PAINON PUTOAMINEN PYSÄHTYI!!!
Hei kaikki! Olen 19 vuotias aikuinen nainen ja olen tässä loppiaisesta asti ollut suhteellisen tiukalla dieetillä. Joo olen ylipainoinen koska olen pitkä 142 cm ja painan 49 kg, ja ihan selvästi rasvaa minussa on ja ei kyllä ihmekkään, koska ennen joulua ja varsinkin jouluna tuli ahmittua sitä sun tätä. Silloinkun alotin dieetin niin painoin 60kg eli on tässä nyt 11kg saatu pois, mutta vielä en voi lopettaa, koska en ole tavoitteessani. Painoani on pudonnut lähes joka viikko ainakin kilo ja nyt kun olen 49 kiloa niin paino ei ole pudonnut 2,5 viikkoon, paitsi et gramma numerot vaihtelee parin numeron heitoilla... oon lisännyt liikuntaa, mutta mitään ei tapahdu. Alkaa huolestuttaan ja mielessä pyörii et pitäskö lopettaa syöminen kokonaan, vaikka se onkin väärin! Haluisin että joku asiastatietoinen kertois että miten saan mun painon taas putoamaan samaan tahtiin kuin ennenkin ettei tarvis sortuu tohon syömättömyyteen. Arvostan jokaista pientä vinkkiä ja olisin tosi kiitollinen sille joka sais autettuu mua niin et mun painonputoaminen ei jyssäis tähän :) ja motivaatiota kyllä on, että kaikkia vinkkejä vaan rohkeesti, kestän kyllä ne. Kiitos jo etukäteen!! <3