Mitä ajattelisit exästä...
Joka kokkailisi uudelle naiselle illallista kodissamme, josta eilen muutin pois? Mies vielä sanoo haluavansa olla väleissä, ja että ei halua satuttaa koska välittää erosta huolimatta. Pitääkö mun itkeä vai nauraa, mielestäni aika moukkamaista ja noloa vielä päivittää someen kuvia tästä illallisesta, tämä nainen on vielä minullekin tuttu, mikä ihmisiä vaivaa :( :D
Kommentit (5)
Ja siis ero oli sellainen, että satutti minua (kuulemma miestäkin). Oon kyllä ymmärtänyt että miehet tuppaavat aloittamaan uuden suhteen samantien, mutta että vanha nainen ovesta ulos ja seuraava sisään siis...24 tunnin sisällä.
Ap
Ei kannata uhrata siihen enää ajatuksia. Aivan vastaava juttu kävi itselle. On uskomatonta miten röyhkeitä ja ajattelemattomia jotkut voivat olla, koskien noita somepäivityksiä. Mutta turha jäädä miettimään. Keskity erosta yli pääsemiseen ja katse kohti tulevaa.
No, selvästikään mies ei ole eikä ollut suhteeseenne yhtä sitoutunut kuin sinä, joten eihän tuollaiseen tapaukseen kannata tuhlata yhtään enempää energiaa, ap. Kuten nro 4 sanoi, niin katse kohti tulevaa, ja keskityt vain tästä eteenpäin omaan elämääsi.
Ja siis ero oli sellainen, että satutti minua (kuulemma miestäkin). Oon kyllä ymmärtänyt että miehet tuppaavat aloittamaan uuden suhteen samantien, mutta että vanha nainen ovesta sisään ja seuraava ulos 24 tunnin sisällä....
Ap