Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siteiden käyttäjät

Vierailija
07.05.2017 |

Eikö teitä ällötä käyttää niitä? Miksi ette käytä tampooneja?

Jouduin käyttämään siteitä vrk kun menkat alkoi mökillä.. ihan hirveää. Olen käyttänyt tampooneja viimeiset 10 vuotta. Miinus synnytyksen jälkeen viikko.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ällöttäisi? Ne imee kaiken nätisti ja ei tartte sotkea sormiaan vereen niitä laitteessa ja ottaessa pois. Lisäksi ne ei haise jos vaihtaa tarpeeksi usein.

Vierailija
2/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin niukat menkat että tamponi tuntuu ikävältä. Varsinkin lähes kuivan tamponin poistaminen on jopa kivuliasta. Taitaa niissä tamponeissa olla ohjeena ettei pitäisi yli 8h eikä minulla tuossa ajassa ehdi vuotaa niin paljoa että katsoisin tamponin sidettä paremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdun rakennevian takia tamponin käyttö ei ole ikinä onnistunut. Vuoto on muutenki niin runsasta, ettei mikään sidekään meinaa riittää.

Vierailija
4/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän menkkojen aikana sidettä ja tamponia. Menkkani ovat niin runsaat, että vaikka pistän sen imukykyisimmän tamponin ja yörätin, niin parissa tunnissa saattaa tulla jo tulva. Kuinkakohan monta kertaa olen pyykännyt housujani ja myös auton penkkiä tämän takia...? Kolme kakaraa olen tehnyt ja tätä tulvaa odottelen loppuvaksi kunhan vain ne vaihdevuodet suvaitsisivat alkaa. Ikää on hieman yli 40. Olisipa siis tosi mukavaa, jos menkat olisivat niin pikkuruiset, että jollakin tamponilla pärjäisi.

Vierailija
5/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on niin niukat menkat että tamponi tuntuu ikävältä. Varsinkin lähes kuivan tamponin poistaminen on jopa kivuliasta. Taitaa niissä tamponeissa olla ohjeena ettei pitäisi yli 8h eikä minulla tuossa ajassa ehdi vuotaa niin paljoa että katsoisin tamponin sidettä paremmaksi.

Sama täällä.

Ei voi edes istua niiden kanssa, kun painavat kipeästi.

Joskus, jos uimassa käyn, niin saatan laittaa.

Vierailija
6/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä. En vaan osaa käyttää tamponeja, enkä enää viitsi edes yrittää kun siteet ovat helpommat. En tiedä mikä siinä muka onkin niin vaikeaa, mutta en saa tamponia laitettua helposti ja tuntuukin ikävältä.

Vierailija
7/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama ongelma ja nykyään on vielä kuparikierukkakkin, jossa vaarana, että tulee tampooniin tarttuessaan sen mukana ulos. Eikä mua yhtään siteet ällötä, kun olen vaihtanut ne hiostavat ja hinkkaavat muoviset Alwayssit Vuokkosten puuvillasiteisiin, ovat ihanan pehmoisia ja ei tosiaan ole ollenkaan sellaista nihkeää ja kosteaa tunnetta jalkovälissä, kuten esim. Alwaysin ja Libressen siteet mulle aiheutti.

Vierailija
8/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäs takia ap sinä olet mökillä käyttänyt siteitä?

Vierailija
9/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamponit aiheuttaa tappavaa tautia. Tampax ainakin. Moni jo kuollut

Vierailija
10/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä. On niin mukavan ohuita olemassa nykyään, että ei niitä edes tunne. Tamponien kanssa on enemmän käynyt vahinkoja kuin siteiden.

Vierailija
11/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ala tunkemaan sisääni tamponia tai kuukuppia. Minulla kun on intiimialueen limakalvot krooninsen kuivat, sattuu aivan hemmetisti. Ja pillereiden ansiosta minulla on niukat kuukautiset 6 kertaa vuodessa. Vuoto kestää yleensä 2-3 päivää.

Vierailija
12/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiinnostaa mitä muut käyttävät? Mulle on ihan sama jos et siteitä käytä. Hirveen yhdentekevää.

Vierailija
13/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä. Tamponi on epämukava. Vuoto on niukentunut iän myötä.

Vierailija
14/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä alkoi pari pv liian aikaisin ja sieltä kauppaan venematka yms. Oli jonkun siteitä jäänyt. Mutta siis niissä veri tarttui pimppiin.. iuh.. Normimenkat tai jopa niukat mulla.

Ap

Vierailija
15/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pelkästään nuuhkin siteitä, en käytä niitä itse, mutta ei ällötä. Joten ei luulisi siteiden käyttäjiäkään ällöttävän.

Anteeksi mutta mitä vittua??!!

Vittuilua aloittajalle, menkkafetissi tai molemmat.

Vierailija
16/63 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäähän se verinen lappu pikkareissa, mutta toisaalta eipä verisen pötkylän repiminen itsestä ulos ole yhtään vähemmän ällöttävää.

Jotain on käytettävä, pitänee kokeilla kuukuppia seuraavaksi.

Vierailija
17/63 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä. Olen tottunut tässä 14 v aikana mitä mulla on menkat ollu. Tamponeja käytän vaan jos satun just olemaan jollain rantalomalla ulkomailla. (ja mun tuurillahan mulla on menkat AINA juuri silloin...)

Vierailija
18/63 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä

Käytän kestositeitä, jotka ei tunnu sen enempää miltään kuin alushousut, joita on kuitenkin tapana käyttää päivittäin.

Vierailija
19/63 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervot tykkää työnnellä juttuja sisäänsä. Ja kuinka moni idari on tälläkin palstalla vonkunut, että "unohti" tamponin, työnsi toisen perään ja ups, siellä mätänevät iloisesti  molemmat.

Side on siisti.

Mä en sorry vaan saa kicksejä siitä, että työntelen asioita sisääni. Te pervot varmaan askartelette päivittäin kurkkujen ja dildojen kanssa....

Vierailija
20/63 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää siteet. Ilmeisesti mun rakenne on sellainen, että ne menee aina ruttuun persvakoon, ei pysy paikallaan ja vuotaa ohi. Inhoan sitä lorahtavaa tunnetta. Vuotoni on runsas, mut edes teininä ja aikanaan pillereitä käyttäessä niukemman vuodon aikana sama juttu. 

Kukin käyttää sitä mikä itselle parhaiten sopii ja mulla se on kuukuppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän