Siteiden käyttäjät
Eikö teitä ällötä käyttää niitä? Miksi ette käytä tampooneja?
Jouduin käyttämään siteitä vrk kun menkat alkoi mökillä.. ihan hirveää. Olen käyttänyt tampooneja viimeiset 10 vuotta. Miinus synnytyksen jälkeen viikko.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on niin niukat menkat että tamponi tuntuu ikävältä. Varsinkin lähes kuivan tamponin poistaminen on jopa kivuliasta. Taitaa niissä tamponeissa olla ohjeena ettei pitäisi yli 8h eikä minulla tuossa ajassa ehdi vuotaa niin paljoa että katsoisin tamponin sidettä paremmaksi.
Sama täällä.
Ei voi edes istua niiden kanssa, kun painavat kipeästi.
Ei ole kyllä tamponin vika, jos käyttäjä ei osaa laittaa sitä oikealle paikalleen.Joskus, jos uimassa käyn, niin saatan laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Pervot tykkää työnnellä juttuja sisäänsä. Ja kuinka moni idari on tälläkin palstalla vonkunut, että "unohti" tamponin, työnsi toisen perään ja ups, siellä mätänevät iloisesti molemmat.
Side on siisti.
Mä en sorry vaan saa kicksejä siitä, että työntelen asioita sisääni. Te pervot varmaan askartelette päivittäin kurkkujen ja dildojen kanssa....
No huh huh että on sairas mielikuvitus jollain. Hanki apua.
En nyt varsinaisesti "tykkää" työntää kuukuppia sisuksiini menkkojen aikana, mutta se nyt vaan on mulle varmin, kätevin ja siistein tapa. Kyllä, verta sormille, mutta saippua ja juokseva vesi on saatavilla.
JJa on mulla ihan normaali seksielämäkin menkkojen välissä. Niiden aikana mua ei innosta, vaikka ei siinäkään minusta mitään pahaa ole. Kukin tyylillään. Joten sinne sisuksiin työnnetään välillä omia sormia, miehen sormia ja kieltä, dildoa, kikkeliä. Jos se on susta pervcoa niin oikeasti sun päässä on jotain vialla.
Itse en taas ymmärrä miten kukaan haluaisi tunkea kuivaa vanutuppoa sisäänsä, mahtava kasuvalusta bakteereille kostuessaan. TSS ei ole mikään naurun asia.
Kuukuppi paljon hygieenisempi, siistimpi ja pidempi käyttöaika. Siteet vielä helpommat mutta vähemmän ekologisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pervot tykkää työnnellä juttuja sisäänsä. Ja kuinka moni idari on tälläkin palstalla vonkunut, että "unohti" tamponin, työnsi toisen perään ja ups, siellä mätänevät iloisesti molemmat.
Side on siisti.
Mä en sorry vaan saa kicksejä siitä, että työntelen asioita sisääni. Te pervot varmaan askartelette päivittäin kurkkujen ja dildojen kanssa....
En nyt varsinaisesti "tykkää" työntää kuukuppia sisuksiini menkkojen aikana, mutta se nyt vaan on mulle varmin, kätevin ja siistein tapa. Kyllä, verta sormille, mutta saippua ja juokseva vesi on saatavilla.
JJa on mulla ihan normaali seksielämäkin menkkojen välissä. Niiden aikana mua ei innosta, vaikka ei siinäkään minusta mitään pahaa ole. Kukin tyylillään. Joten sinne sisuksiin työnnetään välillä omia sormia, miehen sormia ja kieltä, dildoa, kikkeliä. Jos se on susta pervcoa niin oikeasti sun päässä on jotain vialla.
Yääh, kukahan tässä sairas on? Sulla taitaa olla tulehdus päällä koko ajan? Kun tosissaan näyttää, että joka päivä jotain sinne värkkiisi olet puskemassa. Anna tuulettua välillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Side on siisti.
JJa on mulla ihan normaali seksielämäkin menkkojen välissä. Niiden aikana mua ei innosta, vaikka ei siinäkään minusta mitään pahaa ole. Kukin tyylillään. Joten sinne sisuksiin työnnetään välillä omia sormia, miehen sormia ja kieltä, dildoa, kikkeliä. Jos se on susta pervcoa niin oikeasti sun päässä on jotain vialla.[/quote
Antaisit sen värkkisi edes välillä olla rauhassa. Jos ei ole kuukuppia, sitten sormia tai kieltä tai dildoa...taitaa olla löysät paikat.
Käyttäkää kuukuppia ihmiset! Maapallo kiittää ja se on oikeasti mukavin vaihtoehto sitten kun siihen tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäkää kuukuppia ihmiset! Maapallo kiittää ja se on oikeasti mukavin vaihtoehto sitten kun siihen tottuu.
sinun mielestäsi mukavin, mutta jonkun toisen mielestä epämukavin. Molemmat on ihan ok.
Kun ennen pillereitä vielä oli menkat, käytin tamponeja. Paljon kätevämpiä ja siistimpiä. Helppo huuhtoa pytystä alas, toisin kuin siteet. Mutta ovat makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää siteet. Ilmeisesti mun rakenne on sellainen, että ne menee aina ruttuun persvakoon, ei pysy paikallaan ja vuotaa ohi. Inhoan sitä lorahtavaa tunnetta. Vuotoni on runsas, mut edes teininä ja aikanaan pillereitä käyttäessä niukemman vuodon aikana sama juttu.
Kukin käyttää sitä mikä itselle parhaiten sopii ja mulla se on kuukuppi.
Sulla on varmaan ollut vääränlaiset alkkarit. Pitää olla kunnolliset, tukevat - vanhat kunnon mummo-Sloggit on parhaat 😂
Onpa tyhmä kysymys. Eiköhän ihminen jota siteet ällöttää, osaa valita toisenlaisen suojan halutessaan. Naiset kun saavat ihan itse valita mitä käyttävät. Oletusarvoisesti siis siteetkin ovat käyttäjänsä oma valinta eivätkä näin ollen ole sen ällöttävämpiä kuin se tamponikaan.
Kun Sinä juokset märkänä hiestä, minä olen siellä ja muistutan miestä!
.
.
T: Mr Dampax
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pelkästään nuuhkin siteitä, en käytä niitä itse, mutta ei ällötä. Joten ei luulisi siteiden käyttäjiäkään ällöttävän.
Anteeksi mutta mitä vittua??!!
Hyi kuinka rumasti sanottu!
Itse sain n 15 - 20 v sitten naapuruston rouvalta niitä ikivanhoja paksoja siteitä palkaksi, kun ulkoilutin hänen koiraa .
Sain kaikkea muutakin, aina välillä oli pakannut muovipussillisen kaikkea ja näitä oli 8 siteen paketti monta krt.
Avioeron myötä loppui rahat moneen kertaan ja olen siitä asti käyttänyt näitä. Ilmaisia kun ovat ja kaapissa valmiina. Eikä niille mitään muuta osoitettakaan ole.
Vielä riittää. En tiedä edes montako pakettia.
Kerran kk menee näitä aina 6 kpl.
Minulla on iso paketti tamponeja kaapissa, mutta käytän niitä vain, jos on tarve.
Kivasti olen vuosien varrella rahaa säästänyt. En edes muista minkälaista on käyttää ohuita.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ala tunkemaan sisääni tamponia tai kuukuppia. Minulla kun on intiimialueen limakalvot krooninsen kuivat, sattuu aivan hemmetisti. Ja pillereiden ansiosta minulla on niukat kuukautiset 6 kertaa vuodessa. Vuoto kestää yleensä 2-3 päivää.
Kuukupin hienous on siinä, että se ei kuivata limakalvoja, ja sitä voi käyttää niukankin vuodon kanssa, mihin tamponia ei suositella. Kuppi on luonnonmukaista silikonia.
Ja vastauksena kysymykseen, kyllä, siteet ovat mielestäni ällöttäviä, samoin kuin tamponit nykyään. Tunsin oloni jatkuvasti likaiseksi, kun synnytyksen jälkeen piti käyttää siteitä jälkivuotoon. Kokeiltuani kuukuppia en enää muuta suostu käyttämään, kuppi on NIIIIIIN mukava verrattuna kovaan tamponiin ja hautoviin siteisiin. Jätin siteet jo teininä, tamponia käytin monta vuotta ennen kuin löysin kupin. Suosittelen lämpimästi <3
Vierailija kirjoitti:
Itse sain n 15 - 20 v sitten naapuruston rouvalta niitä ikivanhoja paksoja siteitä palkaksi, kun ulkoilutin hänen koiraa .
Sain kaikkea muutakin, aina välillä oli pakannut muovipussillisen kaikkea ja näitä oli 8 siteen paketti monta krt.Avioeron myötä loppui rahat moneen kertaan ja olen siitä asti käyttänyt näitä. Ilmaisia kun ovat ja kaapissa valmiina. Eikä niille mitään muuta osoitettakaan ole.
Vielä riittää. En tiedä edes montako pakettia.
Kerran kk menee näitä aina 6 kpl.
Minulla on iso paketti tamponeja kaapissa, mutta käytän niitä vain, jos on tarve.Kivasti olen vuosien varrella rahaa säästänyt. En edes muista minkälaista on käyttää ohuita.
Mä olen siirtynyt paksuihin mukavuussyistä, ne ei ruttaudu pakaroiden väliin.
Minun vanhat järvisen sukseni ei pysy tamponeilla kiinni vanhoissa monoissani.
Olen käyttänyt siteitä ensimmäisitä kuukautisistani lähtien. Ainoa huono puoli on se, että alapäähän tulee vähän ihottumaa. Löysin onneksi allergiaystävälliset siteet, ja e-pillereiden myötä menkat ovat niukat. Tamponia en ole koskaan kokeillut, mutta siteillä pärjää myös pelkästään tai minä ainakin olen pärjännyt. Ei niissä ole mitään ällöttävää tai vastenmielistä, enkä ole koskaan ajatellut niin.
Kuukuppi on kyllä ehdottomasti paras. En ole ostanut siteitä tai tamponeja 12 vuoteen. En voisi kuvitellakaan käyttäväni mitään kertakäyttösuojia. Ihan ympäristösyistäkin kannattaisi sitä kuppia edes kokeilla. Kun sitä oppii käyttämään, niin siitä ei kyllä halua luopua.
Mua ällöttää lykätä sormet veren sekaan kun laittaa tamponia.