksia, jalkakyykkyä ihan omalla painolla. Jokaista liikettä 10 toistoa ja kolme kierrosta.

Alat syömään hieman pienempiä annoksia kuin ennen (toki riittävästä energian saannista pitää huolehtia) ja lisäät kasvisten osuutta lautasella. Hiilareita (perunat, riisi, pasta) ei tarvitse jättää pois, mutta niitä pitää syödä vähemmän kuin proteiinin lähdettä (liha, kala, kana).

Vierailija
9/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiva on ollut se että miettii ensin miten paljon arvostelet muita. Ajatteletko ettei tuon läskin kuulu harrastaa liikuntaa tai ompa tuossa ruma ihminen. Koska en tee noin, on helppo itse liikkua -koska kaikille se tekee hyvää.

Ei kuulu olla nopein, hoikinkin ja lihaksikkain voi liikkua hitaammin sykkeen kannalta. Joten itseään ei kuulu verrata muihin, vaan miettiä sitä omaa tekemistä.

Se ei ole se lihaskimppu nyt joka katsoo arvostellen, vaan sinä itse. Lopeta tuo.

Sinä liikutat itseäsi ja sinä syöt miten syöt. On väärin verrata itseään niihin jotka ovat pitkään muokanneet kehoaan. Jostain hekin ovat aloittaneet.. Ei saa tuloksia jos vinkuu.

Itse tein niin että otin lyhyen lenkin, jaksoin sen kävellä pari kertaa viikossa. Kun kunto kasvoi, juoksin osan matkasta.

Se tunne kun en pysähtynyt vastaantulevien kohdalla vaan jatkoin omaa menoa on yhä mielessä.

Nyt ne hetket ovat kaukana ja jaksan pidempään. En jaksaisi jos miettisin miten noloa -enkä ole enään saman näköinen enää, koska olen liikkunut.

Vierailija
10/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta! Itsetunto on ihan nollissa ja olen jättänyt tekemättä kivoja juttuja vain koska häpeän läskejäni. En kehtaa edes tavata tuttuja. Kamalaa! Hautaudun kotiin lihomaan lisää. Tänään menen jumppaan ja yritän keskittyä muuhun kuin omiin ihroihini. Onhan tämä nyt hirveä itsekästäkin! Miten voi ylipaino muuttaa ihmistä näin paljon??

Vierailija
11/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihris kirjoitti:

Kiitos kannustuksesta! Itsetunto on ihan nollissa ja olen jättänyt tekemättä kivoja juttuja vain koska häpeän läskejäni. En kehtaa edes tavata tuttuja. Kamalaa! Hautaudun kotiin lihomaan lisää. Tänään menen jumppaan ja yritän keskittyä muuhun kuin omiin ihroihini. Onhan tämä nyt hirveä itsekästäkin! Miten voi ylipaino muuttaa ihmistä näin paljon??

Ymmärrän täysin. Olen 20kg lihavempi kuin 'parhaimmillani'. lasten saannin jälkeen puhkesi vielä kilpirauhasen vajis.

Jätän paljon asioita tekemättä, koska ei ole mitään fiilistä ,kun muut näyttävät hyviltä ja minä en. En voi käyttää haluamiani vaatteita, en voi mennä uimaan, kesällä katson kun muut uivat. En vie lapsiani uimahalliin.

Ahdistaa syödä ihmistenilmoilla, haluaisin aina syödä yksin.

Puoliso ei enää halua seksiä kanssani, en tiedä johtuuko se osin siitä, että tietää minun vihaavan itseäni. Halauisin kyllä itse, mutta en pysty nauttimaan siitä enkä heittäytyä koska häpeän itseäni.

Ylipaino vaikuttaa ihan kaikkeen. Mutta minäkin aloitan nyt sen kuntosalin ja ostin ne uudet vaatteet, olen päättänyt olla ainakin välittämättä muiden mielipiteistä. ruoskin itse itseäni henkisesti jo ihan tarpeeksi.

T.8

Vierailija
12/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luikkuna kerron että olen huomannut niiden tuhdimpien olevan hurjia treenaajia. Itse katson välillä vaikuttuneena moisesta tehokkuudesta, onhan siinä ihan eri vastuksetkin jo. Ne 'timmit' kanat jotka saattaa kiherrellä muille tekevät itsestään urpon muiden silmissä. Eipä ole yks tai kaks kertaa kun 'läski' pokas kanan vakisalin komeimman ja kuolatuimman adoniksen. Se on se aito reenaaminen ja siitä tuleva hyväolo vahvalla naisella lumonneet. Takaan jos oot mun kans samalla salilla ja siellä joku sun reeniäs dissaa mä puutun asiaan ja tiputan kanat maan pinnalle. Ja asennoidu siihen reeniin että sä teet sen itselles, itsesi takia, itsesi kanssa kilpaillen ja entiseen minääsi verraten. Fuck thw wt

Vierailija
13/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jonkinlainen kestävä, koherentti arvomaailma.

Olen pahoillani, mutta en voi antaa myötätuntoa ihmiselle, jonka onnellisuus tai edes tyytyväisyys perustuu siihen, mitä muut ihmiset hänen ulkonäöstään ajattelevat.

Sillä eikö siitä seuraa, että myös sinun mielikuvasi muista ihmisistä, heidän arvonsa, perustuu heidän ulkonäköönsä?

Salilla käydään pysymässä hyvässä kunnossa, tai hankkimassa hyvä kunto, jos se on päässyt rapistumaan. Hyvästä kunnosta usein seuraa kiva ulkonäkö, mutta hyvä kunto ei ole yhtä kuin kiva ulkonäkö.

Vierailija
14/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus häpeästäkin saa hyvän motivaation. Tänä päivänä kyllä lihavuus on niin yleistä että tuskin kukaan vaivautuu sinuun edes vilkaisemaan kun olet vielä alle satakiloinen. Käy rohkeasti salilla jos tykkäät, älä säätele elämääsi sen mukaan mitä kuvittelet toisien sinusta ajattelevan. Laihtumisessa on olennaista ruokavaliomuutos, ei kuntosali. Liikunnan kohtuullinen harrastaminen tuo uutta sisältöä elämään, kohentaa kuntoa ja pitää sinut poissa jääkaapilta. Yksinkertaisin korjaus ruokavalioon on että jätät napostelun pois. Säännölliset ruoka-ajat, terveellinen kohtuullisen kokoinen ateria (yksi annos/ateriakerta) ja se on siinä. Voit vaikka rytmittää niin että arkena köyhäilet ruuan kanssa ja sitten viikonloppuna sallit itsellesi parempaa. Ehkä viinilasillinen ruuan kanssa ja jälkiruoka. En kannata mitään nälkäkuureja, johtavat vaan jojoiluun painon kanssa. Itse olen saanut avun aikanaan 5/2 dieetistä, kaikille se ei sovi. Etsi oma tapasi.

Lihominen johtuu liikasyömisestä tai juomisesta, aina. Tutki rehellisesti mistä sinä ne liiat kalorit imet sisuksiisi ja muuta tilanne terveeksi. Ihmisellä on taipumusta itsepetokseen että selittää asiat itselleen parhain päin, vaikka sitten totuudenvastaisesti.

Vierailija
15/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä ohjaajan sukupuolella on?

Itse laihduin laskemalla kaloreita ja pitämällä sopivan kalorivajeen. Kuntosaliharjoittelulla pyrin säilyttämään lihasmassaa ja aerobisella liikunnalla peruskuntoa.

Vierailija
16/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimmäisenä opi arvostamaan itseäsi ja muita. Tuollainen kielenkäyttö antaa (minulle) viitteitä psykologisista ongelmista. Sen myötä ratkeaa helposti fyysiset ongelmatkin.

Vierailija
17/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä oikeasti ihmiset ajattele millaisia muut treenaajat on. Ja vaikka ajatteleekin niin mitä sitten. Sentään teet asialle jotain etkä jää vain sohvan pohjalle syömään sipsejä ja karkkeja. Itse en salilla kiinnitä huomiota millaisia muita ihmisiä siellä on. Keskityn omaan treeniin ja annan treenille kaikkeni. Tee sinä samoin ja rohkeasti vain liikkeelle!

Vierailija
18/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva nähdä salilla ylipainoisia jotka tulevat oikeasti treenaamaan. Ennemmin minä heidän kanssaan treenaan kuin näiden kännykkä kädessä persettään kuvaavien pikkulikkojen.

M38

Vierailija
19/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kiva nähdä salilla ylipainoisia jotka tulevat oikeasti treenaamaan. Ennemmin minä heidän kanssaan treenaan kuin näiden kännykkä kädessä persettään kuvaavien pikkulikkojen.

M38

Miksi pitää kuitenkin dissata jotain ihmisryhmää, ja vielä noin ilkeästi? Etenkin jos on kyse tosi nuorista tytöistä, niin he jos ketkä saavat kärsiä ulkonäköpaineista, joten ymmärrän heitä sataprosenttisesti. Sellainen tyttö minäkin olen joskus ollut ja sieltä ne paineet kantautuu mukaan aikuisuuteen. Tässä jos missä asiassa maailma ei ole sama tytöille ja pojille, vieläkään.

Vierailija
20/22 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kehtaa mennä salille niin ala laihduttaa. Ensimmäiseksi lakkaat juomasta mitään makeaa ja alkoholi pois. Kaikki sokeri pois. Et syö enää grilliruokaa. Ainoo mitä syöt on paljon lihaa ja vähän täyteruokaa. Kasviksia saat syödä. Koska syöminen on susta niin kivaa niin saat syödä kananmunia paistettuna, keitettynä, vatkattuna, raakana... et käytä enää eineksiä vaan teet sen ruokas itte. Tän lisäksi syöt vain puolet siitä mitä aioit syödä. Vettä juot paljon ja juot sitä vaikkei janoittaskaan. Tän paremmin en osaa sinua neuvoa, mutta kyllä sun pitäs puolen vuoden päästä pystyä menemään näillä ohjeilla salille