Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voidaanko minulle tehdä sterilisaatio ?

Vierailija
07.05.2017 |

Ei lapsia, ei mitään mt ongelmia, ei taloushuolia ( ainakaan vielä ) , ei päihdeongelmia eikä mitään fyysisiä vikoja eikä sairauksia. Ainut vaan ettei minulle sovi mitkään pillerit, kierukat eikä ehkäisykapselit. Kondomiin en luota. Mies ei suostu katkaisemaan piuhoja vaikka hänkään ei halua lapsia. Ikää molemmilla 34. Pillereistä tuli veritulppa, hiukset lähti ja jatkuva vitutus oli läsnä 24/7. Olen iloinen , sosiaalinen ja terve ihminen. Jos syön pillereitä olen agressiivinen masentunut ja itkuherkkä ihmisraunio joka haluaa vaan maata sängyssä ja kuolla. Haluan sterilisaation, miten saan sen ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet  terveyskeskukseen ilmoittamaan että haluat sellaisen. Ikää sulla on tarpeeksi.

Vierailija
2/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voidaan tehä koska oot yli 30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan tehdä.

Vierailija
4/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saat! Mieti tarkkaan haluatko Essuren vai klipsit. Monessa kunnassta tarjotaan Essurea suoraan kyselemättä sen kummemmin potilaan haluja. Koska kustannukset.

Vierailija
5/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastaajille. Yksi tuttu lääkäri sanoi ettei minulle tehdä sitä, koska lakipykälät estää.Se joka ei ole synnyttänyt vähintään kolmea lasta eikä ole todettu vakavia sairauksia, ei voi saada lupaa sterilisaatioon. Minä kun uskoin tätä 62 v. Mies lekuria. Onko kenellekään lapsettomalle tehty sterilisaatio ja tuliko jotain kauheita oireita? .

Vierailija
6/6 |
07.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkäri ei kirjoita lähetettä toimenpiteeseen , teet siitä valituksen . Menet toiselle ja kerrot tapahtuneen , lääkäri no 2 kirjoittaa sen kyllä ellei eka ome sitä jo tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi